Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M11 LUX] Porównanie M11 Lux z M11 - Opony, fotel, lustro

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
[M11 LUX] Porównanie M11 Lux z M11 - Opony, fotel, lustro <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bitels
PostWysłany: Nie 11:16, 20 Lip 2008 Temat postu: [M11 LUX] Porównanie M11 Lux z M11 - Opony, fotel, lustro


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wiatr, którego przytargałem nosi pewne znamiona Lux-a - pobudziło to mnie do pogłębienia tematu - jak to z lux-em byłoWesoly

Pierwsze, co zrobiłem to siadłem nad katalogiem z roku, 1968 którego kserówka jest w moim posiadaniu. Jest to katalog motocykla M11, M11-Lux, M11W, M11W-Lux. Katalog ten ma ładnie rozbite tabelki na te cztery odmiany .
I tu zaskoczenie – Lux to nie tylko chromowane górne szklanki ,zbiornik czy półka , ale to szereg elementów wykonanych prawdopodobnie z lepszych materiałów- prawdopodobnie bo bez wizualnego porównania nic nie da się o tym powiedzieć. W katalogu to tylko szereg oznaczeń katalogowych .
Postaram się zebrać to wszystko w całości i opublikować to na forum , tego trochę jest.

Przykładem ciekawostek katalogowych jest np. rodzaj opon i dętek:

M11 - OPONA-3.00-18/4PR-D DĘTKA- 3.00-18I
LUX - OPONA-3.00-18/4PR-D-TH DĘTKA- 3.00-18I-TH

Wkład siodła :
M11- M11.20.12
LUX- M11.20.12.1 – CZYŻBY CYFERKA NA KOŃCU OZNACZAŁA LEPSZY MATERIAŁ ???

Element optyczny (reflektor kompletny):
M11 – 02-35
LUX- 02-35-N – w tym przypadku znam akurat odpowiedź :
Pierwszy – tylna część warstwa antykorozyjna kadmowanie
Drugi - tylna część warstwa antykorozyjna lakier epoksydowy dużo bardziej odporny na czynniki zewnętrzne.

Takich przykładów można dodać więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piekarz
PostWysłany: Sob 16:43, 17 Paź 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Czasami warto się pobudzić :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M11 LUX] Porównanie M11 Lux z M11 - Opony, fotel, lustro
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group