Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1961 luce11 pamiętnik renowacji

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
[M11] 1961 luce11 pamiętnik renowacji <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
maniekgazela
PostWysłany: Czw 13:23, 17 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Witam jest czwartek więc się przypominam o uchwycie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Czw 19:10, 17 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

Dzwonił gość od cynkowania że części będą prawdopodobnie jutro. Teraz zagadka- w ślimacznicy mam dwa ząbki szerokie na około 8mm, a w piaście dwa wycięcia na ok 4mm- jak to ma być połączone ze sobą? przecież ząbki nie wejdą w wycięcia?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luce11 dnia Czw 19:11, 17 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Czw 23:15, 17 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

u mnie wycięcia w piaście są większe tak że wchodzi jedno w drugie i się ładnie zamyka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Nie 17:02, 20 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

maniekgazela napisał:
przypominam o uchwycie Wesoly


z małym opóźnieniem, ale jest Wesoly




A teraz pytanie do Was, z której strony kołnierza powinien być ten uchwyt? Nie wiem czy dobrze założyłem




Amortyzatory gotowe i założone do motocykla, ale jeszczeupalcowane. Na jednym ze zdjęć widać na ramie jakby rdzę, ale to tylko kurz z cegieł które ciąłem w warsztacie. Po nowym roku zakładam koła i motocykl jedzie do garażu- tam już zostanie do skończenia i oczywiście tam będzie przechowywany Wesoly






Przy dopasowywaniu piast okazało się że przedni rozpierak szczęk i dźwignia przy deklu są z jakiegoś innego motocykla- jakby ktoś miał na zbyciu chętnie odkupię.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luce11 dnia Nie 17:22, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Nie 19:48, 20 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Mega Bomba dzięki za wymiary, super .według katalogu idzie właśnie z tej strony co dałeś czyli masz dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
musiej
PostWysłany: Pon 19:06, 21 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska

Fajnie zwymiarowane .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Wto 14:11, 22 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

Powolutku zaczynam rozglądać się za dobrym lakiernikiem, który wykona mi usługę malowania skorupy lampy, błotników, osłon bocznych i zbiornika. Blachy wstępnie przygotowane, wypiaskowane, zaszpachlowane i pomalowane podkładem reaktywnym. Pozostało zrobić dokładniejsze szpachlowanko i lakierowanie. Liczę na to, że osoba, która się tego podejmie umie robić szparunki. Mam nadzieję, że kogoś polecicie podajcie też orientacyjne ceny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 14:26, 22 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jeśli zrobiłeś w tej kolejności to zaszalałeś malując szpachel farbą reaktywną. Szpachel chłonie wilgoć więc będziesz wiedział gdzie się spodziewać korozji za x lat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Wto 14:43, 22 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

są 2 warstwy reaktywnego, pod i na szpachli Wesoly spoko- mój brat jest blacharzem więc doradza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 16:53, 22 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

To jak tak to spoko Wesoly lepiej dowiedzieć się za wczasu niż po złożeniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Śro 8:55, 23 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

Wczoraj rozebrałem silnik i jak się szybko okazało do skrzyni biegów jeszcze nikt nie doszedł po wyjeździe z fabryki Wesoly dwa razy ktoś już robił szlif cylindra, ale rozpoławiany jeszcze nie był. Wał ma niesamowity luz na boki i trzeba będzie zregenerować, cylinder zero rysek, tłok nie jest przytarty, do wymiany jest mała zębatka sprzęgłowa oraz łańcuszek, na pewno trzeba wymienić tarczki sprzęgłowe, zębatkę zdawczą i uszczelki, na skrzyni biegów i wałku przekładni sprawdzałem luz na zębatkach (przy skręconych jeszcze karterach) i nie wyczułem luzu, wszystko stoi sztywno jak młodemu Panu Wesoly wiadomo, łożyska i uszczelniacze do wymiany. Poza tym czyszczenie, pucowanie i czyszczenie bo cała skrzynia korbowa zawalona nagarem. Potem cyknę kilka fotek dla potomności.





czy orientuje się ktoś w jakim celu zrobione są wycięcia w żeberkach cylindra?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luce11 dnia Śro 22:38, 23 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Wto 10:49, 29 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Będziesz szkiełkował, polerował silnik czy tylko mycie? Głowicę masz widzę żeliwną, na czarno czy piaskowanie? Trochę roboty cię czeka, ja się z silnikiem osobiście poddałem albo inaczej oddałem walkowerem do Pana Stanisława, bo chce wyjechać na drogę na wiosnę, a jest do zrobienia mnóstwo innych rzeczy więc nie miałbym czasu zrobić silnika dobrze. Rozebrałem sam i może faktycznie nie jest bardzo skomplikowany ale czasem samemu wszystkiego sie nie zrobi. Wolałem pobawić się z malowaniem bo to dużo prostsza czynność Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Wto 19:01, 29 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

Dekle czekają już wypolerowane- może nie na lustro, ale na tak mocnym efekcie mi nie zależy. Kartery, cylinder i głowicę wymoczyłem w ON i wyprałem we frani Wesoly po nowym roku kupię mikrokulki i pobawię się ze szkiełkowaniem. Głowica drogi kolego jest aluminiowa tak jak we wszystkich elkach Wesoly podejrzewam że pomyliło Ci się z cylindrem, który faktycznie jest żeliwny. Cylinder zostanie wyszkiełkowany bo jest mocno skorodowany między żeberkami. Myślałem żeby oksydować cylinder, ale szkoda mi kasy, mam dobrą farbę półmatową do kominków- sprawdzony przeze mnie sposób do cylindrów.
Nie wiesz co tracisz oddając komuś to co po poskładaniu najbardziej cieszy Wesoly
A tak wyglądają części silnika po namaczaniu w oleju napędowym i praniu we frani



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luce11 dnia Wto 19:20, 29 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Śro 0:38, 30 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

przejezyczenie, oczywiście ze cylinder Zawstydzony
chce pojezdzic nie chce rozbierać co miesiąc, bo przeocze jakąs podkładkę z mojego punktu widzenia zupelnie nie istotna a nie wszystko będzie przez to grało. Jak już ponad 1000zl włożyłem w remont i części tego silnika to parę stówek nie będę oszczędzał na złożeniu jak ma być bo motorek dla siebie. Składałem już do jawy dwa silniki i S38 do komara niby działa ale to jak z ta anegdota co przynoszą do jubilera ogromny diament żeby przeciąć, jubiler sie przymierza ale zna wartość w końcu woła Jasia i mówi weź przetnij ten kamyczek. Może ten silnik prosty ale sie pospinałem i na pewno bym coś spie.. pozatym jak ktoś miał okazję pracować z 5latkiem w warsztacie to mnie zrozumie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Śro 6:45, 30 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

mam 4-ro latka Wesoly i muszę wychodzić po kryjomu żeby coś zdziałać w warsztacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 4 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1961 luce11 pamiętnik renowacji
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group