Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->oryginalne manetki M11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
oryginalne manetki M11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
lis12
PostWysłany: Nie 19:16, 08 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

[link widoczny dla zalogowanych] tak to wygląda z bliska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janosikmz19822
PostWysłany: Pon 8:01, 09 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Patrze na twoje manetki i gdzieś u kogoś już widziałem takowy kolor .
Mam nadziej że lakieru nie będziesz ruszał na shl .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lis12
PostWysłany: Pon 19:11, 09 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

No właśnie chcę całą odrestaurować więc mam zamiar wszystko w mak rozebrać wypiaskować pomalować i złożyć. uważasz że nie powinienem ruszać lakieru? jest podrapana, rama jest zardzewiała tutaj na foto tak nie widać,przedni błotnik jest tez wgnieciony dość mocno i farba tam odprysła, nie wiem sam co mam już zrobić też brałem pod uwage wyczyszczenie ramy zakonserwowanie jakoś, odnowienie chromów itp. zbiornik też jest do pomalowania moim zdaniem.pomocy nie wiem co mam zrobić Kwasny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 22:53, 09 Lis 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2229
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zawsze można zrobić zaprawki, miejscowo odrdzewić. Decyzja jest zawsze właściciela

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mprojekt
PostWysłany: Pią 11:53, 11 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: malopolska

Co do manetek to ja w swojej z '66 też nie miałem czarnych tylka takie pożółkłe, (foto w powitalni)
Co do pokrowca to groszowa sprawa ale jakość niewarta nawet tych groszy, lepiej dołożyć i uszyć u tapicera ze skóry albo porządnego skaju bo to jest to w rekach potargasz, sam to przerabiam teraz i powiem że żałuję tych 50zl wyrzuconych w błoto. Gąbkę jak masz w miarę dobrą to tapicer ci ją podklei i zostaw ją bo te nowe są cholernie miekkie i w rekach niby ok a jak założysz i siądziesz to tyłek do blachy dobija. Zrobisz jak zechcesz ale ten dzisiejszy towar to dopiero tandeta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pią 16:40, 11 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

lis12 napisał:
No właśnie chcę całą odrestaurować więc mam zamiar wszystko w mak rozebrać wypiaskować pomalować i złożyć. uważasz że nie powinienem ruszać lakieru? jest podrapana, rama jest zardzewiała tutaj na foto tak nie widać,przedni błotnik jest tez wgnieciony dość mocno i farba tam odprysła, nie wiem sam co mam już zrobić też brałem pod uwage wyczyszczenie ramy zakonserwowanie jakoś, odnowienie chromów itp. zbiornik też jest do pomalowania moim zdaniem.pomocy nie wiem co mam zrobić Kwasny

Zrób tylko ramę wypiaskuj i polakieruj następnie troche zmatowić żeby był porównywalny stan do reszty,natomiast bak i błotniki zaprawki i polerka

Moni ten pierwszy link to są rączki od gazeli w jednej mam takie ale org,a w drugiej już te nowej produkcji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pią 20:01, 11 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Jak od gazeli? W gazeli przeciez byly z 'zatyczka' na koncach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pią 23:34, 11 Gru 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Ale ktoś o tym nie pomyślał przy dorabianiu współczesnych,nie problem otwór wyciąć,a chodziło mi o kształt,strukturę a nie o otwory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Sob 2:06, 12 Gru 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

bo myślałem że to od gazeli a nie rzemiosło Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->oryginalne manetki M11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group