Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wał korbowy - ścina klin.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
[M11] Wał korbowy - ścina klin. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
lemik
PostWysłany: Nie 16:46, 18 Wrz 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

stalowe nity tez można zanitować nitownicą do nitów stalowych, znalazłem warsztat gdzie nitują okładziny do tarcz sprzęgłowych i oni taka nitownice posiadają, tylko czy magneto wytrzyma takie nitowanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 12:55, 28 Wrz 2011 Temat postu:







To ja dodam tez coś od siebie. Też miałem problem z odkręcającym sie kołem i scinaniem klina. Stożek owszem tez był wyrobiony ale... Sprawdź czy koło bez klina zaciska się na stożku bo może być tak jak u mnie, że wpust (bo to tak naprawde nie jest klin) jest za wysoki i koło zamiast zaciskać sie na stożku blokuje się już na samym wpuście i jednej stronie stożka. Wpust wcale nie musi wystawac dużo. Wystarczy ok 1 mm tak aby tylko spozycjonować koło. Wtedy dokrecając nakrętkę mamy pewność, że koło (a raczej krzywka) zaciskać sie będzie na stozku a nie na stożku i wystającym wpuście. Nie wiem czy dobrze to tlumaczę ale u mnie właśnie to bylo przyczyną, że kupowane wpusty byly za wysokie. Powodzenia
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 10:11, 29 Wrz 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2011
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Zaznaczam w grę wchodzą tylko nity zaklepywane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wał korbowy - ścina klin.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group