Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont SHL M11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Remont SHL M11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 19:05, 03 Sty 2011 Temat postu: Remont SHL M11







Witajcie,

Chce stworzyć jeden temat, w którym krok po kroku będę opisywał kolejne etapy prac nad motocyklem.

Na początku charakterystyka motocykla:

SHL M11 175ccm
Nr. nadwozia 186421
nr. silnika 50190
rok. 1964

Bardzo proszę o rozszyfrowanie wyposażenia motocykla. Na co zwrócić uwagę przy tym roczniku podczas reanimacji. Czy przerabiać na LUX czy zostać przy oryginale, jakie malowanie było w tych rocznikach??

Na wstępie kilka zdjęć, które zostały pośpiesznie zrobione...
SHL z brązowym siodłem jest aktualnie zarejestrowana na białe blachy.
Z szarym siodłem została przeznaczona do renowacji, między innymi ze względu na lepszy stan, wszystkiego Wesoly Jest to mg. mnie w 90% oryginał... Silnik jest po remoncie (wał, tłok, szlif ) niestety zaczął wciągać chorendarne ilości oleju ze skrzyni biegów. Jakiś pewnie błąd w montażu popełniłem. Motory zostały pomalowane lakierem za 20zł/L Wesoly szparunki zrobione taśmą izolacyjną Wesoly Tak się niestety kończy młodzieżowy warsztat Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]


Przód motorka do renowacji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Różniące się klosze lamp przednich, jako pierwsza zagadka Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Kolejna zagadka. W motocyklu który jest zarejestrowany, nie mam amortyzatora skrętu ?? Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych]


Oto jeden z przykładów mojego "druciarstwa". Mam pewność że tego nie zrobię przy składaniu motorka
[link widoczny dla zalogowanych]


Jak by ktoś miał literaturę, części, uszczelki do tego sprzętu to proszę o info Wesoly WOSCHOD 3M 175 ccm
[link widoczny dla zalogowanych]


Kwit z wydziału komunikacji dotyczący wyrejestrowanego motocykla
[link widoczny dla zalogowanych]


Pozdrawiam i proszę o pomoc w doprowadzeniu sprzętu do stanu idealnego Wesoly bardzo zależy mi na "detalach" z "epoki" Wesoly

Do środy mam nadzieję że uda mi się zawieść części do piaskowania i malowania proszkowego.
Jeżeli ktoś ma doświadczenie to proszę o radę, jak kompletować części w M11. czy coś trzeba z czymś połączyć przed malowaniem Wesoly jakieś wsporniczki, co kupić nowe, co w ogóle dostarczyć do piaskowania i malowania proszkowego.

Lakiernia na jaką padł wybór to [link widoczny dla zalogowanych]


będę się starał utrzymać temat w porządku, w związku z tym nic nie wnoszące posty, które wg. mnie służą nabijaniu sobie licznika, zostaną zgłoszone moderatorowi do usunięcia.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:11, 03 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Pon 20:24, 03 Sty 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ogolnie biorąc te shl to świetne bazy do renowacji a jeśli chodzi o to czemu nie ma jedna amorka skretu to dlatego że jest młodsza nie wiem dokładnie od ktorego roku juz nie montowali obstawiam ze od 66 ale prosze poprawcie mnie jesli sie myle. Kanapy masz w idealnych stanach wiec nic przy nich nie rób no moze wyczyść Mruga A jeśli ci cos brakuje to napewno jakieś drobiazgi które można dostać najprościej na allegro. Powodzenia w pracach czekamy na efekty;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Wto 10:57, 04 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

W książce p. Pancewicza są zawarte informacje o różnicach pomiędzy modelami z różnych lat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 14:47, 04 Sty 2011 Temat postu:







życzę cierpliwości co do tego oleju to może źle zmontowałeś uszczelniacz od strony sprzęgła,albo tez uszkodzial się uszczelka w układzie korbowym pozdro
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 9:37, 05 Sty 2011 Temat postu:







Amortyzator skrętu montowali od 1965, w tym też roku była większość zmian przeprowadzona w tym modelu, m.in. inna kierownica, obejmy klamek itd.
Powodzenia z remontem.
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Śro 13:09, 05 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Amortyzator skrętu montowali do 65' roku, klamki zmieniono w pod koniec 67'

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 17:34, 05 Sty 2011 Temat postu:







A dokładnie do stycznia 1966.
Sorki za pomyłkową wrzutę, dopiero przed chwilą zajrzałem do książki.
Powrót do góry
wild
PostWysłany: Śro 21:09, 05 Sty 2011 Temat postu: Re: Remont SHL M11


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

roguwawa napisał:

Jeżeli ktoś ma doświadczenie to proszę o radę, jak kompletować części w M11. czy coś trzeba z czymś połączyć przed malowaniem Wesoly jakieś wsporniczki, co kupić nowe, co w ogóle dostarczyć do piaskowania i malowania proszkowego.


Nie pozostaje nic innego jak zachęcić do czytania Wesoly
Na forum znajdziesz wszystko, no może prawie. Czytaj dział remont - jest kilka niezłych relacji i porad.
Malowanie proszkowe też się przewija, wszelkie problemy z rozbiórka itd. Wiem że jest to wszystko mało czytelne (dublowanie tematów) ale najważniejsze rzeczy poznasz w kilka godzin - zapisuj sobie co Cię ciekawi na kartce. Powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 19:40, 07 Sty 2011 Temat postu:







Dzisiaj zawiozłem ramę i inne graty do piaskowania i malowania proszkowego. Kolor ...::: CZARNY POŁYSK:::... zobaczymy co z tego wyjdzie Wesoly
Powrót do góry
wild
PostWysłany: Sob 22:21, 08 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mam nadzieję że zabezpieczyłeś sobie wszystkie gwinty np. taśma izolacyjną. Inaczej czeka Cię walka z prochem O rany...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Nie 11:55, 09 Sty 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Zawsze można przegwintować - ja tak robiłem Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Nie 15:25, 09 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

inna kierownica? o tym nie wiedziałem a w czym tkwi różnica?
trzymam za Ciebie nara
rudy
ps. mój remont trwa od 2006roku i moze w tym roku..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 16:18, 09 Sty 2011 Temat postu:







Nowa kierownica weszła w marcu 1967.
Nie ma co książki przepisywać...
Pancewicz, str. 168
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 17:13, 14 Sty 2011 Temat postu:







dzisiaj odebrałem części z piaskowania... WesolyWesoly jestem zadowolony Wesoly
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Sob 14:55, 15 Sty 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

A to najważniejsze Mruga pracuj dalej i wrzuć jakieś fotki po malowaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont SHL M11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group