Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Cylinder - remont, regeneracja.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Cylinder - remont, regeneracja. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Doli_M11
PostWysłany: Nie 1:31, 22 Paź 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Cylinder pomalowac farba do grilla?????!?!?!?! nigdy w zyciu !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 13:50, 26 Lis 2006 Temat postu:







Jesli Twoj cylindder jest zardzewialy to jedyna rada na niego jest piaskowanie. Masz wtedy pewnosc, ze pozbyles sie calej rdzy. Szkielkowanie? Mozecie sprobowac. Roznicy w wygladzie nie bedzie zadnej bo to nie aluminum. Jedyna roznica to cenowa pomiedzy szkielkowaniem a piaskowaniem cylindra.
Jak juz bedziesz mial wyczyszczony cylinder to proponuje pomalowanie go farba zaroodporna. To wlasnie ta farba do grila badz jak kto woli do wydechu. Wydech sportowy czesto jest wlasnie pomaowany farba zaroodporna a koncowke ma juz w chromie. Ja cylinder mam pomalowany na czarny mat i mam zalozne pochromowane szpilki. Bardzo fajny efekt. Pisze teraz o M04. Nie wiem czy przy waszych moto widac szpilki przez zeberka cylindra.
Glowice proponuje dac do szkielkowania nie do piaskowania. To aluminium wiec roznica jest. Przynajmniej u mnie jest z aluminium.

Nie bawcie sie w polerowanie tych elemetow ponieaz tam jest wysoka temperatura. Efekt po wypolerowaniu bedzie ladny ale bardzo krotki a w finale bedziecie rozkrecac silnik i poprawiac. Wypolerowac mozna silnik ale tez trzeba go od czasu do czasu przepolerowac recznie pasta bo aluminium sie utlenia i w efekcie matowieje.

Co do samego oddawania temperatury przez silnik to nie ma praktycznie zadnej roznicy. Czy pomalujesz czy wypolerujesz. Na 100% takim zabiegiem sinika nie przegrzejesz i nie zatrzesz.

Jesli chodzi o szlif i tlok.
Nie polecam nikomu stosowanie tloka produkcji prywatnej. Juz kilka osob mowilo mi, ze te tloki puchna pod wpywem temperarury. W sklepie "Skuter Debica" gosc ma tloki jescze ze starych zapasow. Wiadomo, ze tlok prywatny bedzie gladki a stary ma rozne oznaczenia w srodku. Mozliwe, ze problem z puchnacymi tlokami to juz przeszlosc ale ja wole nie ryzykowac.
Ponoc podobnie ma sie sprawa z tulejowaniem cylindra. Podobno uzywane materialy sa do d... i pod wplywem temperatury cuda sie dzieja. Samo tulejowanie jesli juz jest zrobione dobrze to podobno jest dosc drogie i nie oplacale w przypadku kiedy mozna dostac nowy, nominalny cylinder.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Cylinder - remont, regeneracja.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group