Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] Gazela 1968r kuba_ce

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny
[M17] Gazela 1968r kuba_ce <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
kuba_ce
PostWysłany: Pon 22:24, 15 Sie 2016 Temat postu: [M17] Gazela 1968r kuba_ce


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Coraz więcej mam drobnych pytań więc postanowiłem wreszcie utworzyć temat z moim zwierzem Wesoly Gazelkę kupiłem jakieś 4 lata temu, od razu chciałem robić pełen remont na oryginał (jedynym odstępstwem będzie zapłon CDI). Idzie mi to opornie Jezyk jest to mój pierwszy taki remont, popełniłem masę błędów które powodowały robienie sobie dodatkowej roboty no ale nic, następny motor będzie zrobiony lepiej i szybciej Wesoly
Aktualnie jestem na etapie składania karoserii, znajduje jeszcze jakieś drobne braki i staram się wszystko jakoś powolutku ogarnąć.
Jeśli chodzi o silnik to będę robił kompletny remont mam, cylinder mam w nominale (o ile dobrze to zmierzyłem) więc będzie szlif + wymiana wszystkiego co trzeba. Od razu pytanie, czemu głowica ma takie wgłębienia? Da się to jakoś zregenerować czy trzeba szukać nowej?


Url do galerii: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Pon 23:52, 15 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Witam
Wygląda na to, że mamy motocykle z tego samego dnia produkcji, moja Gazela ma nr ramy ok 10050, ale kupiłem ją w nieco gorszym stanie. Te ślady po wewnętrznej stronie głowicy są po pękniętym pierścieniu, jeśli nie zależy Tobie na biciu rekordów prędkości, to w normalnej eksploatacji nie będzie to miało większego znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 13:58, 16 Sie 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Taaak
Kolega ma rację.
Pierścień lub zabezpieczenie dostało się nad tłok i narobiło dziur.
Kuba nie przejmuj się nimi.
Jak się da to troszkę papierem wyszlifuj i gitrra.
Piękna ta Twoja Gazelcia.
Ładnie robisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Śro 21:27, 17 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Sprawdziłem nr ramy i mam 10551, zapomniałem o tej 5 w środku, więc jednak nie są z tego samego dnia. Co ciekawe mam niższy nr silnika od Twojego. Sorry bo trochę poza tematem z tą numerologią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Czw 5:23, 18 Sie 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2003
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

W PRLu nie takie kwiatki z numerami wychodziły
Nie przejmuj się


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Nie 22:39, 21 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Czyli nici z certyfikatu matching numbers jak w Porsche? Wesoly heh


Pytanie mam o 'szpilki' które miałem w siedzeniu [link widoczny dla zalogowanych]

W spisie części te elementy wyraźnie są oznaczone jako śruba obrzeża siodła [link widoczny dla zalogowanych] kojarzy ktoś taki temat? Zastanawiam sie czy to jakaś przeróbka była czy może przez jakiś czas było zastosowane takie rozwiązanie.

Kolejne pytanie mam związane z tą blachą [link widoczny dla zalogowanych] kojarzę że była ona umieszczona w siedzeniu lecz na schemacie jej nigdzie nie ma i teraz nie wiem czy mam ją gdzieś instalować cz nie Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Nie 22:39, 21 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Czyli nici z certyfikatu matching numbers jak w Porsche? Wesoly heh


Pytanie mam o 'szpilki' które miałem w siedzeniu [link widoczny dla zalogowanych]

W spisie części te elementy wyraźnie są oznaczone jako śruba obrzeża siodła [link widoczny dla zalogowanych] kojarzy ktoś taki temat? Zastanawiam sie czy to jakaś przeróbka była czy może przez jakiś czas było zastosowane takie rozwiązanie.

Kolejne pytanie mam związane z tą blachą [link widoczny dla zalogowanych] kojarzę że była ona umieszczona w siedzeniu lecz na schemacie jej nigdzie nie ma i teraz nie wiem czy mam ją gdzieś instalować cz nie Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Sob 0:11, 03 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Nic nie piszecie to mały update:

[link widoczny dla zalogowanych]

A kanapa w trakcie obijania Wesoly te szpilki dorobiłem z kawałka blachy

[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukuje:
- klina kierownicy,
- brakującego uchwytu od bagażnika (chodzi o ten uchwyt znajdujący się zaraz za siedzeniem kierowcy), jakby ktoś coś wiedział to proszę dać znać Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Sob 0:15, 03 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 8:35, 03 Wrz 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Kuba, u mnie te linki nie działają.
Klin kup w rowerowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Sob 10:10, 03 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 393
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

u mnie linki są ok. klin faktycznie w rowerowym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Pon 8:19, 05 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

A kliknąłeś w link czy czekasz na miniaturke Wesoly trzeba kliknąć bo link nie ma rozszerzenia i forum nie ogarnia. I co się pojawia jak klikniesz?

Na wszelki wypadek w 1 poście jest link do całej galerii [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Pon 8:20, 05 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pon 9:47, 05 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 393
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

te linki które wrzuciłeś w poście poprzedzającym wypowiedź Gazeli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pon 14:31, 05 Wrz 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Blachy takiej jak na foto u mnie w siedzeniu nie miałem.
A zamiast tych blaszek do listewek dałem śrubki fi3 z łbem stożkowym.
Po małym przeszlifowaniu po przeciwnych stronach łebka, pięknie wchodzą w listewkę.
Po założeniu listewek, oryginalne blaszki, podkładeczki i nakrętka.
A na koniec poucinałem fleksem nadmiar śrubek.
Śrubki moim zdaniem lepiej dociągają listewkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Pon 19:39, 05 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Zgadza sie, ale miałem tak w oryginale Wesoly listewka od błotnika ma śrubki i tak zostawię Wesoly Jak najmniej odchyleń, taki mam cel

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Czw 22:03, 08 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Ok, klin faktycznie pasuje co prawda ma nieco inny kształt ale działa Wesoly

Co do siedziska to ogarnięte [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Czw 22:04, 08 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3  Następny Strona 1 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] Gazela 1968r kuba_ce
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group