Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->M 17 GAZELA

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Następny
M 17 GAZELA <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Pawlasty
PostWysłany: Pią 10:29, 02 Sie 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Jeszcze kilka takich numerów Pana Lubińskiego to zamiast go polecać zaczniemy przed nim przestrzegać... zaczynam się bać, co to będzie u mnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 12:43, 02 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Pawlasty nie montuj swojego wału.
Od razu wymień tulejkę bo pan L nie ma tulejek z brązu.
Kupuje w skuterze mosiężne.
Badziewna robota.
Nadrabia uprzejmością , jakością obsługi, sprawnością wysyłek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Pią 12:45, 02 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pią 14:30, 02 Sie 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Moj kolega oddawał cylinder do WSKi gosciowi nie daleko naszej miejscowosci.Jak narazie wszystko śmiga ładnie.Jak sie dowiem co do namiarów to wam powiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lemik
PostWysłany: Pią 15:27, 02 Sie 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

za szlif, nowy tłok, nowe pierścienie, nowy sworzeń oraz zabezpieczenia sworznia zapłaciłem 67zł w Rzeszowie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lemik dnia Pią 15:28, 02 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 16:49, 02 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

z tymi tulejkami to straszna lipa.
w życiu bym mosiężnej nie założył. to się mija z celem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 19:18, 02 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Teraz to nie ja składałem silnik więc nie wiem co tam siedzi, ale po tych historiach chyba sprawdzę.
Teraz się martwicie a jak ostrzegałem w dziale Zakłady i Usługi to gdzie byliście?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pią 22:31, 02 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

No ostrzegałeś Kwadratowy Ja wtedy byłem już obsłużony przez Pana L.
Chyba też zdejmę cylek i sprawdzę czy wszystko gra Kwasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 22:58, 02 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A ja miałem perypetie i umoczoną kasę przed Twoimi ostrzeżeniami. Nie chciałem się wychylać, bo wszyscy mówili o Pani L jak o góru. Pisałem też, że wał oddawałem później do Dor-Mar i jak na razie jest git, ale cena za usługę też była odpowiednia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 13:25, 03 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Dziś odebrałem od tokarza profesjonalne szpilki z gwintem m10 w kartery.
Kartery już rozwierciłem i przegwintowałem.
W pon. odbieram tulejkę z brązu samosmarującegi i nowy sworzeń.
Jeszcze tłok i składam we wtorek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 22:56, 04 Sie 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A ja rzucę pytaniem, wymienialiście tulejki do wałka w skrzyni biegów?? Aktualnie zajmuję się innym silnikiem i po tym co tutaj przeczytałem zastanawiam się czy zakładać te z mosiądzu? Na pewno jest tam lepsze smarowanie, no ale i inne obciążenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 0:30, 05 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ja kupiłem nowe, ale nie założyłem nowych bo miały taki sam luz jak stare.
No i głównie z powodu konstrukcji.
Zobacz że stare mają rowek wewnątrz do nabierania smaru a nowa jest bez.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 8:03, 05 Sie 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

No niby tak, ale ja sobie ten rowek dorobiłem, luz mam minimalny i ciaśniej wchodzi w karter. Wszystko mi mówi, że są lepsze, no ale ten materiał. No i może ktoś regenerował tulejkę w wałku zdawczym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 21:39, 05 Sie 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Dziś przywiozłem tulejkę od tokarza i ma inny kolor od mojej z korbowodu a te kupione do karterów to świecą się jak by ze złota były.
Ta moja nowa jest z brązu i samosmarująca czyli z grafitem.
Moim zdaniem w skrzyni mały luz nie przeszkadza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Pon 9:25, 09 Wrz 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

A ja już miałem przygotowany cylinder i dwa wały dla P. Lubińskiego i nie wiem co teraz robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 11:24, 09 Wrz 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ja pewnie bym się zdecydowała, ale z podkreśleniem, że tuleje chce mosiężną. Uwagi po odbiorze towaru Pan L musiałby po prostu usunąć i tyle. W moim mieście nie znam nikogo kto chciałby to zrobić zgodnie ze sztuką, więc i ja zostaje przy nim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Następny Strona 12 z 19

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->M 17 GAZELA
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group