Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam wszystkich

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Witam wszystkich <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 15:24, 08 Wrz 2007 Temat postu: Witam wszystkich







Witam wszystkich forumowiczów! Jestem od pół roku szczesliwym posiadaczem SHL M11 z 1975 roku Wesoly Shl jest w rodzinie od nowosci i niestety zostala dosyc mocno zaniedbana przez 2 pokolenie posiadaczy Kwasny ja juz jestem 3 posiadaczem i SHL dostała nowe zycie Wesoly jak narazie włożyłem do niej nowy tłok i cylinder swiezo po szlifie a co bedzie dalej pokaze czas i pieniadze Kwadratowy Pozdro.
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Sob 15:35, 08 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Witam, zapraszam do czynnego udziału w forum. Czy aby napewno rok 1975? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Sob 16:54, 08 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Witamy Wesoly Czy Twoja SHL ma oryginalny lakier?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 19:50, 08 Wrz 2007 Temat postu:







No i początek na forum i juz zrobiłem błąd Kwasny Rocznik 1975 wynika z wpisu w dowodzie rejestracyjnym. Więc chyba nie będę mógł określić faktycznego roku produkcji Smutny Tak moto ma oryginalny lakier i z tym się wiąże mój dylemat, a mianowicie nie wiem czy odmalować moją SHL czy nie. Z jednej strony ładnie by wygladała z nowym lakierem, a z drugiej kazda rysa to jej historia. Narazie zajmę się chyba tylko siedzeniem a następne będą chromy.
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Sob 20:11, 08 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Co do daty to sprawdz na tabliczce znamionowej (jest umieszczona na głowce ramy, po prawej stronie motocykla). Jesli ten oryginalny lakier w miare dobrym ztanie to na pewno bym go zostawil. Będe wdzięczny za wrzucenie fotek na forum Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Sob 20:22, 08 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Witam kolejnego szczęśliwego posiadacza SHLki.
Jeśli okaże się że motor nie posiada tabliczki znamionowej to prześlij koniecznie zdjęcia, bo tylko wtedy będziemy mogli określić przybliżoną datę produkcji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 22:02, 08 Wrz 2007 Temat postu:







Postaram się jak najszybciej zrobić kilka zdjęć. Prosiłbym jednak o jakieś wskazówki jak i gdzie je zamieścić. Wesoly Tabliczki znamionowej nie mam i niestey będę musiał jeszcze nanieść na rame numery nadwozia. Tylko czy to ma sens jak na dowodzie mam napisane "złomowano" Zalamany
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Nie 9:55, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Podaj mi numer ramy to z dużym przybliżeniem podam Ci rok produkcji. Ja jestem zwolennikiem zachowywania motocykli w 100% oryginalnych bez odnawiania oczywiście jeśli są w stanie odpowiednim.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 12:18, 09 Wrz 2007 Temat postu:







Numer ramy z dowodu rejestracyjnego : 185447.
Masz racje oryginalny stan to duzy + dla takiego motocykla jednak gdy SHL stała 12 lat u wujka w stodole pod połową malucha i workami ze zbożem to kilka rzeczy wypada zrobić. Kwasny W mojej SHL w najgorszym stanie jest obicie siedzenia (właściwie go nie ma) i chromy na amortyzatorach i bagażniku Zalamany także cylinder trochę zminił kolor na brązowy lakier przeczyściłem pastą lekkościerną i wyglada całkiem nieźle Wesoly oczywiście sa pewne ubytki i kilka wgnieceń ale to raczej drobnostki Wesoly
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Nie 13:37, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Rok produkcji to 1968. Powinna mieć silnik Wiatr 4 biegowy. Czy mam rację? Jeśli chodzi o siedzenie to nieproblem. Jeśli chcesz zachować 100% oryginał możesz dokupić samo siedzenie w super stanie lub zrobić obicie w tym które masz a motocykl napewno dużo niestraci z oryginalności. Czekam na zdjęcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 18:17, 09 Wrz 2007 Temat postu:







Niestety to nie silnik 4 biegowy Zalamany Ale czy mimo to jest to rocznik 1968 ? I wrzuciłem fotki : [link widoczny dla zalogowanych] Narazie tylko tyle bo mnie juz transfer uploadu doprowadzał do szału Wesoly Licze na jakąś obiektywną ocene mojej eli Mruga
Powrót do góry
Fenix
PostWysłany: Nie 18:41, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Cytat:
z tym się wiąże mój dylemat, a mianowicie nie wiem czy odmalować moją SHL czy nie.
Lakier twojej SHL nie jest taki zły: dałoby się go pięknie "dopieścić" odpowiednimi środkami do lakieru. Ale sam zobacz, jaka śliczna jest eshaelka ze świeżym lakiereczkiem [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Nie 20:03, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Witam Cię na naszym, bogatym w wiedzę o kochanych SHLkach forum. Miło widzieć że ktoś nowy poczuwa się do dawania nowego życia historii polskiej motoryzacji.

PS. Ja również jestem z Gliwic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Nie 20:42, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Czy numer ramy i silnika zgadza się z dowodem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Nie 20:44, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Nie jest to wprawdzie silnik Wiatra ale motor zachowany w bardzo dobrym stanie. Nawet tłumik nie powgniatany. Czy lakier będziesz zmieniał czy pozostawisz obecny jest kwestią twojego gustu i stanu kieszeni. Ja zaproponuje ci w pierwszej kolejności przejrzeć silnik by cieszyć się jazdą.
Sprawdź czy numery z dowodu są identyczne jak numery wybite na motorze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam wszystkich
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group