Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->tłoki do s06 !

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
tłoki do s06 ! <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Ramijabu
PostWysłany: Wto 23:11, 27 Wrz 2022 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

oto filmik.
Ktoś na tamtym poście skomentował że dół od s6 a góra od s34. Co jest pewne to to, że jest to 150cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gaźnik, to ja na oglądowe zdjęcia i widok z zewnątrz nie widze różnicy pomiędzy gm24 a gm26, na pewno nie jest to g20. Ale cylinder który mam w zamiarze kupić jest to od s6 ale rozwiercony na 175, więc w tamtym układzie już tylko gaźnik G20 wchodzi w grę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 5:41, 28 Wrz 2022 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Góra na pewno od s34 i to przerobiona pod pegaza. Czy jest to zrobione dobrze ciężko powiedzieć, ale z założenia to w gaźniku powinno być największe przewężenie, aby skutecznie zasysać z niego paliwo. U ciebie najwęższym odcinkiem jest dolot w cylindrze.
Nie do końca i nie zawsze wierzę też takim filtrom. Jeśli hamuje przepływ powietrza, który przy tym cylindrze i rozwiercie ma miejsce ... Możesz spróbować przejechać się bez niego i ocenić czy jest lepiej.
Wracając do gaźnika, czy na komorze pływaka jest napis POLSKA? Jeśli nie to jest on współczesny, a wtedy to trochę loteria, czy będzie działać prawidłowo. Ustawiłeś w nim poziom paliwa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramijabu
PostWysłany: Śro 5:58, 28 Wrz 2022 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Filterek był założony później i nie ma wpływu na moc. Jest zastosowany taki bo z oryginalnego lakiernik obciął krociec, i nie ma na co naciągnąć gumy łączącej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 10:47, 28 Wrz 2022 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ja nie neguje wyglądu tylko funkcjonalność. Jak ci pasuje i działa, jak trzeba niech będzie. Testuj resztę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->tłoki do s06 !
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group