Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] Gazela 1968r kuba_ce

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M17] Gazela 1968r kuba_ce <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gazela
PostWysłany: Czw 22:41, 08 Wrz 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Ładna zwierzyna.
Lubię te kształty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Pią 20:08, 16 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Szkiełko (Plastikiełko Wesoly) od tylnej lampy jest porysowane. Jak to odświeżyć? [link widoczny dla zalogowanych]

Jak odświeżyć i ile to kosztuje odbłyśnik reflektora? Na zdjęciu nie widac ale część jest matowa i są bable, generalnie nieciekawie Jezyk [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Pią 20:09, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 8:11, 17 Wrz 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Klosz masz piękny.
Można go zmatować papierem 2000 i polerka pastą "farekla" ale czy warto?
Odbłyśnik zmatuj i pomaluj na biało lub srebrno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Wto 8:49, 11 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

No jest delikatnie pęknięty, ale w niczym to nie przeszkadza a jest oryginalny wiec suma summarum co z tego? Wesoly Delikatnie przepolerowałem i jest piękny Wesoly

Co do odbłyśnika to na biało??? No chyba nie tędy droga Wesoly dam go chyba do chromowania natryskowego wtedy uzyskam efekt najbliższy oryginałowi.

Mam pytanie o element izolujący czujnik hamulca, [link widoczny dla zalogowanych], mam to wbić żeby na miejscu siedziało czy raczej wkleić?


Musze kupić jeszcze nowe rączki (gripy) do kierownicy razem z końcówkami. Wie ktoś gdzie znajdę dobry komplet? W Skuterze nie znalazłem tych końcówek

PS. Mam nadzieje że do końca tygodnia będzie duży update przy motorze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Wto 8:51, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 14:14, 11 Paź 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Malowanie odbłyśnika odpada, chrom również, ale polecam wysłać do regeneracji. Są firmy zajmujące się regeneracją odbłyśników, koszt ok 60 zł, a efekt jak nowe z obu stron Mruga
Poszukaj w wyszukiwarce jakiejś takiej firmy, jest tego trochę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 0:10, 12 Paź 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Aaaaa odbłyśnik reflektora?
Pisałeś o kloszu to skojarzyłem z odbłyśnikiem tylnej lampki.
Kuba, ja do junaka kupiłem w agromie lampę od czegóś tam i odciąłem nożykiem do tapet odbłyśnik.
Wyszedł za 20 pln.
Dopasuj średnicę tylko.
A tutaj też coś pisałem.
http://www.shlka.fora.pl/wzorowe-remonty,53/m-17-gazela,6798-225.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gazela dnia Śro 0:13, 12 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Śro 6:52, 12 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

O dzięki, jeszcze poczekam na wycenę regeneracji mojego odbłyśnika i potem zadecyduje Wesoly

Jeszcze potrzebuje odpowiedź na dwa pytania:

kuba_ce napisał:
......
Mam pytanie o element izolujący czujnik hamulca, [link widoczny dla zalogowanych], mam to wbić żeby na miejscu siedziało czy raczej wkleić?


Musze kupić jeszcze nowe rączki (gripy) do kierownicy razem z końcówkami. Wie ktoś gdzie znajdę dobry komplet? W Skuterze nie znalazłem tych końcówek

PS. Mam nadzieje że do końca tygodnia będzie duży update przy motorze


huh 8h pracy i do motura!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 7:49, 12 Paź 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Czujniki stopu wklej na silikon bezbarwny, bo moje lekko wbite co jakiś czas wychodzą.
Gripów szukaj, ja kupiłem z gmoto ale są do d...
Za miękkie i zbyt gumowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Wto 17:00, 18 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

No i dupa, miała być gruba aktualizacja.... miała sarenka na kołach stać a tu lipa obie obręcze porysowane przez majstów.... jedna w centrowaniu druga przy zakładaniu opony, znowu poszły do malowania ;(

Ale byłem u kolesia od szlifów, wszystko wiem będę powoli się za silnik brał no i detale jeszcze musze poogarniać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Nie 14:09, 30 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Ponieważ temat kół utknął w miejscu a FB przypomniał mi że 4 lata z gazelką już minęły (w międzyczasie zrobiłem dużo rzeczy w życiu, ale gazeli nie zrobiłem za wiele:P ), stwierdziłem że trza sie zabrać za serducho.

