Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1961 luce11 pamiętnik renowacji

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
[M11] 1961 luce11 pamiętnik renowacji <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
luce11
PostWysłany: Sob 20:09, 12 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

mi nie leją właściwie wcale, właściwie bo z jednego tryskało przez uszczelkę nakrętki- taka przyszła z dębicy. Druga też jest nadcięta, ale zobaczymy, najwyżej założę starą. Dzisiaj był kolejny dzień polerowania Zdegustowany nienawidzę polerowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Pon 19:31, 14 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

W oczekiwaniu na części ostatnie polerowanie a oto efekty



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Pon 23:19, 14 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Super. Jest zabawy z polerką tych dekli, ja w sobotę zacząłem tylny ale zeszło mnie z mechanizmem licznika żeby wybrać cały ten syf ze starym smarem i nie mam chwili żeby skończyć bo co już widzę światełko w tunelu że będę miał chwilę wolną to albo żona coś wymyśli albo praca się upomni i po wolnej chwili Zalamany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Wto 5:26, 15 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

skoro masz rozłożony mechanizm licznika przy kole to podeślij mi zdjęcie tej blaszki z dwoma ząbkami i mógłbyś mi podać wymiary tulejek na których siedzi ten tryb w deklu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Wto 11:01, 15 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Właśnie nie mam rozłożonego bo nie wiem jak to cholerstwo wyciągnąć żeby nie rozwalić, dlatego tyle zeszło mi z czyszczeniem AKRA + szmatka na malutkim śrubokręcie i tak 750ml poszło. Chciałem to wyjąć ale ta blaszka (to nawet nie blaszka tylko koło zębate) jest zabezpieczona tuleją plastikową która siedzi sztywno a nie widzę na niej żadnego zabezpieczenia a na siłę nie chciałem ściągać żeby się nie rozleciało. Chyba że znacie metodą jak to wyjąć żeby nie rozwalić a ja coś przeoczyłem to wyciągnę. Bo nie smarowałem jeszcze bo nie mam smaru grafitowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Wto 18:43, 15 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

ja wykręciłem zaślepkę po przeciwnej stronie otworu linki włożyłem śrubokręt tak jakbym wkładał linkę i klepłem młotkiem. Wypadła mosiężna tulejka i mała walcowata zębatka z gniazdem linki, ale na rysunkach są dwie tulejki i nie wiem którą mam a której mi brakuje. Jutro w pracy muszę dorobić zabezpieczenie linki zanim kła pójdą do ponownego centrowania- koła jeszcze nie są takie jakbym chciał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Wto 22:14, 15 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

o którą ci chodzi?








Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Wto 22:19, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Wto 22:40, 15 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Siema mam sprawę czy dał byś radę mi z wymiarować uchwyt osłony łańcucha? num 42 z rys. wyżej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Wto 22:49, 15 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

maniekgazela napisał:
Siema mam sprawę czy dał byś radę mi z wymiarować uchwyt osłony łańcucha? num 42 z rys. wyżej

spoko.... przypomnij się w czwartek z tym uchwytem to zmierzę bo jest w cynkowni, ale będziesz miał problem z dogięciem tego tak żeby Ci o osłonę nie ocierało. Też próbowałem to dorabiać aż w końcu kupiłem, ale nie miał mi kto dać wymiarów

mprojekt- wykręcasz 24 i z drugiej strony tego otworu wkładasz płaski śrubokręt i wybijasz 22- u mnie wyszło bez problemów


jakby ktoś potrzebował wymiary blokady linki prędkościomierza:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luce11 dnia Wto 23:00, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Wto 23:21, 15 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

To wyciągnałem spoko tylko 10 i 49 jak wyjąć?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Wto 23:21, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Wto 23:32, 15 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

48 a nie 49, ale mniejsza o to- zapodaj fotkę bo mi brakuje 48 i nie wiem jak to ma być założone Wesoly mi zębatka (10) wypadła bez problemów może dlatego że nie mam tej uszczelki filcowej (48 ) zrób fotkę gdzie to siedzi to będę wiedział co i jak

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luce11 dnia Wto 23:33, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Śro 0:06, 16 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Ok dzięki,jak by się dało kupić to bym kupił ale co zrobię jak nie ma,z gięciami powinienem sobie poradzić Wesoly jeszcze razz dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luce11
PostWysłany: Śro 0:11, 16 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrzeg Czechowice

ja miałem zrobioną z nierdzewki, szkoda bo oddałem na złom bo przesłałbym ci to i wygiąłbyś jak Ci pasuje. Tak jak pisałem wcześniej- przypomnij się to podam wymiary wg oryginału

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Śro 1:03, 16 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

ja tam żadnej filcowej nie mam. To jakaś tuleja plastikowa, może i tam filc na niej kiedyś był ale w chwili obecnej ani śladu, ale słowo "kompletna" daje do myślenia. Koledzy macie foto swoich bo może u mnie coś brakuje a nie chcę ściągać koła bo licznik nie będzie kręcił przez brak kawałka filcu



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mprojekt dnia Śro 1:09, 16 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 10:12, 16 Gru 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Wewnątrz tego pogiętego pierścienia powinien być krążek z filcu, a tak to masz wszystko ok na tym zdjęciu. Filc wychodzi z niego i opiera się o dwa "bolce" od napędu licznika. Ma to trzymać smar wewnątrz tych elementów i utrzymywać czystość (brak piasku i pyłu z klocków). Nie pamiętam w którą stronę się to kręci i czy ślimacznica ma tendencję do wypluwania czy zaciągania smaru. Jak coś to po prostu szybciej Ci przemieli napęd licznika

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 10:16, 16 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 3 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1961 luce11 pamiętnik renowacji
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group