Autor |
Wiadomość
|
kala2191
|
Wysłany: Pon 22:03, 15 Wrz 2008 Temat postu: amortyzator skrętu |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kotlin
|
witam właśnie zaczynam składać shl-ke i mam problem otóż posiada ona amortyzator skrętu tam jest 5 blaszek i taki docisk ,i czy te blaszki mają być na dole pod dolną półką zawieszenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Wto 18:22, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kala2191
|
Wysłany: Wto 20:29, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kotlin
|
właśnie w takiej kolejności jest złożone i jak go skręcę nawet do oporo to nic sie nie dzieje a mógłby ktoś zrobić zdjęcie tego amortyzatora od spodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Wto 22:49, 16 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
A masz w dolnej półce kołeczek w który wchodzi dolna blaszka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kala2191
|
Wysłany: Śro 7:47, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kotlin
|
mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Śro 8:53, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Trzeba zakotwiczyć amortyzator w 2 miejscach. Na kołeczku w półce i wycięciu w ramie. Jeśli to zrobiłeś to powinno być dobrze. Podczs jazdy nie czuć różnicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kala2191
|
Wysłany: Śro 9:13, 17 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kotlin
|
dobra dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:01, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
|
Ja skręciłem jak powinno być ale teraz zamek nie chce wejść na właściwe miejsce bo ten amortyzator skrętu zajmuje miejsce w główce ramy I co teraz?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lehoom
|
Wysłany: Nie 19:04, 21 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Spiłuj końcówkę zamka który opiera się o pręt amortyzatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SM-500
|
Wysłany: Sob 9:34, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zagnańsk
|
Mam ten sam problem. Kupiłem zamek ale "nie włazi" Wydaje się być za długa końcówka zamka. Trza by spiłować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lehoom
|
Wysłany: Sob 10:26, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: London,Bydgoszcz
|
Nom. U siebie kupiłem sam zamek a całą końcówkę dotoczyłem u szpecjalisty wg. swojej wizji. Te kupne zamki oczywiście są robiona na sztukę tylko, jak większość współczesnych części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:17, 08 Cze 2012 PRZENIESIONY Czw 18:22, 04 Kwi 2013 Temat postu: Śruba na kierownicy |
|
|
|
Witam ! Mam pytanie. W jakich modelach i rocznikach występowała ta ozdobna śruba z tworzywa przy kierownicy ? I jak była zamontowana ?
Chodzi mi o śrubę amortyzatora skrętu.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:32, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marco
|
Wysłany: Sob 23:32, 09 Cze 2012 PRZENIESIONY Czw 18:23, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Z tego co mi wiadomo to amortyzator skrętu montowany był w M11 do 66". A co do montażu to niech wypowie się ten kto posiada tę "ozdobną śrubę " w swoim moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kwinto
|
Wysłany: Sob 15:31, 24 Lis 2012 PRZENIESIONY Czw 18:23, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubsza/Brzeg
|
moja rok 63 i sruba jest chociaz kompletnie nie wiem czy to działa hehehe jest bo jest a wdrugiej 66 rok juz nie mam takiej sruby "ozdobnej"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Śro 16:19, 03 Kwi 2013 PRZENIESIONY Czw 18:23, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Potwierdzam, w mojej z 1964 amortyzator jest i działa bez zarzutu. Samo pokretło to tylko część całego ustrojstwa. Przez główkę ramy przechodzi długa śruba (zwieńczona ozdobnym pokrętłem), na którą od dołu nałożone są metalowe i wykonane z jakiegoś tworzywa przekładki. Kręcąc pokrętłem na kierownicy ściskamy te przekładki ze sobą, co powoduje cięższe skręcanie kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|