Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] 1969 WSR

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
[M17] 1969 WSR <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 9:26, 06 Gru 2008 Temat postu:







Mic3002 napisał:
coraz mniej osób rozpozanje na ulicach Gazele...
Powodzienia!!


Taaaa: "panie, świagier też miał kiedyś taką mztkę" Wstyd


bitels napisał:
Wszystkie pasowania (z szacunkiem - jeżeli miałeś rysunek techniczny i kumasz coś z wymiarowania i pasowań wałków ale skoro pytasz myślę ,że tak:)) i pasowania ślicznie jest to rozpisane w formie tabelki z odchyłkami w małym Pancewiczu. Jeżeli nie masz to ci wkleję.


Jestem elektryk, ale kumam jak najbardziej (przez całe studia dorabiałem jako mechanik/elektromechanik a do tego lubię czytać techniczne opracowania) Mruga byłbym wdzięczny za wklejenie Padam

I jeszcze pytanie odnośnie cynkowania, gość z galwanizerii odpisał mi tak:

"Co do cynkowania elementów na foto nr.dsc1132 to 80-100zł Pod WARUNKIEM
że te elementy będą malowane bo nie dam Panu gwarancji na korozję gdyż
ocynk dekoracyjny nie nadaje się na dłuższą metę na warunki
atmosferyczne tylko ocynk ogniowy taki jak na (barierkach na drodze) itp.
Myślę że tam też powinien byc chrom przynajmniej na elementach widocznych."

Czy na prawdę ocynk jest taki nietrwały? Bardzo mi zależy na tym aby to co było ocynkowane takie pozostało, co o tym sądzicie? Mogłbym ewentualnie pomalować to jakimś dobrym cynkiem w spreju (98%) no ale galwanicznie to galwanicznie...

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 9:45, 06 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 18:14, 06 Gru 2008 Temat postu:







Wyczyściłem wydech Wesoly zabawy co niemiara. Kret wogóle nie zdał egzaminu, najlepsza okazała się opalarka i jednoczesne pójście na obiad oraz zajęcie się innymi rzeczami Mruga

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety po wypaleniu okazało się, że delikatnie dzwoni, toteż musiałem nawiercić otwory i punktowo przyspawać rurę wewnętrzną.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


P.S. nie orientuje się nikt jeśli chodzi o to cynkowanie?
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Sob 21:50, 06 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ocynk galwaniczny w kwaśnym środowisku traci szybko połysk, po czasie Trzeba pilnować Zwróć uwagę że jak sprzedają śruby w sklepach,zawsze są tłuste.
Ja do konserwacji ocynków oraz niewidocznych stron elementów chromowanych ,używam środka do konserwacji profili i elemeentów pojazdów firmy BOLL. Środek jest w sprayu i całkowicie bezbarwny,napylam po trochę na każdy element,nadwyżkę ściągam szmatką. Pomaga ostatnio nacierałem szprychy.
A dziś byłem przepalić gazelkę kawałek nawet się przejechałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 1:14, 07 Gru 2008 Temat postu:







Super i o to chodziło, czyli jednak będzie ocynk, dzięki! Wesoly

Przyjrzałem się dokładniej elementom cynkowanym i nie widać aby były ogniowo, czyli jak na 40 lat, pożar i pianę gaśniczą i tak się nieźle trzymają Wesoly
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Nie 13:01, 07 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Tak patrzę sobie na te polerkę... też lubie jak się coś błyszczy ale u siebie jednak zostawiłem ten specyficzny wygląd niepolerowanego alu. Wyczyściłem ładnie i na tym wolałem zakonczyc prace nad bembnami jak i całym blokiem silnika. Uważam ze to też ma swój urok taki brak lustrzanego połysku.
Ale juz lakieru nie umiałem sie trzymac...
Najpierw miałem wszystko w akrylu, nie takim najgorszym nawet. Uznałem jednak ze w metaliku prezentuje się ładniej. To samo moze powiedzieć ktoś kto poleruje wszystko co sie da. Poprostu kwestia gustu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Nie 18:01, 07 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

hehe. Z tą różnicą że polerka pasuje do zabytków ale metallic to podchodzi pod agro-tuning a bynajmniej pasuje jak pięść do nosa Wesoly


Hej WSR - mogę skorzystać z tej czarno-białej fotki z Gazelą? Wrzuciłbym ją na Naszą Klasę w konto SHL. pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 18:57, 07 Gru 2008 Temat postu:







No jacha, nie jest ona z moich zbiorów, znaleziona gdzieś w sieci więc skoro udostepniona bez adnotacji to nie widzę problemu Wesoly
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Pon 16:32, 08 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Widocznie ta pięść pasuje do mojego nosa. I jeszcze raz powtórzę, ze to kwestia gust a o tym sie już nie dyskutuje.
Specjalnie dla Ciebie Lehoom zamieszczam tę fotkę zebyś sie oswoił z "agro-tuningiem"
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Pon 17:53, 08 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

No...masz szczęście że zaje***cie Ci to wyszło. Rotfl Wybaczam.

Wiesz...lakier metallic w zabytku kojarzy mi się z różowo-pomarańczowym sprzętem obklejonym spojlerami i naklejkami. Kumasz osssochozzi. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lehoom dnia Pon 17:53, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demmli
PostWysłany: Pon 18:17, 08 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Jeszcze troche wody w rzece upłynie zanim będzie cała... ale i tak juz jest świetnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 23:18, 08 Gru 2008 Temat postu:







Ładny odcień. A co to za kontrolka? Masz kierunki? Wesoly
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Wto 19:59, 09 Gru 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

A no niestety jest Zanim zobaczyłem ze w innych tak nie ma to juz było polakierowane...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 18:22, 21 Gru 2008 Temat postu:







Po utwardzeniu epoksydu zająłem się szpachlowaniem (oj dużo czasu i zabawy poszło na to) no i malowaniem podkładem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu już z kontrolką, jak widać elementy znowu trafiły pod kaloryfer celem wygrzania, będą sobie teraz tak leżały jakiś czas, aż podkład ładnie usiądzie i wtedy zajmę się przygotowaniem pod lakier.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niedawno dotarła do mnie gotowa armatura (dzięki Maro!), z której w większości jestem zadowolony. Namyśliłem się i szprychy też pochromowałem, ze względu na większą trwałość chromu Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Także jak widać prace powoli brną do przodu, ale co to będzie tego już nawet nie wiem sam :-D
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Nie 23:23, 21 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

A to kto robił chromy? Mario dał ci namiar czy sam to robi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 0:00, 22 Gru 2008 Temat postu:







[link widoczny dla zalogowanych] Ogólnie wyszło dobrze, niektore śruby trochę za mocno przeszlifowali i zmienili rozmiar łebków, no ale wiadomo starość nie radość.
A podziękowania są dla kolegi, który pomógł z wysyłką.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 2 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] 1969 WSR
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group