Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] 1969 WSR

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
[M17] 1969 WSR <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
picek
PostWysłany: Pon 0:26, 22 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Dzięki za linika, a możesz napisać jak kosztowo cię to wyszło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irek
PostWysłany: Pon 0:30, 22 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

WSR napisał:
niektore śruby trochę za mocno przeszlifowali i zmienili rozmiar łebków

Powiedz mi czy przed wysylką przygotowywałeś powierzchnie czy zrobili to chłopaki z firmy.
No i jeśli można zapytać ile Cie ta przyjemność skaleczyła ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 10:48, 22 Gru 2008 Temat postu:







Mam pytanie- sam będziesz zaplatał szprychy? Jeżeli tak to mam nadzieję, że pojawią sie fotki i opis Wesoly.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 16:51, 22 Gru 2008 Temat postu:







Staram się robić wszystko sam, ale tu dałem po prostu części takie jak ściągnąem z motocykla. Nie mam porządnej szlifierki taśmowej ani innego sprzętu, którym możnaby to DOBRZE wyszlifować. Kosztowało 420 zł plus wysyłki.
Żałuję trochę, że dałem tłumik, bo w zasadzie usunięcie wgniotek nie wyszło za pięknie no i po szlifowaniu okazało się że jest porowaty i zrobiła się w nim mała dziurka-tłuszcz wypłynął do wanny i nie wyszło najlepiej. Chociaż jak ktoś nie wie to raczej nie zauważy, więc na motocyklu powinno być ok, aczkolwiek ze względu, że staram się robić wszystko najperfekcyjniej jak tylko można pozostał mi pewien niesmak.

Taki był stan wyjściowy.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Należy pamiętać, że 40 letnie części nie są w idealnym stanie i jeśli ktoś oczekuje że wyjdą jak hamerykańskim czoperze to raczej się zawiedzie. Wżery ciężko jest usunąć tak aby pozostała jeszcze użyteczna ilość materiału, a uzupełnianie ubytków w rozsądnych cenach nie wychodzi najlepiej (o ile mosiądzem może wogóle wyjść perfekcyjnie) chociaż migiem jak się dobrze wyrówna i wyszlifuje to nie widać przejścia. W każdym razie trzeba się porządnie przypatrzeć, żeby zobaczyć jakieś wady. Oprócz tłumika słabo wyszła też nakładka błotnika ( z bliska widać mnóstwo małych kropek) nie wiem, czy to bardziej z wżerów, czy z zatłuszczenia wanny przez tłumik, z daleka nie widać, jak nie będzie mi się podobało na motocyklu, to mam jeszcze jedną w stanie bliskim ideałowi, z fabrycznym chromem Wesoly Reszta części poza niektórymi zmniejszonymi śrubami jak najbardziej w porządku.

Możliwe, że można znaleść kogoś kto zrobi to lepiej (chociaż nie wiem, czy w tej cenie), póki co to moje 1 chromowanie.

Co do szprychowania to oczywiście, że będę to robił sam Wesoly

P.S. nie wiem, czy po mnie powyższa firma zdecyduje się jeszcze kiedyś pochromować jakiś nierozbieralny tłumik Mruga


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:00, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Pon 16:58, 22 Gru 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ale chrom byl kladzony na podkładzie miedzi ??? Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 16:59, 22 Gru 2008 Temat postu:







Tak jest Wesoly
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Czw 16:24, 25 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Co do chromowania szprych to słyszałem ze lepiej tego nie robić bo chrom ma wtedy tendencje do pekania i odpadania. Nie testowałem wiec wolałem wziąść ocynk z którego jestem i tak bardzo zadowolony.
Może ktoś cos też słyszał o chromie na szprychach ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 23:10, 25 Gru 2008 Temat postu:







Też tak słyszałem, ale nigdy nie widziałem pożyjemy zobaczymy. Wesoly
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Pią 13:37, 26 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

W każdym razie czekam na relację i oby pozytywną...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 14:03, 26 Gru 2008 Temat postu:







Noo to jeszcze spoooooro wody w rzekach upłynie zanim sprawdzę w praktyce Wesoly Ale relacja będzie Wesoly

A tu taka szybka przymiarka, będzie z tym trochę zabawy żeby ładnie naciągnąć...


[link widoczny dla zalogowanych]

vs

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście dzięki temu forum ani mi w głowie montować to na nity, będą listwy Wesoly no chyba że nie uda ich się ładnie odzyskać z 2 siedzenia, ale jestem dobrej myśli Rotfl
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Pią 14:40, 26 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Porównywałem cenę za chrom w tej firmie z innymi i podobnie wyszło. Najbardziej upierdliwa jest wysyłka.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Pią 14:41, 26 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 23:59, 26 Gru 2008 Temat postu:







SM-500 napisał:
Najbardziej upierdliwa jest wysyłka.


Taa, to fakt, ale co zrobić jeśli galwanizerie w okolicy robią tylko nowe rzeczy, a najlepiej to dać im już pomiedziowane...
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 20:39, 27 Sty 2009 Temat postu:







Są jakieś postępy? Czytając twój temat nabiera się chęci do pracy nad swoim motorem.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:41, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 22:13, 28 Sty 2009 Temat postu:







Chwilowo mały zastój, części blacharskie leżą w pokoju i w wolnym czasie zajmuję się matowaniem. Muszę dokupić lakieru, wyczyścić moją "komorę lakierniczą" i wtedy jak uda mi się zorganizować jakąś 100% wolną sobotę to pomaluję chociaż czarny Wesoly W każdym razie na pewno nie zrezygnowałem ani nie mam zamiaru się poddać Wesoly. Po prostu za mało mam czasu

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:14, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 15:47, 18 Lut 2009 Temat postu:







Gratuluje świetnego reportażu Wesoly Fajnie że zmieściłeś tak dużo zdjęć. Dało mi to dużo do myślenia, ponieważ teakże jestem w trakcie remontu Gazeli. Ogólnie to jestem zwolennikiem oryginalnego wyglądu Gazeli, ale kusi mnie małe szataństwo tj. mały tunning. Jestem laikiem mechanicznym, więc silnik od swojej Gazeli oddałem Panu Gąsiorkowi [link widoczny dla zalogowanych] . Polecam bardzo. Pokusiłem się na tunning silnika oraz na sportowy wydech. Zastanawiam się także czy może nie byłoby warto położyć chrom techniczny na cylinder i głowice...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] 1969 WSR
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group