Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->SHL Amortyzator rozkładanie ?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
SHL Amortyzator rozkładanie ? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
cross2900
PostWysłany: Pon 19:59, 04 Lut 2008 Temat postu: SHL Amortyzator rozkładanie ?


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

------

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cross2900 dnia Sob 1:55, 06 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Pon 20:53, 04 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Amorek rozkładasz w tai sposób że naciągasz górną szklankę amorka w dół i ok.1-2cm pod mocowaniem górnym ukaże ci się otwór w prowadnicy amorka. Wkładasz tam jakąś przetyczkę/poprzeczkę i odkręcasz góny ochwyt amorka który jest na gwinice prowadnicy. Wczesnije włożona poprzeczka służy do przytrzymania prowadnicy przy okrecaniu uchwytu. Dalej jak zdejmiesz szklankę, podkaldki i psręzynę to zostanie czy własciwe tłoczysko a na jego górze będzie nakrętka która jest wkręcona w obudowe tłoczyska, chyba na klucz hakowy. Odkrecasz ową nakretke i wyjmujesz wnetrze amorka. TYlko nie pomyl kolejności częsci na tłoczysku. Pozdro.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pon 21:18, 04 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Do malowania nie musi wyjmowac tłoczyska przeciez Wesoly Wszystko co napisał Lehoom sie zgadza, tyle ze jest jeszcze drugi typ amortyzatorów (lepszy) w którym nie ma tego otworu, tylko są dwa wycięcia na klucz płaski. No i dalej tak samo, czyli sciskasz gorną szklankę, wsadzasz klucz w te wycięcia, a w głowke amortyzatora jakis pręt no i odkręcasz Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Pon 21:32, 04 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

Prosze zapodać mi jakiś adres serwera co by można tam sobie plik umieścić Wesoly Zrobiłem foto w książce - 4 pliki i spakowałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 23:45, 04 Lut 2008 Temat postu:







Ja chciałem w ostatnią sobotę rozebrać amortyzatory pierwszy raz w celu ich obejrzenia i ewentualnej regeneracji ale widzę, że już kolega temat założył i wiem o co kaman. pozdro Hyhy
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Wto 2:42, 05 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

arek33h napisał:
Prosze zapodać mi jakiś adres serwera co by można tam sobie plik umieścić Wesoly Zrobiłem foto w książce - 4 pliki i spakowałem.


Do fotek polecam [link widoczny dla zalogowanych] jest lepsze niż imageshack bo nie zamula Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cross2900
PostWysłany: Wto 10:57, 05 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

--------------

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cross2900 dnia Sob 1:54, 06 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek33h
PostWysłany: Wto 17:13, 05 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczytno

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 21:13, 05 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Zależy który rocznik motocykla, rozbiera się inaczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cross2900
PostWysłany: Wto 21:27, 05 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ja miałem ten pierwszy z dziurką. Już rozkręciłem i wyczysciełem wszystko jutro lakieruje Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 16:26, 10 Lut 2008 Temat postu:







Zdziurką to starszy typ póżniej się ztego wycofano gdyż tłoczyska często pękały właśnie na dziurce Nowszy typ miał nacięcia na klucz płaski 8mm.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 19:52, 10 Lut 2008 Temat postu:







Ja na razie rozebrałem 2 z 8 amorów. Ale wypolerowałem chromowane szklanki i wygaldaja dosyc dobrze, wiec nie bede chromował chyba nic w swoim motocyklu. Ja mam w amorach dziurke w celu ich rozkrecenia. Mruga [/list]
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pon 9:03, 11 Sie 2008 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

sorka za wtrącenie w temat ale tamte fotki które zapodał arek33h znaczy linki do fotek nie działają. Mi wyskakuje bład, że foty już nie ma... Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pią 11:26, 15 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

No widocznie juz wygasły, w koncu zostały wrzucone ponad pol roku temu. Pozdroawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 10:48, 14 Gru 2009 Temat postu:







Witam,
trochę odświeżę temat.
Mam pytanie do kolegów w związku z rozbieraniem amortyzatorów.
Jak poradziliście sobie z uszkodzonym gwintem na nakrętce tłoczyska amortyzatora. Nakrętki te są zapunktowane na obudowie tłoczyska, także podczas odkręcania, gwint ulega zerwaniu. Ja musiałem dorabiać nakrętki, żeby można było solidnie skręcić tłoczysko. Pytam, bo widzę takie opisy bezproblemowe z tymi amortyzatorami, a z własnego doświadczenia wiem, że to takie przyjemne nie jest.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->SHL Amortyzator rozkładanie ?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group