Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont silnika SHL M11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Remont silnika SHL M11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Pon 20:13, 18 Mar 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

To samo co w temacie użytkownika stiopa:
1) Przeczytaj to i zastosuj w swoim temacie: http://www.shlka.fora.pl/remont,37/regulamin-dzialu-remont,2688.html
Jeżeli tego nie zrobisz, to temat trafia do śmietnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
PostWysłany: Pon 20:23, 18 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno - WLKP

Admin jak zawsze prostuje sprawę :-) i wszystko jasne :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 21:28, 18 Mar 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Zgadza się, ponieważ zawzięliśmy się aby przestrzegać regulaminu, a na forum zapanował porządek, aczkolwiek póki co nie widzę abyś się zastosował do uwagi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 21:29, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
PostWysłany: Wto 9:16, 19 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno - WLKP

Jak to nie zastosowałem się do uwagi ? napisałem wyraźnie, że wszystko jasne.
Nie będę wpisywał postów z pytaniami tylko relację z mojego remontu i po sprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
PostWysłany: Sob 21:32, 23 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno - WLKP

Oto zdjęcia silnika po szkiełkowaniu. Nie byłem przekonany do szkiełkowania, ale dałem na spróbowanie. Efekt hmm dobry, może być, ale jednak postanowiłem tą powierzchnię troszkę przepolerować i chyba tak bardziej mi się podoba. CO Wy na to ?

Powoli zaczynam składać silnik. Czekam jeszcze tylko na części między innymi wałek do zmiany biegów i inne drobiazgi. No i muszę przepolerować resztę elementów co jest troszkę pracochłonne.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Sob 21:54, 23 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

o tym efekcie wspominałem . według mnie bardzo przyzwoicie to wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
PostWysłany: Sob 22:00, 23 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno - WLKP

Mnie również zaczyna się podobać zobaczymy jak będzie z resztą elementów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 13:15, 24 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Efekt ładny ale nie rozumiem po co "fachowcy" szkiełkują skrzynię korbową i gniazda łożysk? Przecież to zwyczajnie niszczy wnętrze silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
PostWysłany: Nie 16:48, 24 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno - WLKP

Jest to robione tak drobnymi kulkami szkła, że wątpię aby w środku coś uszkodziło. Ale fakt niepotrzebnie wystarczyło zrobić z zewnątrz i po sprawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
PostWysłany: Wto 20:37, 26 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno - WLKP

No to prace idą do przodu. Cylinder pomalowany na czarno, wszystkie elementy wypolerowane i nadal czekam na części. Nie mogę ruszyć dalej :-( Jedynie co jeszcze zrobiłem to nabiłem łożyska. I tak się zastanawiam jak ma być głęboko to od strony magenta hmm ...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas dnia Wto 21:05, 26 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 21:16, 26 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Ja robiłem to tak nabiłem simering ,następnie przyłożyłem zapłon do tego simeringu,żeby wszedł troszkę głębiej .Jak zapłon pasował równo na swoim miejscu,wtedy dobiłem łożysko do simeringu i tyle wszystko pasowało idealnie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Wto 21:37, 26 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Załóż pierścień smarujący, potem obudowę od zapłonu, i wciśnij łożysko aż się oprze o pierścień, potem uszczelniacz na równo i będzie ok. Ja bym składał na gotowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
PostWysłany: Śro 11:24, 27 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno - WLKP

I tak też uczynię, dzięki za podpowiedź :-) Dziś może popatrzę w katalogu dokładnie jakie śruby i gdzie przychodzą, wszystkie muszę mieć nowe od karterów i kap bo były strasznie zjechane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 12:16, 27 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Tylko sprawdź drucikiem czy drożne są te kanaliki do smarowania łożyska przy iskrowniku. Ja mam wiatra, ale smarowanie podobnioe rozwiązane. U mnie dolny był tak zapchany nagarem, że męczyłem się z nim ze dwie godziny. Swoją drogą zastanawiałem się czy nie zatkać tych kanalików i wsadzić łożysko zamknięte szczelne, które nie wymaga smarowania olejem ze skrzyni. Ale ostatecznie zrobię na oryginał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 18:02, 27 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

dudek83 lepiej nie poprawiać oryginału. łożysko które ma dobre smarowanie zewnętrzne wytrzyma więcej niż zamknięte Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 2 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont silnika SHL M11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group