Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->Remont generalny SHL M11W 1967r CrazyMario

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Remont generalny SHL M11W 1967r CrazyMario <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
dudek83
PostWysłany: Śro 20:47, 10 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Jeśli to prawda z tym licznikiem to sorka za zamieszanie. Masz jedną rzecz mniej do załatwienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Czw 8:58, 11 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Od luxa ten licznik też chyba nie jest, wydaje mi się że KPH powinno być, ale te liczniki jak masz były po prostu od któregoś roku w shl-kach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Czw 9:44, 11 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

daszkes napisał:
Od luxa ten licznik też chyba nie jest, wydaje mi się że KPH powinno być, ale te liczniki jak masz były po prostu od któregoś roku w shl-kach.


Pamiętasz od którego ?
Gdzie takie informacje można znaleźć ?
Może jest faktycznie oryginalny, i nie trzeba zmieniać Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Nie 10:44, 14 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

No zaczęło się - shl'ka rozłożona w mak Kwadratowy
Jutro zaczynam czyszczenie i przygotowywanie do malowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 15:03, 14 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

A nie lepiej dać do piaskowania. Zapytaj się drixa ile szczotką czyścił Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Nie 19:37, 14 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

U mnie na "wsi" za piaskowanie życzą sobie 300zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Nie 20:28, 14 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

A w sąsiedniej "wsi"? Myślę, że warto nawet 20-30km graty dowieźć, i tak Ci mniej na benzynę wyjdzie. Uczciwa cena za piach to koło 150zł za M11 max.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 21:01, 14 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Jeśli chesz w tym roku jeszcze się przejechać to daj do piaskowania. Ramę i wahacze na proszek a resztę do lakiernika. W tym czasie zajmij się silnikiem i resztą mechaniki. No chyba że szykujesz na przyszły sezon to się nie spiesz i rób wszystko sam. Ja już siedzę nad swoją prawie 4 miesiące - ale mało w tygodniu bo pracuję. Może ty masz więcej czasu. Ważne, że jesteś jeszcze pozytywnie nakręcony. Jak będą szybkie efekty to będziesz chętniej robił a jak utkniesz z malowaniem to możesz stracić zapał czego ci nie życzę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Nie 21:03, 14 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Wto 22:36, 16 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

Dziś jeździłem by oddać wszystko do piaskowania 2 na 3 firmy zamknęły się, a w ostatniej zastałem tylko ucznia, który nic nie wiedział. Jutro kolejna próba.
Coś mi się wydaje iż trzeba będzie oddać do piaskowania w większym mieście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Śro 7:59, 17 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

OK. piaskowanie ugadane. W przyszłym tygodniu będzie realizowane łącznie z malowaniem proszkowym ramy.
Czy numery ramy lub tabliczkę można jakoś zabezpieczyć by piaskowanie tego nie uszkodziło ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 8:32, 17 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Tabliczkę zdejmij. Albo rozwierć nita, albo odetnij nożem i młoteczkiem. Póżniej poprawisz otwory i dasz nowe nity. Numer na ramie nie zniknie od piaskowania. Dobrze dałeś do firmy, która od razu maluje proszkowo to nie schrzani piaskowania i nie poniszczą za bardzo powierzchni.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Śro 8:32, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Śro 22:15, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

24.04.2013 Update:

- w poniedziałek poszły chyba "wszystkie, które miały" elementy do chromów..
- musiałem wyciąć wahacz (rama nie tknięta) , za diabła nie chciała wyjść ośka,, teraz musze kupić drugi łącznie z oską.
- rama zawieziona do "wytrycha" by dorobił kluczyk do zamków.
- domówiłem "lepszy" błotnik na tył + osłonkę stacyjki i lampę tył

Kolejne pytanie z tych dziwnych..
Biorąc pod uwagę iż mam cylinder i głowice od gazeli, kupując ten komplet + tłok i pierścienie - musze coś jeszcze wymienić w silniku by był oryginał ?
Chodzi mi o to czy ktoś jak zakładał te części od gazeli zmuszony był jeszcze coś wymienić by całość mu gadała ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrazyMario dnia Śro 22:19, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 22:35, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

W silniku nic nie trzeba zmieniać bo cylindry różnią się tylko z zewnątrz. Jest tylko inne wyprowadzenie kolanka, więc musisz nowe kolanko do wiatra. A i odciąć to mocowanie tłumika od ramy. O cholera mam nadzieję, że zrobiłeś to przed malowaniem?????!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Śro 22:43, 24 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

Dzięki za info. Będzie chyba jeszcze do zmiany kolanko gaźnika.

Rama jeszcze nie poszła do malowania, tylko do dorobienia klucza do zamków Kwadratowy
Ten partyzancki uchwyt sztukanckiego tłumika został "wywalony w kosmos".
Nie zrobiłbym takiej fuszerki Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrazyMario dnia Śro 22:44, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyMario
PostWysłany: Pią 11:16, 26 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolno

Dziś przyszły chromy - i jestem załamany..
W miarę przygotowałem wszystko do chromowania, a wyszły mikro dziurki ..
Sam chrom położony znośnie lecz całość jest do "dupy".
Wychodzi na to iż trzeba będzie chba szukac podzespoły "idealnie" nadające sie do chromowania - bez żadnych wżerów.

Sprubuję zaraz wstawić jakieś foto.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CrazyMario dnia Pią 11:16, 26 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny Strona 2 z 9

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->Remont generalny SHL M11W 1967r CrazyMario
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group