Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Czw 8:09, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
x lat temu dostlismy wytyczne których po prostu się trzymamy, być może jeszcze zostanie on zmieniony, lecz narazie zostaje... a co do wielkości to gaźnik o tym przekroju jest wystarczający. jak juz napisałem w głowicy są pomniejszone kanały i zawory więc wszystko musi się zgrywać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 11:00, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
Witaj,
Dziękuję za ciekawą rozmowę. Czyli de facto nie ma problemu, żeby wsadzić do Junaka inny gaźnik. Tanią i bardzo dobrą alternatywą dla pegaza byłby np. Amal 626/301. Można dostać nówkę w rozsądnej kasie. Pytanie jeszcze jak stoicie z budżetem. Bo zawsze można zaszaleć i dostosować Amala np. 10TT9/24
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawe86
|
Wysłany: Czw 22:11, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
szczerze to ja nie dokońca też jestem wtajemniczony we wszystkie szczegóły, bo junakiem zajmują się starsi, pomysłodawcy tego projektu, i oni wiedzą co i jak.
ja tylko z kolega mamy zaprojektować i obliczyć owiewkę zakrywającą cały motocykl
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 10:21, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|