Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->tłoki do s06 !

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny
tłoki do s06 ! <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
s06-tuner
PostWysłany: Śro 21:14, 22 Lis 2017 Temat postu: tłoki do s06 !


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

cześć panie i panowie, szybko pisze co i jak - mam wsk m150 czyli z waszym silnikiem s06 (był taki model) zarejestrowałem się u was żeby znależć pare informacji a wzamian rewanżuje się tym co sam wiem - i teraz do sedna - znam zakład w którym od trzech pokoleń robią szlify, tłoki i regeneracje wałów - i tam dorobili mi ładny owalizowany i stożkowy tłok ze starej formy plus szlif - niedługo planuje dorobić kolejny do innego silnika więc mógł bym pomóc jeśli ktoś potrzebuje. wiem że są tłoki od mz ts ale one są co 0,5mm skalowane a w s06 były co 0,25 więc szkoda robić odrazu drugi a potem czwarty szlif bo tych cylindrów niema wiele i szkoda je marnować, tymbardziej szkoda na 175 robić. ja miałem cylinder z tak głębokimi wżerami rdzy że nominał nie wydał by nawet na czwarty szlif i mam wykonany chyba piąty lub szósty odrazu. gdyby byli chętni to prosze dać znać na przestrzeni około miesiąca lub dwóch . komplet to tłok sworzeń i pierścienie (ewentualnie dajemy cylinder oni wymiarują co i jak, dorabiają tłok i rozszlifowują cylinder aby był komplecik i jest cacy) cena nie jest kosmiczna - każdy wymiar jaki chcemy na zamówienie około 120-140 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s06-tuner
PostWysłany: Pon 22:19, 15 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

witam, w lutym pojade chyba zamówienie złożyć, jeśli niema chętnych to ok, a jeśli ktoś by jednak chciał to dajcie do tego czasu znać. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Wto 16:32, 16 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

A tłoki do S32 175ccm są dostępne? Te wszystkie Coss Impex itp wynalazki to jeden wielki błyszczy syf co puchnie po kilku km spokojnej jazdy.

Ja bym reflektował na takowe tłoki, mam 2 szt SHL z silnikiem S32 i jeśli są tak dobre jak piszesz i że nie puchną jak chiński syf to bym się skusił na 1 szlif i na 4 szlif Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s06-tuner
PostWysłany: Śro 2:29, 17 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

myśle że tak, niestety nie jestem szczęśliwym posiadaczem shl 175 Smutny więc nie pytałem dotąd - ale kupowałem tam tłoki do jawy model 354/03 z 58r bez problemu więc do s32 powinny być napewno - jaki wymiar potrzebyjesz ? zapytam i podam przybliżoną cene

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez s06-tuner dnia Śro 2:30, 17 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczepan
PostWysłany: Pon 11:22, 22 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo

Cross Impex to straszny szajs, ale tłoki Bułgarskie czy tam Węgierskie są bardzo znośne. Pasowanie 0.06 i nie łapało ani razu, gdzie silnik jeździł najczęściej powyżej połowy zakresu obrotowego. Kluczem do sukcesu w tym przypadku to porządny gaźnik i odpowiednia regulacja, bez tego nawet najlepsze tłoki będą puchły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pon 15:03, 22 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Ja od 2012 roku mam z Cross Impex nadwymiar 0,75 pasowany na 0,06 i zrobione gdzieś między 3000-4000km (gdzieś około 1000-1500 przebiegu po remoncie -raz mi przyłapał ale to z mojej winy-ale zaraz puścił). Ostatnio ganiam bardzo szybko i nic się nie dzieje. Ja jestem zadowolony. Także jak piszecie ,że to szajs to tak do końca tak nie jest i ja jestem tego naocznym dowodem. A jeszcze jedno tłok kupowałem w 2006r bezpośrednio od producenta, a nie od pośredników, następnie obrobiłem go termicznie (trzy razy w sumie przez trzy dni gotowałem po kilka godzin w oleju za każdym razem i zostawiałem w nim do wystygnięcia). Słyszałem też że te bułgarskie są lepsze faktycznie.
A jeszcze jedno. Tak naprawdę pożądany tłok zrobiony na zamówienie może kosztować kilkaset złotych. Oczywiście tłok do SHL 175. mówię o kutym tłoku:). Wiem bo kiedyś za tym chodziłem, ale okazał się on wtedy nie na moją kieszeń;(
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rudyweteran dnia Pon 15:09, 22 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 15:40, 22 Sty 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Również mam cx i bezpośrednio po szlifie przejechanie dopiero 200km, ale z racji uczestnictwa w zlotach ciężko mówić o docieraniu. Jeszcze nie zawiódł i jeszcze nie złapał. Ja robiłem na 0.07, tłok r1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s06-tuner
PostWysłany: Pon 21:39, 22 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

