Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[SHL M17 Gazela] 1969r. Halski_lpu

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
[SHL M17 Gazela] 1969r. Halski_lpu <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gabste91
PostWysłany: Czw 23:15, 02 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

mruty napisał:
Nie o to chodzi jaki masz początek W2, W2A, W2B ?


Wstyd Ja taki fan gazelki nie wie Mruga nic poprostu na karterach jest wybity zwykł nr ta jak w wsk a ponizej 060 kolego nie popisałeś sie Mruga
A pozatym na zadnym silniku nie ma wybitego W2B Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gabste91 dnia Czw 23:16, 02 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Czw 23:29, 02 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Ooops. Przepraszam gdzieś mi dwa posty umknęły, stąd chyba to zamieszanie.
Na moim silniku jest wybite: LUI00358


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Pią 8:35, 03 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

A to bardzo dziwne litery pyknij foto Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Pią 11:11, 03 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Ok. ale dopiero w sobotę albo poniedziałek - Praca Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 17:37, 03 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A bo ja z silnikami WSK nie miałem nigdy do czynienia a człowiek się uczy całe życie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Sob 17:34, 04 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Niestety mam słabe makro w aparacie, stąd taka jakość Smutny

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Sob 20:25, 04 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Napewno było coś kombinowane z tym numerem Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WSR
PostWysłany: Sob 20:40, 04 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 52
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Pewnie numer nadany na stacji diagnostycznej, bo silnik (kartery i pewnie coś jeszcze...) są z WSK, więc możliwe, że był kupowany nowy z czystym polem numerowym.
Jeśli diagnosta nabija na nowo numer nadwozia na podstawie decyzji starosty (są takie procedury) to zaczyna się on od liter wskazujących na miejsce nabicia (jak rejestracja), np. ktoś w poznaniu nabija nowy numer nadwozia w miejsce zardzewiałego, to będzie się on zaczynał od PO..., możliwe, że chodzi w numerze silnika chodzi o kod woj. lubelskiego. I był nabijany w czasach kiedy każda zmiana silnika musiał być zatwierdzona badaniami technicznymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Sob 22:19, 04 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Całkiem możliwe bo motocykl ostatnie 40 lat jeździł w sąsiednim powiecie, więc literowy początek numeru mógłby się zgadzać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Nie 0:08, 05 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

WSR napisał:
Pewnie numer nadany na stacji diagnostycznej, bo silnik (kartery i pewnie coś jeszcze...) są z WSK, więc możliwe, że był kupowany nowy z czystym polem numerowym.
Jeśli diagnosta nabija na nowo numer nadwozia na podstawie decyzji starosty (są takie procedury) to zaczyna się on od liter wskazujących na miejsce nabicia (jak rejestracja), np. ktoś w poznaniu nabija nowy numer nadwozia w miejsce zardzewiałego, to będzie się on zaczynał od PO..., możliwe, że chodzi w numerze silnika chodzi o kod woj. lubelskiego. I był nabijany w czasach kiedy każda zmiana silnika musiał być zatwierdzona badaniami technicznymi.



Tego to jeszcze nie wiedziałem super ze to tak opisałes Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Pią 12:42, 24 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Powiedzcie mi mądrzy ludzie, dlaczego przy odpalaniu (szczególnie zimnego silnika) kopniak tak odbija w nogę, że czasami słów brak żeby opisać to uczucie O rany... Zapłon ustawiony na 3,4 mm przed GMP; silnik niestety nie oryginalny - zdjęcia powyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Pią 13:14, 24 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Prawdopodobnie za wczesny zapłon ( pewnie zle to ująłem ale wiadomo o co chodzi Mruga )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Pią 19:41, 24 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Trzeba będzie próbować; ciekawe czy moja noga to wytrzyma. Na razie muszę załatwić odstojnik bo bez niego ani rusz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Nie 18:31, 01 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Po miesiącu udręki udało się w końcu dokupić odstojnik.
I tak po kilku przejażdżkach daje się wyczuć kołysanie w przednim kole Kwasny znowu wydatek.

Zna ktoś może średnice tulejek przedniego wahacza? trzeba będzie dorobić nowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WSR
PostWysłany: Nie 20:25, 01 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 52
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Są chyba w książce Pancewicza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[SHL M17 Gazela] 1969r. Halski_lpu
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group