Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11 W] Jacek635 - SHL M11 W

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11 W] Jacek635 - SHL M11 W <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Jacek635
PostWysłany: Śro 8:13, 21 Maj 2014 Temat postu: [M11 W] Jacek635 - SHL M11 W


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 45
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek635
PostWysłany: Pią 21:48, 23 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 45
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

[link widoczny dla zalogowanych]

Czy w wiatrze są inne podnóżki kierowcy ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacek635 dnia Pon 17:19, 26 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek635
PostWysłany: Czw 19:29, 02 Kwi 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 45
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ok na początek chciałem przeprosić za założenie bzdurnego tematu o podstawce akumulatora, który słusznie został usunięty. Tak więc do motocykla sukcesywnie dokupuje brakujące elementy czyli: błotniki, amortyzatory, koła itp. Silnik mam już wyremontowany i złożony od podstaw również z gromadzonych po trochu części. Fotorelacji z tego procesu niestety nie uczyniłem.W sprawie tej kolidującej podstawki akumulatora z błotnikiem to rację miał kolega mruty - miałem błotnik po złej stronie mocowania dolnego. Musiałem błotnik mocno ścisnąć, żeby zmniejszyć łuk i żeby zaczął pasować. Obecny stan motocyklu podziwiać można tu [link widoczny dla zalogowanych]

Dziękuję adminowi za wydzielenie mojego tematu i przepraszam, że sam tego nie uczyniłem.
Dzisiaj włożyłem silnik w rame celem dopasowania osłon bocznych i zauważyłem, że w wyniku przesunięcia silnika w lewo o kilka cm prawy podnóżek sie wydłużył, a lewy skrócił. Czy tak ma być ? Wg mnie lewy powinien zostać wydłużony co najmniej o wielkość przesunięcia silnika, a prawy dla zachowania symetrii o tyle samo.

Poza tym wracając do tych blach, to dziwnie odstają dołem. Przypuszczam, że tak ma nie być. Docelowo oczywiście podłoże tam stosowne gumowe korki ale nie wiem, czy to załatwi sprawe. Zdjęcia dzisiejszych prac dodałem do albumu. Odstawanie widać na ostatnim. Mam jeszcze pytanie o podstawke centralną. Moja jest z troche zaokrąglonych profili a inne, które widziałem są z kanciatych takich, jak rama. Dlaczego ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacek635 dnia Sob 21:51, 04 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek635
PostWysłany: Sob 15:26, 21 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 45
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

update

prototypownia.net.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11 W] Jacek635 - SHL M11 W
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group