Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M11 Lux] Podobieństwa i różnice.

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
[M11 Lux] Podobieństwa i różnice. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
SM-500
PostWysłany: Nie 10:03, 24 Maj 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Jeśli jest stempel to znaczy że część była zakupiona jako część zamienna w sklepie. Mam nowe zbiorniki nigdy nie montowane z takimi stemplami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Nie 12:10, 24 Maj 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

SM-500 pokażesz nam fotki tych zbiorników ? Najlepiej na blogu, na priv wysłałam Ci hasło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
psycho-pablo2
PostWysłany: Pią 22:05, 25 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

nie chcąc zakładać nowego tematu, chciałbym powrócić do silnika S32u. Jak wiadomo, różnią się stopniem sprężania S32= 6,3 a S32U=6,9. Skąd wynika ta różnica? Czyżby głowice się różniły? a konkretniej komorami spalania? głębsza/płytsza? Bo nie wiem jeszcze gdzie się doszukiwać różnic (cylindry na 1 rzut oka wyglądają tak samo) a tłoki też się niczym nie różnią. I oczywiście inny kąt wyprzedzenia zapłonu w w wersji S32U. Hmmmm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 9:19, 26 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Ja obstawiałbym jednak cylinder i dlatego też zapłon, ale to moje domysły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Sob 11:11, 26 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

Cylinder ze stopu lekkiego o zmienionych fazach i rozmiarach okien.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
psycho-pablo2
PostWysłany: Sob 21:07, 26 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

spotkaliście się z taką głowicą (patrz komora spalania)? stąd moje pytanie dotyczące głowicy. Boję się to zakładaćMruga Tuning w staruszkach nie wskazany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Sob 21:24, 26 Wrz 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Rzeczywiście głowica standardową. Bal była się jej użyć że względu na brak komary spalania. Zawsze tokarz może coś wytoczyć jeśli jest materiał. Może ją ktoś zaspawał i przetoczył i dlatego tak wygląda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
psycho-pablo2
PostWysłany: Nie 14:36, 27 Wrz 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

przyjrzałem się temu bliżej, i jest to brąz, tzn ktoś dotoczył coś w rodzaju grzybka, i wprasował, aby się trzymało nie tylko na zerwanym gwincie, ale także na komorze spalania. Ciekawi mnie jak by to chodziło. Fakt że sprzęt mocniejszy, ale łożysko na korbie będzie cierpieć

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez psycho-pablo2 dnia Nie 14:36, 27 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janosikmz19822
PostWysłany: Sob 21:05, 07 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ktoś może po prostu tulejował głowice bo gwint się zerwał .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Nie 10:20, 08 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

Trochę z OT pojadę...

Kiedyś za gówniarza (jako 13-14 latek) w WSK 125 zerwałem gwint na świecę w głowicy. Kolega dał mi drugą głowicę z bardzo mocno zeszlifowanym kołnierzem komory spalania (sam to kiedyś robił papierem ściernym). W tym wieku człowiek się nie zastanawiał nad konsekwencjami montażu takiej głowicy. Po zamontowaniu WSKa jakby dostała lepszego kopa tzn lepiej chodziła ale to może też zasługa dobrego gwintu (jeździłem z uszkodzonym gwintem sporo, kompresja nie była najlepsza, kilka razy też wyrwało świecę i może to zasługa szczelności gwintu w nowejbgłowicy a nie splanowanej głowicy) Tak czy siak zeszlifowany kołnierz w głowicy w WSK 125 nie spowodował uszkodzenia silnika, jeździłem z tą głowicą kilka sezonów aż do zrobienia prawka na samochód Wesoly Mam tę WSKę i jest na chodzie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Wto 11:23, 10 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Często spotykany bo i łatwy w obróbce tuning, mający na celu 'większą moc"
Gdzieś i u mnie w garażu wala się taka głowica Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 Strona 4 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M11 Lux] Podobieństwa i różnice.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group