to że tłok na zamówienie kosztuje 120-140 zł a nie np 750zł nie oznacza że to gówno - powód tej różnicy jest taki że kupe lat temu w tej firmie z której usług korzystam
( trzy pokolenia ją prowadziły od parudziesięciu lat) odlano kiedyś jakąś ilość ,,surowych,, tłoków - bo nie opłacalne było by odlanie jednej jedynej sztuki, było to ileś tam lat temu i te ,,surówki,, leżą na zapleczu wraz z mnóstwem innych - i jak przychodzi ktoś i zamawia tłok i szlif to wymiarują cylinder , obrabiają tłok na nadwymiar, robią szlif i jest komplet - więc płacimy głównie za toczenie, owalizacjie itd,

ja tam specjalistą nie jestem, na kilkadziesiąt motocykli 2t które miałem zatarł mi się jeden - za małolata kupiłem etz251 z przebiegiem 7tys km którą pierwszy właściciel palił opone i ją mocno zatarł stała później kilka lat - ja miałem parenaście lat, wybiłem młotkiem tłok z cylindra, przetarłem gruboziarnistym papierem trzy miejsca zatarcia i złożyłem spowrotem - motor zapalił - i tak jeździł całe wakacje , później kolejne i w końcu po omyłkowym wlaniu czystej benzyny zatarł się znów więc jeśli na styranym mocno zatartym tłoku jeździłem 2 sezony to na nowym po szlifie przebieg 2 tys km to jeszcze nie kosmos Mruga

dwie ważne kwestie to zawartość krzemu i owalizacjia oraz stożkowość tłoka - jeśli to jest ok i pasowanie nie jest zaciasne to przy rozsądnej eksploatacji moto niepowinno się zatrzeć odrazu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Wto 8:02, 23 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Źle mnie zrozumiałeś.
Ja nie mówię że to gówno taki tłok za 120-140pln. Ja mam tłok chyba wtedy płaciłem 25pln i się nie zaciera. Wtedy co szukałem tłoków nigdzie nie można było ich kupić. Nigdzie.(Szukany tłok miał służyć do wersji wyścigowej, ale to już inna opowieść)Tak tak a ten Twój ostatni wers o dwóch ważnych rzeczach jest najważniejszy podczas pasowania - dobierania tłok -cylinder.
Ps. też kilka.. motocykli oraz kilka.. kilometrów motocyklami w swoim życiu zrobiłem. To nie jest tak że laik jestem. Ale jak kto woli Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s06-tuner
PostWysłany: Wto 18:06, 23 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

krzysiekM11 napisał:
A tłoki do S32 175ccm są dostępne?


dziś pytałem w tym warsztacie i mówili że nie mają gotowych ale mieli surowe odlewy do s32 - mają sprawdzić czy i ile im zostało - więc pewnie cena była by podobna jak za tłok do s06 - mam sie dowiadywać czy rezygnujesz? pytałem o stop i mówili że to ak 12 tak jak kiedyś robili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Wto 21:02, 23 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Pytaj, pytaj Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s06-tuner
PostWysłany: Śro 22:08, 24 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

gość sprawdzał i cytuje ,, zostały już dwa ostatnie wiadra odlewów do shl,, - więc niema tego wiele a ja łącznie zamówie chyba około 20 tłoków s06 więc temat raczej zamknięty.

są te tłoki do s32 o które pytał krzysiekM11 - dorobienie ze sworzniem i pierścieniami 130pln wyniesie jeśli byś chciał - określ czy i ile potrzebujesz ale tak na 100% żebym nie został z tłokami. ,możliwe są większe nadwymiary np 5 szlif 6 szlif itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Czw 21:57, 25 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Na szlif R4 jako awaryjny (mam od Aliena i narazie OK), druga SHL jest jeszcze "dziewicza" i nie wiem na jaki nadwymiar będzie potrzebny tłok)

A czy będziesz mógł temat poruszyć w okolicach maja (urlop i raczej będę przesypywał silnik i dopiero wtedy będę wiedział co i jak)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s06-tuner
PostWysłany: Sob 20:39, 27 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

planuje w lutym jechać złożyć zamówienie bo wykonanie tych tłoków też chwile trwa,
napewno jeszcze będe w tym warsztacie bo raz - dwa razy w roku tam jestem żeby zregenerować jakiś wał lub przeszlifować cylinder

słyszałem że alien ma dobre tłoki - anodowane i ak20 ale sam takowego nie używałem

czyli narazie nie zamawiać Ci tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s06-tuner
PostWysłany: Nie 22:39, 28 Sty 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wilkszyn

link do galerii ze zdjęciami http://www.shlka.fora.pl/viewimage.php?i=1455

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez s06-tuner dnia Pon 20:50, 29 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny Strona 1 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->tłoki do s06 !
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group