Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Cylinder - remont, regeneracja.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Cylinder - remont, regeneracja. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 11:52, 10 Sie 2006 Temat postu: [M11] Cylinder - remont, regeneracja.







mam problem bylem u fachowca i powiedzial mi ze moj cylinder sie nie nadaje i przez rysy ktore posiada sinik nie moze zassac paliwa :cry: w tym wypadku musze zkolowac nowy cylinder i chcialbym sie dowiedziec czy do shlki 175 bedzie pasowal jakis cylinder od wski albo od wfmki??
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Czw 12:56, 10 Sie 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

A własnie apropo cylindra... moj znajmy kupil niedawno CZ crossa 125 dwusow i mowi ze jego silnik wytrrzymuje 6 szlifow a potem tuleja i od nowa... wydaje mi sie ze skoro w jego dwu suwie tak mozna zrobic to w SHLce tez chyba mozna... wie ktos moze cos na ten temat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 14:36, 12 Sie 2006 Temat postu: ;]







Jezeli wymiar tuleji cylindrycznej jest wstanie przyjąc szlif to nie ma problemu .Wymiar tuleji w orginale(nominał) to 61,5mm jezeli ten wymiar jest w Twoim cylindrze to mozesz smiało dać go do przeszlofowania.Dajesz tłok i według niego robi sie tą usługe.W ofercie jest równiez 6 wymiarów tłoków,wiec mozna równiez zrobic tyle szlifów co w CZ.Pozdrawiam;]
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 15:23, 23 Sie 2006 Temat postu:







apropo cilindra moze wiecie jak fo odnowic z zewnatrz ?? jest caly zerdzewialy i nie wyglada estetycznie :x
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 9:30, 24 Sie 2006 Temat postu:







jest wiele sposobow.. szkielkowanie, szlifowanie i polerka albo po malowanie specjalna farba oczywiscie uprzednio trzeba go wyczyscic jak najdokladniej, no i piaskowanie ... wiecej grzechow nie pamietam Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 9:02, 25 Sie 2006 Temat postu:







dzieki Wesoly wlasnie tak zrobie bo teraz bedzie wygladac nie ladnie bo wszystko idzie do malowania Wesoly wyczyszcze go najpierw papierem sciernym puzniej oddam do szkiełkowania Wesoly
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 21:33, 04 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Tyle ze wydaje mi sie ze polerka cylindra nie jest dobrym pomyslem poniewaz gozej bedzie odprowadzal cieplo ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 8:41, 05 Paź 2006 Temat postu:







a niby dla czego? ze pory sie pozamyka po nalozeniu pasty polerskiej? pytam bo sam jeszcze sie zastanawiam nad malowaniem specjalna farba a polerka i szkielkowaniem...
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Czw 20:57, 05 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Jesli moj cylinder bede gdzies oddawal to tylko do szkielkowania ale tylko po to zeby go wyczyscic...
A jesli chodzi o paste polerska to spoko... bo myslalem ze bedziesz tak go robil zeby zebra byly gładkie czy cos w ten desen... takze jak tylko szkielkowanie i polerka pasta to looz Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 7:43, 06 Paź 2006 Temat postu:







ee albo szkielkowanie albo polerowanie... a przed polerka to szlifowanie a poza tym to wg Ciebie gladkie żebra cylindra sa gorsze od czasami bardzo nieestetycznie pochropowacialych, kiepskich odlewow??
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pią 23:46, 13 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Zgaddza sie... poniewaz gdy sa chropowate maja wieksza powierzchnie ktora odprowadza sie cieplo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 8:17, 16 Paź 2006 Temat postu:







nie chce byc uparty, ale wydaje mi sie, ze roznica w powierzchni jest tak znikoma ze nie ma wiekszego znaczenia. A chcialem zauwazyc ze np w chopperach czesto sie zauwaza silniki z polerowanymi cylindrami i pomimo wiekszych silnikow i wiekszych temperatur daje rade wiec... no nie wydaje mi sie aby polerowane mialby byc gorsze w odprowadzaniu ciepla a dzieki polerce upiekszymy moto! Wesoly
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pon 9:28, 16 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Tyle ze w wiekszosci chopperow sa chlodnice Wesoly Ale wiesz... to jest moje zdanie... moze nie mam racji, a moze mam. Niech sie inni wypowiedza... jesli z moim bede co kolwiek robil to szkiełkowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Pon 11:42, 16 Paź 2006 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

mysle, ze polerka albo szkielkowanie nie bedzie mialo duzego wplywu na odprowadzanie ciepla.
zreszta cylinder nie nagrzewa sie tak mocno jak glowica. wlasnie przez glowice uchodzi najwiecej ciepla.
mysle ze mozna spokojnie szkielkowac, bo raczej nie spotkalem sie z problemem przegrzewania. w sumie zobacznie jaki jest cylinder w jawce 50. malenki i tez sie nie przegrzewa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Pon 16:51, 16 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Można później pomalować czarną farbą do grila i to naprawdę fajnie wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Cylinder - remont, regeneracja.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group