Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam wszystkich

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Witam wszystkich <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
SM-500
PostWysłany: Nie 21:01, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Zgadzam się z przedmówcą. Naprawdę dobrze zachowany motocykl. Zanim zdecydujesz się na remont i go rozłożysz zorienuj się jakie są koszty takiej restauracji. Najdroższe są chromy jeśli to Cię nieprzestarszy to sam zdecyduj czy ją restaurować czy nie. Ale może się okazać że to nie taki silnik powinien być w Twoim motocyklu i jeśli już zdecydujesz się na restauracje dobrze byłoby gromadzić wszystkie części które trzeba wymienić lub te których brakuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Nie 22:33, 09 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Oj lakier zostaw ,zrób remont. Nie polecam zabierać się za nowy lakier ,nawet jeśli większość czynnośći wykonasz sam. Ja niestety musiałem przygotować wszystko na gotowo do malowania (bałem się sam malwać akrylem - droga farbka). Więc jak wspomniałem tu puszeczka podkładu antykorozyjnego ,puszeczka szpachli ,puszeczka podkładu ,lakier , rozpuszczalniki.... a do tego koszt malowania w zakładzie. Planowałem wydać max 200zł. Już wydałem ok 350 ,w tym że lakiernik jeszcze nie opłacony Jezyk. Daruj Mruga PS . Tłumik jak na mój gust się pięknie zachował. Sam miałem motor w gorszym stanie. Tak więc sój motor możesz jeszcze przywrócić do ruchu !! Nic straconego. Tabliczke znamionową można jeszcze dostać (podobno na bajzlu) i w sklepach internetowych , rejestrować jako pojazd unikatowy (sam tak uczynię ,bo moja Elka też ma w dowodzie "pojazd wycofany z ruchu"). Pozdro! i wytrwałości życzę Mruga




/nawiasem mówiąc po zrobieniu kosztorysu remontu ,na moje zasoby sam się sobie dziwię skąd skombinowałem tyle kasy Wesoly ,już 906zł. / Ech... kupiłbym jeżdżący motor... Ale nie SHL'ke Jezyk/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Powitalnia->Witam wszystkich
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group