| Autor | 
		  Wiadomość
		 | 
		
		  | 
		          PiotrG
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Pią 19:27, 06 Lut 2015 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 27 Sty 2013 
		              Posty: 42 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Dziwne jest to, ze bagaznik nie jest zardzewialy tylko chrom sie luszczy. Zaryzykuje i pochromuje bez miedziowania, ale tylko bagaznik.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  | 
        | 
         | 
    
		
		  | 
		          Marco
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Sob 11:10, 07 Lut 2015 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Elita forum 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 22 Sie 2011 
		              Posty: 2237 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Jak będziesz trzymał motocykl w suchym, przewiewnym garażu, to nie powinno się nic dziać z chromem.
 
Raczej też miedzi nie mam na moich elementach, do tej pory jest wszystko ok.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          bodzys
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Wto 21:27, 17 Lut 2015 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 04 Sty 2013 
		              Posty: 212 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Ten bagażnik z alle.... jest z cieńszej rurki i pręty też. Rurka powinna mieć fi 11mm a prety fi 7mm a to z nierdzewki ma 10mm i 6mm.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          Marco
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Wto 23:07, 17 Lut 2015 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Elita forum 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 22 Sie 2011 
		              Posty: 2237 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Czy na oko po zamontowaniu jest widoczna różnica? Moim zdaniem nie.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          PiotrG
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Czw 13:55, 01 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 27 Sty 2013 
		              Posty: 42 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Witajcie! po dluzszej przerwie    
 
Z braku czasu remont musialem odlozyc na kilka ladnych miesiecy.
 
Ale do rzeczy...
 
Blachy ostatecznie spakowalem i wyslalem do KickStartera
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
A tak wyglada silnik przed rozbiorka..
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Czw 14:14, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 4 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          PiotrG
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Pią 22:30, 02 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 27 Sty 2013 
		              Posty: 42 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    No i wreszcie nadszedl dlugo oczekiwany czas na demontaz serca Heleny.
 
Po demontazu glowicy i cylindra ukazal sie mocno sponiewierany tlok,
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
Cylinder na szczescie nie oberwal i jest bez rys. W poniedzialek wal z cylindrem pojedzie do DOR-MAR-u. 
 
Ponizej kilka fotek z demontazu,
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
I moj napredce zmontowany sciagacz magneta    
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Pią 22:35, 02 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          PiotrG
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Wto 22:50, 13 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 27 Sty 2013 
		              Posty: 42 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Dzis odebralem wal i cylinder od szlifu
 
Calosc byla w nominale z epoki  
 
Cylinder ze wzgledu na zuzycie otrzymal drugi szlif. 
 
Tlok polskiej produkcji owalizowany osobiscie przez szlifierza... recznie! nie wiem co o tym myslec... w kazdym razie zapewnial, ze bedzie OK....
 
Koszt szlifu 500 PLN-ow.
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
Dzis odebralem tez elementy silnika od szkielkowania.
 
Oto wybrane...
 
Cena szkielkowania silnika 170 PLN-ow.
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
A tu przygotowanie do polerki  
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          halcik
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Wto 23:58, 13 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Moderator 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 20 Cze 2011 
		              Posty: 2282 
		              Przeczytał: 5 tematów
  Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Za szlif i regenerację zapłaciłem jak za zboże. Dużo polecanych zakładów robi taniej. Ale fakt o owalizowaniu nie slyszalem. Widać ślady ingerencji na tłoku?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          PiotrG
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Śro 10:17, 14 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 27 Sty 2013 
		              Posty: 42 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Lubinski z Ilawy szlifuje calosc za 280zl na tlokach CX lub cos w tym stylu, nie pamietam juz. W kazdym razie sam szlifierz jak i tloki ktore montuje nie ciesza sie w ostatnim czasie dobra opinia.
 
DOR-MAR rzezczywiscie jest drogi, ale rowniez polecany przez inne fora. 
 
Jako, ze jestem z Poznania zawiozlem calosc osobiscie. Na miejscu okazalo sie, ze DOR-MAR to szlifiernia walow. Cylindy szlifuje inny zaprzyjazniony z nimi warsztat, mieszczacy sie nieopodal. No to i cylinder zawiozlem osobiscie.
 
