Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->"Blog mechaniczny" H-D, Indian, zabytkowe

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
"Blog mechaniczny" H-D, Indian, zabytkowe <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Patafil65
PostWysłany: Pią 0:20, 22 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Tymczasem coś n/t gaźników, trochę teorii, trochę praktyki remontowej. Carburator, jak mawiają za wielką wodą jest tematem zawsze aktualnym, może kogoś zainspiruję - mam nadzieję :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pią 7:22, 22 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 613
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

bardzo miło się czytałoWesoly dziękuję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Nie 11:05, 04 Lis 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

rudyweteran napisał:
bardzo miło się czytałoWesoly dziękuję
Dzieki
Zapraszam sympatyków mojego bloga i tych którzy jeszcze tam nie zaglądali. Jest nowy wpis na blogu dotyczący naprawy silnika Magnum oraz modyfikacji łożyskowania wałków rozrządu w tym silniku. Jest to jeden z silników, który wykonałem 15 lat temu i przez te lata kolejni właściciele dokonywali w nim drobnych modyfikacji. Jedna z takich modyfikacji doprowadziła do uszkodzenia układu rozrządu. Uszkodzenie to miało swą przyczynę w źle dobranej średnicy korpusu prądnicy, co poskutkowało zakleszczeniem zębatek, skrzywieniem wałka prądnicy i pęknięciem bloku silnika. Zapraszam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Śro 13:36, 26 Gru 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Zapraszam do przeczytania nowego wpisu dotyczącego "materiałówki" remontowej stosowanej w remontach silników. Myślę, że ten temat trafi w gusta grupowiczów i przyda się zarówno w obecnych jak i przyszłych remontach. Zapraszam ;-) : [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Pozostałe->"Blog mechaniczny" H-D, Indian, zabytkowe
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group