Autor |
Wiadomość
|
denny
|
Wysłany: Nie 11:36, 06 Paź 2013 Temat postu: SHL'ka M11 175 Remont |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rz-a
|
Siemka !
Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość
Jestem posiadaczem SHL'ki M11 , jak się nie mylę to z roku 1962
Ma przejechane ok 5000 km. Była eksploatowana przez ok 1,5 roku przez mojego dziadka. Do wczorajszego dnia leżała w szopie (nic nie było przy niej robione). Dziadek ją nie jeździł ponieważ było coś z Krzywką . Poza tym jest w bdb stanie (oryginał). Teraz moje pytania do Was
1. Gdzie się znajduje ta Krzywka i do czego ona służy ?
2. Czy po wymianie oleju, zrobienie tej krzywki nic więcej nie trzeba będzie robić ?
Pytam się bo jestem posiadaczem tego motocykla od wczoraj i jestem zielony w odnowieniu zabytkowych SHL'ek
Pozdrawiam Daniel !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Nie 13:56, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Danielu, nikt tu wróżką nie jest i nie wywróży Ci jaki zakres prac będziesz musiał przeprowadzić by uruchomić swój motocykl. Przeczytaj podobne tematy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rojek
|
Wysłany: Nie 14:23, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Cześć! No to poznałeś już Motomacieya, który wypowiada się dość radykalnie Ja z rzadka piszę tego typu posty, choć czasem mi się zdarza Krzywkę znajdziesz po zdjęciu prawego dekla silnika i odkręceniu koła magnesowego. Odpalić mozesz spróbować, ale jeśli chcesz nią pojeździć, to licz się raczej z remontem. Czytaj forum, wszystko jest już opisane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rojek dnia Nie 14:24, 06 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mruty
|
Wysłany: Nie 21:34, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłomłyn
|
Jak nie masz pojęcia co gdzie i jak to lepiej będzie jak ktoś Ci pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
denny
|
Wysłany: Nie 21:50, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rz-a
|
znaczy mam pojęcie jako takie żeby coś wymienić lub ustawić
Tylko czy uszczelki lub siemeringi po tylu latach postoju nie są poprostu sparciałe ?
Poproszę o odpowiedź do punktu 1 (do czego ona służy)
Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez denny dnia Nie 21:51, 06 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marco
|
Wysłany: Nie 22:20, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Jeżeli motocykl stał wiele lat i teraz postanowiłeś go tylko uruchomić, to powinno dać radę bez remontu. Jeżeli zamierzasz jeździć, to przydałby się remont
Przed odpaleniem sprawdź poziom oleju w silniku.
Krzywka, jest to część magneta znajdujące się po wewnętrznej stronie. Odpowiada za rozwieranie przerywacza. Aby je zobaczyć musisz zdjąć magneto.
Witaj na forum
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|