Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->amortyzator skrętu

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
amortyzator skrętu <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
kala2191
PostWysłany: Pon 22:03, 15 Wrz 2008 Temat postu: amortyzator skrętu


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kotlin

witam właśnie zaczynam składać shl-ke i mam problem otóż posiada ona amortyzator skrętu tam jest 5 blaszek i taki docisk ,i czy te blaszki mają być na dole pod dolną półką zawieszenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Wto 18:22, 16 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Tu masz katalog części:
http://www.shlka.fora.pl/download,25/m11-m11-lux-m11w-m11w-lux-katalog-czesci,648.html
Złóż w tej kolejności a będzie git.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kala2191
PostWysłany: Wto 20:29, 16 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kotlin

właśnie w takiej kolejności jest złożone i jak go skręcę nawet do oporo to nic sie nie dzieje a mógłby ktoś zrobić zdjęcie tego amortyzatora od spodu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 22:49, 16 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

A masz w dolnej półce kołeczek w który wchodzi dolna blaszka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kala2191
PostWysłany: Śro 7:47, 17 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kotlin

mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Śro 8:53, 17 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Trzeba zakotwiczyć amortyzator w 2 miejscach. Na kołeczku w półce i wycięciu w ramie. Jeśli to zrobiłeś to powinno być dobrze. Podczs jazdy nie czuć różnicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kala2191
PostWysłany: Śro 9:13, 17 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kotlin

dobra dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 11:01, 21 Wrz 2008 Temat postu:







Ja skręciłem jak powinno być ale teraz zamek nie chce wejść na właściwe miejsce bo ten amortyzator skrętu zajmuje miejsce w główce ramy Niepewny I co teraz?
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Nie 19:04, 21 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Spiłuj końcówkę zamka który opiera się o pręt amortyzatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Sob 9:34, 27 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Mam ten sam problem. Kupiłem zamek ale "nie włazi" Wydaje się być za długa końcówka zamka. Trza by spiłować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Sob 10:26, 27 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Nom. U siebie kupiłem sam zamek a całą końcówkę dotoczyłem u szpecjalisty wg. swojej wizji. Te kupne zamki oczywiście są robiona na sztukę tylko, jak większość współczesnych części.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 22:17, 08 Cze 2012
PRZENIESIONY
Czw 18:22, 04 Kwi 2013 Temat postu: Śruba na kierownicy







Witam ! Mam pytanie. W jakich modelach i rocznikach występowała ta ozdobna śruba z tworzywa przy kierownicy ? I jak była zamontowana ?

Chodzi mi o śrubę amortyzatora skrętu.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:32, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Marco
PostWysłany: Sob 23:32, 09 Cze 2012
PRZENIESIONY
Czw 18:23, 04 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2231
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Z tego co mi wiadomo to amortyzator skrętu montowany był w M11 do 66". A co do montażu to niech wypowie się ten kto posiada tę "ozdobną śrubę " w swoim moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Sob 15:31, 24 Lis 2012
PRZENIESIONY
Czw 18:23, 04 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

moja rok 63 i sruba jest chociaz kompletnie nie wiem czy to działa hehehe jest bo jest a wdrugiej 66 rok juz nie mam takiej sruby "ozdobnej" Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 16:19, 03 Kwi 2013
PRZENIESIONY
Czw 18:23, 04 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Potwierdzam, w mojej z 1964 amortyzator jest i działa bez zarzutu. Samo pokretło to tylko część całego ustrojstwa. Przez główkę ramy przechodzi długa śruba (zwieńczona ozdobnym pokrętłem), na którą od dołu nałożone są metalowe i wykonane z jakiegoś tworzywa przekładki. Kręcąc pokrętłem na kierownicy ściskamy te przekładki ze sobą, co powoduje cięższe skręcanie kierownicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Podwozie->amortyzator skrętu
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group