Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] - Gribkin

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11W] - Gribkin <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
picek
PostWysłany: Czw 16:28, 31 Gru 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

gribkin - zainwestuj w młotek gumowy, bo jak stalowym będziesz rozbierał silnik to go całkiem zniszczysz- teraz się dowiesz jak ciężko jest zdobyć wał i najprawdopodobniej będzie cię to kosztowało kilka razy więcej niż ściągacz. Bo jak być go użył to przed tobą byłoby złożenie silnika po wymianie zużytych części.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 17:00, 31 Gru 2009 Temat postu:







Tam z jednego karteru wyszedł tylko z drugiej strony trzymały takie dwie jakby duże podkładki które powinny bez problemu zejść
Wał i tak miał iść do regeneracji poza tym od początku miałem z nim problemy bo każdy tłok musiałem zeszlifować bo walił po głowicy
Powrót do góry
golot
PostWysłany: Czw 17:46, 31 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 90
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

wała regeneruj,
jak nie masz gdzie daj mi znać, mogę pomóc, będzie solidnie z gwarancją.
Jak tłok stukał w głowicę to coś nie tak sprawdź cylinder (wysokość)

pozdro golot


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Pon 14:49, 04 Sty 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

gribkin napisał:
Rozebrałem dziś calutki silnik na części i teraz mam pytanie czy lepiej regenerować wał czy kupić nowy ? Poza tym gdy wybijałem wał z karterów trochę się "zbił"


Może lepiej dla tego silnika by było jak by go zrobił ktoś kto sie na tym zna ! ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11W] - Gribkin
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group