Przywital mnie starszy jegomosc w zasadzie powinien byl juz siedziec na emeryturze i wnuki bawic      Powiedzial tak, ze albo jego tlok z jego owalizacja i bedzie na to gwarka albo inny tlok bez gwarki.. Tloki ktore on stosuje sa z dobrego materialu i nie mial z nimi problemow. 
 
Zaleca stosowac mieszanke 1:25 przez caly okres uzytkowania. Po odpaleniu jezdzic, nie meczyc maszyny na postoju.
 
Wypytywal do czego bedzie mi sluzyl cylinder tzn. czy do motocykla czy traktora lub innej maszyny. Dlaczego? a dlatego, ze w zaleznosci od przeznaczenia stosuje rozne pasowania! 
 
Kilka fotek tloka w roznych plaszczyznach:
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          ruszi
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Śro 13:46, 14 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 08 Paź 2015 
		              Posty: 431 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    przecież łok ze zdjęć to dokładnie tłok CX (crossimpex)  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          PiotrG
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Śro 13:57, 14 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 27 Sty 2013 
		              Posty: 42 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    nie wiem co mam powiedziec.... W kazdym razie twierdzil, ze on tloki owalizuje recznie, a jak ktos zalozy tlok nieowalizowany sprzeta sie zacieraja...
 
 
A tak wyszly pokrywy,
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          Gazela
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Śro 14:54, 14 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Elita forum 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 12 Gru 2012 
		              Posty: 2390 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Pięknie.
 
A tłok masz moim zdaniem najlepszy na rynku.
 
U mnie CX się sprawdza w każdym moto.
 
To owalizowanie to bujdy, bo jak można coś zrobić ręcznie.
 
Ale się nie przejmuj, masz trochę większy luz i gitarra.
 
Będzie śmigał.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          ruszi
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Śro 15:04, 14 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 08 Paź 2015 
		              Posty: 431 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    ja jeździłem na jednym CX i bez zastrzeżeń. ogólnie nie ma dramatu. to że komuś puchnie tłok itp to mogło wyjść że zrobił za ciasne pasowanie. ja profilaktycznie zawsze daję 1-2 setki większy luz niż podręcznik nakazuje, bo jak wiadomo dzisiejszy materiał jest INNY niż ówczesny  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          PiotrG
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Śro 15:47, 14 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Forumowicz 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 27 Sty 2013 
		              Posty: 42 
		              Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Panowie mam prosbe.. Kupilem na aukcji taki oto kpl uszczelek --->>> [link widoczny dla zalogowanych] 
 
Niestety, nie ma tam kilku oringow. Musialbym nabyc inny kpl uszczelek ---->>> [link widoczny dla zalogowanych] dla kilku uszczelniaczy. I moje pytanie w zwiazku z tym, czy znacie numery ew. rozmiary brakujacych mi uszczelek ? 
 
Pozdrawiam
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		          halcik
		   | 
		  
		    
			  
				 Wysłany: Czw 8:51, 15 Gru 2016 Temat postu:  | 
				    | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  
		       
		      
		          Moderator 
		           
  
		      
		      
		          
		              Dołączył: 20 Cze 2011 
		              Posty: 2282 
		              Przeczytał: 5 tematów
  Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
		          
		       
		       
		      
		   | 
		  
		    
			  
				
				    
				    Simmeringi
 
-20x47x10 mały karter
 
-20x35x7 w tulei odległościowej prawej
 
-oring jak pod łożysko 47 "pierścień uszczelniający" nachodzący na tuleję prawą (grubość podana na forum, ale jedna jest około 1,4 a druga 1,8 ale do sprawdzenia)
 
-20x35x7 w tulei odległościowej lewej
 
-oring jak pod łożysko 47 "pierścień uszczelniający" nachodzący na tuleję lewą (grubość jak wyżej)
 
-30x40x7 pod tryb zdawczy
 
-dwa małe oringi są pod kopniak i wałem zmiany biegów
 
-ta pełna guma to uszczelnienie na trybie zdawczym, ale tego w sklepie nie kupisz
 
-ten mały simmeringi nie mam pojęcia, w silniku go nie ma
				    
  Post został pochwalony 1 raz
  Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 9:03, 15 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Powrót do góry | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		  
		
		  | 
		    
		   |