Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->[Komar mr230 1961r] Rarytas czy złom???

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[Komar mr230 1961r] Rarytas czy złom??? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 23:35, 11 Lut 2009 Temat postu: [Komar mr230 1961r] Rarytas czy złom???







wypowiedzcie się na zagadnienie podane w temacie??? na razie o komarku mogę powiedzieć tylko tyle, że silnik nigdy nie był rozbierany i stał dość długo (bez świecy) bo nie mogę ściągnąć głowicy, reszta zeszła, niebyło pokrywy magneta i też cewki do niego przyrdzewiały i dopiero ściągaczem własnej produkcji je zdjąłem. resztasię ,,kręci". brakuje mi szkła lampy i oprawy chromowanej, oraz odblasku, tzn są ale w stanie takim że już nic nie da się z tego wyczarować.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 1:37, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
arek33h
PostWysłany: Czw 0:19, 12 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

A to nie WRC przypadkiem ten Komar? Wesoly
Jeśli ma orginalny silnik(SM01), to sam bym posiadł z chęcią takiego moplika Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 0:25, 12 Lut 2009 Temat postu:







arek33h napisał:
A to nie WRC przypadkiem ten Komar? Wesoly
tak tak to właśnie silnik SM01
co do cytatu to jakieś szyderstwo ????????[/quote]
Powrót do góry
arek33h
PostWysłany: Czw 0:32, 12 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

No bo to nie jest WR230 tylko MR230 Wesoly W sumie to Komar 230 Jezyk

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek33h dnia Czw 0:32, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Czw 0:51, 12 Lut 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Zarty na bok Panowie!!
Głupi byłem,bo kompletnego Rysia seledynowego i żaka za 50 zł sprzedałem Zalamany
Co do Komara to 2 lata temu kupiłem siedzonko do niego za 50 zl. i mam nadzieje kiedyś dokupic resztę(może byc bez siedzenia) Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 8:14, 12 Lut 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

SM1 to silnik Rysia w komarach 230 jest silnik SM2 rózni sie kilkoma ale bardzo istotnymi szczegółami.
Nie chcesz sprzedać tego komarka? Brakuje mi takiego do mojej kolekcji pierdopendów?
Wklej jakieś fotki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Czw 9:16, 12 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

Racja - SM02 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 19:17, 12 Lut 2009 Temat postu:







nie niestety nie jest na sprzedaż. zdjęcia będą jak tylko zrobi się troszkę cieplej bo teraz straszny mróz. próbowałem zrobić dokładne zdjęcia tabliczki znamionowej, ale mam za słaby aparat. Oczywiście jest to silnik sm02, a podstawowymi różnicami z silnikiem od rysia są wyjścia dźwigni zmiany biegów i sprzęgła gdyż znajdują się w innych miejscach

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 22:31, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Czw 22:56, 12 Lut 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

tasiorman napisał:
nie niestety nie jest na sprzedaż.



I sam sobie odpowiedziałeś na pytanie w temacie Hyhy A poważnie mówiąc dla mnie prawie wszystko co stare to dzisiaj rarytas, z wiadomych względów oczywiście w temacie motocyklowym. To że są ludzie chcący przywrócić dawny blask starym przedmiotom jest piękne po prostu. Nie masz kasy to nie remontuj ale zachowaj - zawsze to część historii a nie smutny widok na złomowisku Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Czw 23:38, 12 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Niedawno właśnie uratowalismy takiego Komara przed złomowaniem za 2 stówki. Wesoly Teraz jest w trakcie remontu. Tu więcej fotek a jak chcecie obszerny opis/historyjkę mogę wkleić z innego forum bo drugi raz pisać nie chce mi się. Wstyd
[link widoczny dla zalogowanych]

Rysia też miałem (zwłoki) i niedawno się pozbyłem właśnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 0:45, 13 Lut 2009 Temat postu:







lehoom a możesz porobić dokładniejsze fotki silnika????? każdą część np z osobna?????
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Pią 1:13, 13 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Każdej części z osobna nie dam rady bo życia nie starczy na robienie tylu fotek.Rotfl
Ale może jakąś "rozkładówkę" dam radę cyknąć. Silnik jest już rozebrany, Komar należy do mojego naj naj kolegi z którym zawsze grzebiemy w sprzętach. Będę się z nim widział w weekend to coś wymyślę z fotkami. pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 1:23, 13 Lut 2009 Temat postu:







dzięki. Znam w Bydgoszczy jednego chłopaka, który też grzebie stale w motorkach, wiem , że jeździ jakimś derbi. Adrian ma na imię
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 19:49, 17 Maj 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Doktor napisał:
Zarty na bok Panowie!!
Głupi byłem,bo kompletnego Rysia seledynowego i żaka za 50 zł sprzedałem Zalamany
Co do Komara to 2 lata temu kupiłem siedzonko do niego za 50 zl. i mam nadzieje kiedyś dokupic resztę(może byc bez siedzenia) Kwadratowy


Nie tylko tobie sie to trafia ja kilka lat temu sprzedalem za 100 pln kompletnego żaka i teraz se w brode pluje
echhhhhhhhhh........


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 19:14, 18 Maj 2009 Temat postu:







Też jestem posiadaczem Komara 230, oryginalny lakier, chromy, gumy linki - pali, jeździ i nawet lampy działają Wesoly
Braki to tylna lampka i 2 nakrętki boczków.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->[Komar mr230 1961r] Rarytas czy złom???
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group