Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL M11 1963r

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL M11 1963r <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 17:10, 10 Sty 2011 Temat postu: SHL M11 1963r







Pozwolilem sobie na rozpoczęcie nowego wątku.
Zgodznie z planem zabrałem się dzisiaj za rozbieranie.
I same dobre wieści mam Aż się muszę podzielić radością
Jest iskra, instalacja elektryczna sprawna-po podłączeniu nowego akumulatora wszystko działa.
Gładź cylindra czyściutka, tłok czysciutki pierscienie niepoklejone. Także dobre początki.
Pozdrawiam
Aha doradzcie mi czy zakładać chromowane felgi czy pomalować na szaro zgodnie z oryginałem.
Powrót do góry
marcin2744
PostWysłany: Pon 19:50, 10 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Jakbym robił dla siebie to bym pochromował mimo iż to nie oryginalne( zakładam, że to nie Lux) ale wiadomo- ilu użytkowników tyle opinii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 20:56, 10 Sty 2011 Temat postu:







No właśnie się zastanawiam i nie wiem. Chromowane będą ładniejsze ale to nie będzie już oryginał. Tak samo zastanawiem się czy aluminium polerować na wysoki połysk czy z umiarem. Z fabryki nie wychodziły "lusterka"
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Pon 21:44, 10 Sty 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Sieka napisał:
No właśnie się zastanawiam i nie wiem. Chromowane będą ładniejsze ale to nie będzie już oryginał. Tak samo zastanawiem się czy aluminium polerować na wysoki połysk czy z umiarem. Z fabryki nie wychodziły "lusterka"


Co do kół to ja wybrałbym szary metoda proszkową ps. jak bedziesz miał kod RAL to podaj Mruga a co do polerwoania aluminium- proszę cię nie rób tego Smutny ładnie bo się świeci ale ja we wszystkich moich motocyklach tylko wyczyszczam dokłądnie i tak zostawiam nie poleruje bo dla mnie wyglada to tak ładna shl w org to jak piękna kobieta ładna schludna itp. a shl z polerowanym silnikeim to jak pani "spod latarni" ładna, atrakcyjna ale właśnie krocze robocze .(może nie dokłądny przykład podałem ale tak jest Mruga)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:12, 10 Sty 2011 Temat postu:







Dzięki za rady! Też mi się wydaje ze mogło by być przesadą zrobić to na wysoki połysk. Znajomy swojego czasu w DKW "odnowił" dekle piaskowaniem śrutą szklaną czy ktoś to jeszcze praktykuje? Czy to ma sens? Nie chcę zrobić czegoś, czego potem bym żałował. Dlatego chciałbym poznać metody i opinie na temat odświerzenia aluminium.
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Wto 12:46, 11 Sty 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Elementy aluminiowe możesz dać do szkiełkowania, po obróbce są czyste i matowe. Mnie osobiście się podoba - czysto i schludnie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 20:06, 12 Sty 2011 Temat postu:







Udało mi się dzisaj zdobyć oryginalny kluczyk do schowka i blokady kierownicy. Niniejszym SHLka jest kompletna w 100%.
Ponadto znalazłem w schowku zestaw oryginalnych narzędzi klucze śrubokręty łyżki do koła w skórzanym etui, ebonitowe pudełeczko z wytłoczonym logiem SHL a wnim zapasowe żarówki. spinki łańcucha i nieużywaną świece, dodatkowo paczkę papierosów "domina" Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 21:09, 12 Sty 2011 Temat postu:







No to same skarby, wiem jak to cieszy, sam muszę poszperać jeszcze w moich szpejach, może znajdę coś wartościowego.
Powodzenia
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL M11 1963r
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group