[link widoczny dla zalogowanych]

Plany:
1. szlif
2. regenracja wału
3. wyszkiełlkowanie wszystkiego
4. wymiana zużytych części:
- lożyska
- simmeringi
- łańcuch sprzęgłowy
- kółko zdawcze łańcuchowe
- koło łańcuchowe od łańcucha sprzęgłowego (to na wale)
- uszczelki
- cierne tarcze sprzęgła (gdzie kupić?)
5. CDI (jedyna modyfikacja serii jaką dopuszczam Wesoly )

1 i 2 to w miarę wiem byłem już u majstrów od tych tematów i nie powinno być problemów Wesoly nie wiem tylko co z samym tłokiem, wymieniać nie wymieniać? na co zwrócić uwagę?

3. przed szkiełkowaniem potrzebuje wszystko porządnie wyczyścić, myślałem o namoczeniu w ropie i potem szorowaniu aż brud zejdzie, pytanie czy mogę wszystko tak potraktować (cylinder, kartery) a następnie szkiełkowanie (oczywiście wszystkie kanały cylindra zabezpieczę Wesoly czy sa inne miejsca wymagające zabezpieczenia?

4. Wymieniłem kilka rzeczy które na pewno są do wymiany, coś jeszcze? Co warto wymienić?

5. CDI gdzie kupić? Na co zwrócić uwagę? Jak macie jakiś temat wart przeczytania to podrzućcie linka Wesoly

z góry dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba_ce dnia Nie 14:09, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stachu
PostWysłany: Nie 14:24, 30 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skoczów

Ropa jest najlepsza do mycia ja przed szkielkowaniem wymyłem silnik i inne elementy aluminiowe w ropie . Sprawdź wybierali i wałek skrzyni czy nie ma uszkodzeń itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Nie 14:49, 30 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 282
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Siemka!
[link widoczny dla zalogowanych]

Zobacz tutaj. masz blisko do gościa,a on teraz nawet regeneruje wały,bo zakupił specjalną prasę do wyciskania i wciskania łożysk,czopów itp. Pomagałem ją rozładowywać ,przy odbiorze motoru mojego.
Wystarczy zawieźć lub wysłać silnik i on Ci zamontuje wszystko na miejscu w kilka godzin?
Mam tylko zapłon od niego w Wiatrze moim ,i silnik chodzi super,bo mi jeszcze gaźnik ustawił perfekcyjnie; ale on i skrzynie robi perfect? Wiem, bo jeździłem na dwóch WSK 175 ,które robił,i w obu skrzynia jest perfekcyjna, lepsza niż w moim Wiatrze!!
Pozdrawiam i powodzenia!!
Fotki masz super!! Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 20:35, 30 Paź 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Czyli ja bym mu wału nie wysłał Wesoly a gdzie sprzęt pomiarowy, a gdzie wyważarka, urządzenia do mierzenia bicia Wesoly Opinie o jego CDI też różne słyszałem, ale jeśli tylko zamontuje Ci na miejscu i wyjedziesz na kołach to raczej bym się decydował. Tylko małe ale, to będzie CDI z tego ogłoszenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo ono tyle nie jest warte, impulsator, cewka WN i moduł to koszt max 60zł, a do tego zestawu potrzebna jest jeszcze tylko cewka zasilająca CDI zrobiona przez nawinięcie innej ilości zwojów na starą oryginalną. Na allegro masz taki zestaw za 200 lub mniej (do poszukania). A może to zestaw z kołem magnesowym i nowym statorem. Wtedy cena byłaby ok. Nikt tu ameryki nie odkrywa, a każdy z producentów dysponuje tymi samymi elementami oprócz osób które przerabiają je na bez masowe, ale to już inna historia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Nie 20:52, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Nie 20:54, 30 Paź 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 282
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Halcik a co słyszałeś?
Pytam ,bo mam w planach remont zapasowego silnika w2a i s32 też,a że nie mam czasu,ani umiejętności ani doświadczenia,to myślałem,żeby jemu podrzucić?; to na razie tylko plany,ale...
Zalamany ??
pozdrawiam!!!
Może ktoś inny podzieli się opiniami, jesli ma z nim jakieś doświadczenia? Padam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 22:17, 30 Paź 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Tylko tyle, że jego zapłony jednak nie są plug and play i że ciężko z reklamacjami drogą mailową i telefoniczną, ale skoro na miejscu to pewnie i inne podejście. A jeśli wyjedziesz motorem to znaczy że będziesz już jeździł. O remontach silników nic nie słyszałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M17 Gazela->[M17] Gazela 1968r kuba_ce
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group