Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Junak B20

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Junak B20 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 14:57, 25 Wrz 2009 Temat postu: Junak B20







Witam co sądzicie o tym co na zdjęciach, nabyłem go właśnie i zastanawiam się czy remontować. szkoda go sprzedać przecież taki cudeńko zdarza sie rzadko. Brakuje silnika. licznika, wydechu, filtra, świateł tylnich, narzędziówki, podstawy akumulatora, mała przeróbka hamulca nożnego jest zrobiona, no i stan jak widac mocno zdezelowany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Pią 16:29, 25 Wrz 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Kurcze powiedzial bym ze to nie B20 lecz samoróbka na bazie M7
Trzeba by bylo widzieć tylna ramę
Czy wogóle byly B20 na bazie M7??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Pią 18:34, 25 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Pierwsze B20 nie miały "żaby"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Pią 20:52, 25 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zdecydowanie bym go remontował - ale jako solo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pią 21:40, 25 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A ja chciałbym mieć też w stajni takiego dostawczego trójkołowca. Nawet zaczynając od takiego stanu. Zawsze można coś przewieść, albo przekimać sie pod plandeką Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 14:28, 28 Wrz 2009 Temat postu:







Jest to napewno B20, jak napisał SM-500 pierwsze były na bazie przejściówki, chyba będe go remontował, tylko strasznie dużo pracy mnie czeka, jeszcze trzeba znaleść silnik od M07 ehhh.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 15:48, 28 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A nie wiesz który rocznik?? A nr ramy?? Nie koniecznie pracował w nim silnik z M 07, mógł być z tego samego modelu co błotnik i hamulec, trzeba to lepiej rozkminić.

Wg tego tekstu powinien być M10.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wg tych mędrców też raczej silnik M10, no bo cóż innego było na przełomie 60/61.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Pon 15:56, 28 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 7:54, 29 Wrz 2009 Temat postu:







dzięki Suchy, na zdjęciu gdzie jest podpisane "widok z prawej strony prototypu motocykla m07 b20" widać że był to silnik od M07, no ale wiadomo jak nie znajdę to zamontuje od M10.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Wto 11:05, 29 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ojciec, poczytaj dobrze. Tamten to jedynie prototyp Natomiast seryjne wychodziły od roku 1960, wiec już wszyskie były m10. Tamten ma np płytkie błotniki, a u Ciebie głębokie. Widziałem dużo M10, z taką lampą jak Twoja, widocznie narobili ich zbyt dużo i potem musieli sie pozbyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Śro 0:45, 30 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

mi to wyglada na przejsciówke głebokie błotniki i lampa jak w 07 ciekawe jakie masz lagi i szklanki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Śro 19:47, 30 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Kurka wodna, ogladałem filmik z tegoroczenego zlotu Junaków. Przy B20 w czasie jazdy wymięka wszystko Padam . Zmieniam swoje zdanie - sprzedaj go w całości, po co Ci to?
Oto moj nr: Hyhy
Żartuję, zabieraj się waść za to cacko. Warto odnowić ten motocykl.
Dużo pracy? Wypiaskuj i polakieruj ramę. Zobaczysz, że reszta ruszy Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Śro 21:22, 30 Wrz 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Szymon_jus ! Ja jestem prawie pewien,że Twój B-20 bardzo chce wrócić na Górny Śląsk,konkretnie do Rybnika.... Niepewny Mruga Mruga Mruga
Jakby co,jestem gotowy! Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 9:24, 01 Paź 2009 Temat postu:







Dzieki za propozycje, ale mam straszny sentyment do Junaka. Już nawet moja kobieta zaakceptowała to, że będę go restaurował. A tak wygóle wystarczy Szymon
Powrót do góry
krzysiek
PostWysłany: Sob 12:07, 24 Paź 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

Krzysztof mógłbyś dać lin z tym filmikiem bo mam takiego tylko z nowszym przodem i w podobnym stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Czw 2:39, 29 Paź 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Panowie to nie jest żadna siódemka tylko zwykła dziesiątka (tzw przejściówka) ,przód troszke podobny do M07 ale w rzeczywistości jest praktycznie całkiem inny .
Co do silnika to powinien być normalny od M10 tylko bez tej aluminiowej oslony na łańcuch która jest w najnowszych modelach M10 .

Pare dni temu miałem kupował zwłoki B20 ale niestety sie nie udało bo jakiś .......... ubiegł mnie o jeden dzien,jeden dzien .Wogóle ten miesiąc jest strasznie pechowy co do kupowania nowych zabytków !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JunaKiszka dnia Czw 2:42, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe marki->Junak B20
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group