Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Ciężko pali - na ciepłym silniku.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Ciężko pali - na ciepłym silniku. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gawin
PostWysłany: Śro 15:49, 15 Lis 2006 Temat postu: [M11] Ciężko pali - na ciepłym silniku.


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

Panowie, zimnego odpalić dość łatwo, gorzej jak się rozgrzeje. wtedy trudno jest uruchomić silnik. jak ktoś ma jakieś informacje co to może być i jak to wyregulować to proszę napisać lub podstawić linka. często takie rzeczy były opisane w książkach, ale akurat nie mam dostępu do książki.

może ktoś mógłby zeskanować książke i umieścić na forum? wiadomo, że to dużo roboty...ale...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 13:52, 16 Lis 2006 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

no ja tez mam taki problem. i przylaczam sie do prosby zeskanowania ksiazki i dodania na forum
dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pią 17:13, 17 Lis 2006 Temat postu: Zalewa


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ja tez tak miałem, na moje oko zalewa, spróbuj dokręcic troche œrubkę regulacji składu mieszanki na wolnych odrotach, poza tym wyczyœc œwiece -to nigdy nie zaszkodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Wto 12:23, 19 Gru 2006 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

suchy miales racje - zalewalo.

wczoraj wyjalem gaznik, przeczyscilem, iglica byla na dolnej zapince, przestawilem na srodkowa. wyregulowalem wg ksiazki pancewicza i jest git.

suchy-> dokrecaniem sruby regulacji zmniejszam powietrze wiec wzbogacam mieszanke. w tym przypadku powinienem odkrecic srube zeby powietrza dodac - zubozyc.

fakt faktem teraz dziala ladnie i sie na obroty odpowiednio wkreca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Wto 13:11, 19 Gru 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A mi sie wydawało , ze ta œruba steruje iloœcia paliwa, jak mi sie wydaje tak jest umieszczone w ksišżce, ale moze mi sie tylko wydaje Wesoly . Moja shl podejżanie dużo pali, ale musze to jakoœ udokumentować żebym miał pewnoœć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Wto 18:35, 19 Gru 2006 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

w przypadku gaźnika PEGAZ mamy 2 śruby regulacji, jedna od położenia przepustnicy wkręcana od dołu na klucz chyba 9, druga od składu mieszanki na śrubokręt (wkręcanie = zmniejszanie ilości paliwa Uwaga)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Wto 18:49, 19 Gru 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

barteq napisał:
w przypadku gaźnika PEGAZ mamy 2 śruby regulacji, jedna od położenia przepustnicy wkręcana od dołu na klucz chyba 9, druga od składu mieszanki na śrubokręt (wkręcanie = zmniejszanie ilości paliwa Uwaga)


Nie jestem fachowcem ale z tego co widze i moge przeczytac w ksiazce Pancewicza jest wyraznie napisane (str 44, Rysunek 2.8, Gaźnik GM24U1, GM24O3 i GM26U1) '21- wkręt regulacyjny biegu jałowego (...), 25- śuba ustalająca przepustnicę (...), 28- śruba regulacujna cięgła' tak wiec mamy tze śruby regulacyjne Wesoly

Gdybym mial skaner to z przyjemnoscia bym zeskanowal to co kogo interesuje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Wto 23:26, 19 Gru 2006 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

barteq o ile wiem to ta sruba regulacji biegu jalowego jest wlasnie do regulacji powietrza. gaznik ten ma identyczna zasade dzialania jak gaznik w romecie i gaznik G20 z m06.
a na stronie 43 ksiazki pancewicza (->doli) jest rozlozony ten gaznik i nr 28 to wlasnie sruba regulacji powietrza. przeplywu benzyny sie nie ustawia w tych gaznikach srubami jedynie iglica i jej zapieciem.

apropos, wiem ze jest ksiazka: 'instrukcja obslugi shl 175 typ m11' pancewicza. gdzie to mozna dostac ew kupic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Wto 23:38, 19 Gru 2006 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

gawin napisał:
apropos, wiem ze jest ksiazka: 'instrukcja obslugi shl 175 typ m11' pancewicza. gdzie to mozna dostac ew kupic?

