Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL M11 1965r renowacja

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
SHL M11 1965r renowacja <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
rallymati
PostWysłany: Wto 1:28, 19 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie

Dzisiaj odebrałem juz ramę z wahaczami zostały jeszcze stopka i jakieś pierdoly które później dowiozłem. jutro dodam foto jak wyszło bo dopiero co skonczylismy malować blachy do WFMki Mruga
Potrzebuje pomocy, może ktos mi podpowie jakie zestawy gum trzeba kupic i wymienić jesli chodzi o tylny wahacz a dokładnie miejsce gdzie mocuje sie koło,oraz jakiej długości należy kupic szprychy do 18 calowej obręczy i jakie uszczelniacze do amortyzatorów i czy półka oryginalnie była malowana czy w jakims ocynku lub chromie? szukałem info żeby nie było ze jestem leniwy tylko co chwila natrafiam na necie na rozbieżne informacje i nie chciałbym zrobić nie potrzebnych zakupów bo i tam mam duzo braków co do stanu tego motorka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 7:33, 19 Lis 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Hmm nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z wahaczem. Na,caly tylni wahacz idzie 4 tulejki: 2 tulejki metalowo-gumowe amortyzatorow (w miejscu gdzie montujesz dolna czesc amortyzatora), 2 tulejki wahacza w zaleznosci od rocznika byly to tuleje turbaksowe lub gumowo stalowe. W miejscu "mocowania kola" sa tylko dwa napinacze lancucha, no i sruby mocujace kolo oraz zebatke.
Uszczelniacze amortyzatorow kupisz w [link widoczny dla zalogowanych]
Polka kierownicy byla malowana. Chromowana byla TYLKO w wersjach ''lux''.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rallymati
PostWysłany: Wto 9:11, 19 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
chodzi mi o tulejki metalowo gumowe do wahacza w miejsce mocowania kola


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rallymati
PostWysłany: Śro 17:59, 20 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie

podpowie mi ktoś czy oś koła tylnego jest taka sama jak w wsk?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL M11 1965r renowacja
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group