Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Następny
SHL M11W - Pawlasty <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Kuba
PostWysłany: Pon 23:58, 21 Kwi 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

ekstra! gratuluję!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Wto 9:09, 22 Kwi 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

No pogratulować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 15:51, 22 Kwi 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1829
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

No, w końcu wyszła na dwór na przechadzkę. Szkoda, że z problemem bo pewnie już byś nią trochę pojeździł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Wto 18:06, 22 Kwi 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Nowy przerywacz już kupiony. Niestety z wymianą muszę poczekać do piątku, bo w tygodniu mieszkam poza domem. Chyba, że w któryś dzień nie wytrzymam i pojadę go przetestować Wesoly

Gratulować jeszcze nie ma czego, bo SHLka nie jest do końca skończona. Przynajmniej ja remontu nie uważam za ukończony, ale jest już na tyle zaawansowany, że można jeździć - choć tylko teoretycznie jak narazie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Wto 20:39, 22 Kwi 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1074
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Jak to nie ma czego gratulować - a inżynier to co?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 20:45, 22 Kwi 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

gratuluję SHL-ki ,bardzo ładna tylko zdejmij ten przedni chlapacz ,szpeci całą Shl-kę,to tylko moje zdanie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Śro 15:47, 23 Kwi 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Zdjąć? Nie po to wydałem na niego 6zł, żeby teraz go zdejmować... hehe a tak na poważnie to się nawet nie zastanawiałem, jak będzie wyglądać bez niego. Zdejmę w piątek i zobaczę, a wtedy zdecyduje Mruga Nowy i tak wygląda lepiej niż ten docinany z kawałka gumy, który był założony jak go kupiłem. Tylko jakbym go zdjął na stałe to zostaną mi dwie dziury w błotniku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 16:14, 23 Kwi 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

To go zdejmij i w miejsce dziur wsadź śruby od strony koła, a z zewnątrz nakręć nakrętki kołpakowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 10:59, 02 Maj 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

SHL jeździ na wycieczki. Generalnie zrobiłem już nią około 70km. Ale mam jakiś problem z silnikiem, podejrzewam cewkę zapłonową. Sprawy mają się tak, że SHL jedzie normalnie, dobrze się wkręca na obroty i ma moc, a w pewnej chwili zaczyna się dusić, aż zgaśnie. Czasem odpali za chwilę od kopa, a czasem trzeba z nią trochę pobiegać i po chwili zaskoczy i jedzie jak gdyby nigdy nic.

To zdjęcie zrobiłem przedwczoraj, w tle płynie Odra.
[link widoczny dla zalogowanych]

A tutaj można zobaczyć jak przez te 3,5 roku zmieniła się moja SHLka.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pią 14:04, 02 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 796
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Paweł ja mam tak samo ze swoją Elką

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomekSHL
PostWysłany: Pią 16:29, 02 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Ja podejrzewam kranik-zapchane rurki, zbyt mały ich prześwit lub brudny osadnik. Jedziesz szybko, ma duże zużycie paliwa, wypala wszystko z komory pływakowej i gaśnie. Jak znowu naleci paliwa, to odpala i jedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pią 18:46, 02 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 796
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

No właśnie przez to mam,bo na kroplówce leciała jak zła Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 21:29, 02 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Lepiej to napraw, bo jeżeli to wina braku paliwa to i smarowania wtedy nie ma, a wiadomo co to oznacza...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Nie 16:08, 04 Maj 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

To była wina kranika, a dokładniej, winowajca to wewnętrzna uszczelka, która jakimś cudem przerwała się i przy przekręcaniu dźwigni musiała się obracać razem z nią i blokować kanały. No nic... trza będzie kolejny tydzień wytrzymać bez motora, w piątek kupię co trzeba i jazda. Dzięki Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 16:35, 04 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 796
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Bo to wszystko dlatego ze uszczelki robią z takiej gumnianej gumy i dlatego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Następny Strona 11 z 17

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->SHL M11W - Pawlasty
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group