Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:48, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
Dzis byla kolejna walka z SHL-ka i nic
- poki co wydaje mi się ze gaźnik wykluczyłem (przekładałem z jezdzącej shlki i to samo)
- sprawdziłem i wyregulowałem przerywacz, zapłon ustawiony dobrze
ale dalej sie nie wkreca na wysokie, dusi sie jak by
(stala kilka dni pzyszedlem zalalem gaznik dwa kopniaki bez zaplonu, kluczyk w stacyjke i za pierwszym kopem chodzi jak tallala ale tylko na wolnych:( )
mam ja od niedawna i nie wiem co z nia nie tak pierwsza jazda wszystko grało kilka kilometrow i sie zaczelo dziac
za magnetem widac ze cewki sa nowe przerywacz tez nie wiem tylko czy kondensator
Moze poszlo jakies uszczelnienie w silniku i olej dostaje sie do cylindra, swieca nie jest sucha po wykreceniu ale niby nie powinno sie sprawdzac swiecy po odpalaniu silnika " w miejscu" tylko po jeździe.
wiec nadal nie wiem co jest nie tak:/
w poniedzialek kolejna bitwa
jak ktos ma jakies pomysly to prosze...
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:19, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
Spróbuj bez tłumika (tylko za dużo nie szalej, żebyś nie zatarł)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 2:54, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
i tlumiki tez zmienialem (od tej na chodzie)
Teraz jest jeszcze gorzej bo zaczela prychac i strzelac przy probie wkrecenia na obroty
to raczej musi byc cos z zaplonem chyba..
Nie wiem kupilem nowy kondensator w poniedzialek zaloze ale cos wydaje mi sie ze to cos jeszcze...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:56, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
Wiem, eureka - zmień silnik od tej na chodzie
Żartowałem.
No to mamy zagryche - test dla wszystkich forowiczów. Komu się uda diagnoza to...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
barteq
|
Wysłany: Nie 11:11, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
sprawdzałeś klin przy magnecie?? jak jest wyrobiony ten rowek albo klin to przy dobrych ustawieniach będa sie takie cuda działy...
jaką masz uszczelke pod głowicą cieńka aluminiowa czy oryginalna gruba?
i jeszcze jedno, sprawdzaleś czy świeca nie ma przebicia?? i sprawdź jaka jest iskra, jednolita gruba niebieska wszystko ok, jak sie strzępi albo nie przeskakuje na elektrodach to do bani
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:37, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
Co do 2 silnika to jak mi sie nie uda do końca tygodnia nic zrobic to zamianka sie szykuje.
co do iskry to jest ok (-wkoncu pali na wolnych jak marzenie)
jutro wymienie kondensator i sprawdze klin na magnecie moze to jest to
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:36, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
|
I problem rozwiązany
Załozyłem nowy kondensator słozyłem magneto i bez zbednych regulacji po pierwszym kopniaku zagadała wkreca sie az miło teraz juz 80 km/h to nie problem -- coz za moc:)
jeszcze tylko regulacja zapłonu (ale chyba jest dobry bo chodzi rewelka, ma tylko za wysokie obroty na wolnym)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:18, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
tak witam po przerwie
i nieuwierzycie:)
Grzebalem sie ale silnik wyremontowalem nowy wal tlok cylinder po szlifie , nowe łożyska itp.
Ale ten pi... problem pozostał poki co docieram predkosci 40-45 ok ale juz 50 i zaczyna sie, dusi sie i po chwili staje
Postoi chwile odpali na wolnych i lipa na wysokie jej nie wkrecisz.
Lewe powietrze wykluczam bo swiezo uszczelniony silnik.
Zostaje albo regulacja gaznika (ale czemu na wolnych chodzi jak marzenie a odstawia po czasie)
lub zapłon ale tu ustawiam książkowo przerwa 0,35 i rozwarcie na 4,4mm od góry.
Może magneto (rowek w magnecie od klina - bo wał nowy) ale raczej nie
???
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Czw 10:42, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
A przepustnica w gaźniku?? wchodzi ciasno czy lata??Luźna przepustnica - lewe powietrze.
Uszczelnienie połączenia gaźnika z kolankiem i kolanka z cylindrem ,tamtędy lubi łapać lewe powietrze. Po pewnym czasie lubią się odkształcić. Sprawdź płaszczyzny na płycie traserskiej lub płaskiej szybie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:23, 28 Sie 2012 PRZENIESIONY Śro 14:00, 29 Sie 2012 Temat postu: Problem z zapaleniem na gorącym silniku |
|
|
|
Witam,
Po remoncie silnika SHL M11 zrobila okolo 300 km bez problemu. Niestety ostatnio mam dziwna sytuację. Wraz z zagrzaniem silnika motocykl straci moc, przestaje reagować na gaz , strzela w wydech, dławi się. Zapłon jest ustawiony idealnie, iskra jest świetna, paliwo jest. kondensator trochę bardziej iskrzy niz ostatnio. Tłok jest nieco przytarty. Po zalaniu Miksolu-S z Orlenu dymi w proporcji 1:20 dymi bardziej niz na najtańszym miksolu.
Co może być przyczyną?
Z góry dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Śro 14:05, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
tłok puchnie od temperatury i się przyciera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Suchy
|
Wysłany: Śro 14:48, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Ja bym obstawiał że świeca nie gra jak się nagrzeje, albo coś z iskrą na gorącym, jak tłok spuchnie to silnik staje i nie ma jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
|
Wysłany: Śro 16:43, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z wioski ;)
|
zależy do jakiego stopnia spuchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
scorpi
|
Wysłany: Czw 0:30, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Gość
|
kto was uczył docierać silniki po remoncie?>
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|