Jesli nie w WKŁ to trzeba na allegro poszukac Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 2:17, 19 Mar 2007 Temat postu:







jestem nowy na forum i niewiem czy dodaje te pytanie w dobrym miejscu ale .... Wesoly
Mam m11 od 2 dni i pierwsza jazda predkosc max 60 km/h rolgaz na 3/4 jak odkrece dalej to sie dusi (troche kombinacji ze ssaniem - odkrylem ze dziala odwrotnie niz mysslalem ale nic dalej 60) zrobilem jakies 15 km i moto zgasl nie idzie odpalic kopie pcham nic . po ok godzinie postoju (silnik ostygl) zapelniam gaznik kop i gada na wolnych chodzi jak trzeba (jak sie troche rozgrzeje) no to wracam do domu a tu max 40km/h i tak 15 km gonie 40stka bo jak dam wiecej gazu to sie dlawi i znowu silnik zgasl i nieda sie odpalic (naszczescie juz w domu)
co to jest?
czy za nisko ustawiona iglica czy zapchana jakas dysza ??
czemu szla 60km/h potem wcale i na koniec 40km/h ???
Powrót do góry
marianek_spox
PostWysłany: Pon 3:20, 19 Mar 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Jeśli silnik grzeje się znacznie to najprawdopodobniej zasysa lewe powietrze - musisz uszczelnić układ dolotowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pon 9:18, 19 Mar 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

marianek_spox napisał:
Jeśli silnik grzeje się znacznie to najprawdopodobniej zasysa lewe powietrze - musisz uszczelnić układ dolotowy.

Sprawdz tez czy nie łapie powietrza z łączenia krućca gaźnika z gażnikiem lub cylindrem i czy sam kruciec nie jest gdzies pęknięty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 16:22, 19 Mar 2007 Temat postu:







silnik sie nie grzeje za mocno.
dzis wyjolem gaznik przeczyscilem dalem iglice na srodek (byla na ostatnim zabku od gory) zalanie pierwszy kop i chodzi ale rozgrzeje sie chwilke i lipa wtedy chodzi tylko na wolnych a jak juz sie fest rozgrzeje to ciezko ja odpalic.\
mam 2 na chodzie wiec wyjolem gaznik przelozylem (kruciec dolotowy i uszczelki cale.
na tamtym gazniku to samo a nawet gorzej bo po chwili chodzi tylko na wolnych obrotach nie wkreca sie na obroty a jak zapniesz bieg to nie idzie dusi sie i gasnie.
Co to?? zapłon?
dlaczego na zimnym silniku pali jak mazenie i chodzi tylko na wolnych ?
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 13:06, 20 Mar 2007 Temat postu:







Sprawdź przerywacz, zrób możliwie małą przerwę i zapłon 4,5-5mm przed GPZ.

Pozdrawiam
Powrót do góry
gawin
PostWysłany: Wto 19:49, 20 Mar 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

pytanie z mojej strony do twojego przypadku: czy dzialo sie tak od dawna czy niedawno zaczely sie problemy? ja moge tylko zgadywac w tym momencie, ale jesli jest tak jak opisujesz to wg mnie:
- cos z gaznikiem, przeczysc dokladnie, sprawdz jak reaguje ze ssaniem i bez ssania. to co opisujesz to wg mnie zbyt bogata mieszanka i motor jedzie jakby caly czas mial wlaczone ssanie - moze filtr powietrza zabrudzony - zdejmij gume podczas sprawdzania. sprawdz ustawienie gaznika ew sprawdz plywak czy sie nie zacina i dobrze zamyka doplyw. do pracy na zimnym silniku potrzeba bogatej mieszanki po rozgrzaniu juz nie. wykrec nieco srube wolnych obrotow (np o 2 obroty- silnik bedzie mial wyzsze obroty na biegu jalowym) moim zdaniem to jest przyczyna i zaczalbym od tego.
- puchnie tlok - to moze byc przyczyna ale nie musi.

nic wiecej nie przychodzi mi do glowy - daj znac jak rozwiazesz problem, pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Ciężko pali - na ciepłym silniku.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group