Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont M11 1967 PiotrG

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Remont M11 1967 PiotrG <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
BlackRider
PostWysłany: Pon 20:19, 19 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

Kiedy dostaniesz blachy od Kickstartera ? Jestem ciekaw efektów jesgo pracy. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Pon 23:11, 19 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

BlackRider napisał:
Kiedy dostaniesz blachy od Kickstartera ? Jestem ciekaw efektów jesgo pracy. Wesoly

Obiecal za w polowie stycznia ogarnie temat.

Gazela napisał:
Pięknie.
A tłok masz moim zdaniem najlepszy na rynku.
U mnie CX się sprawdza w każdym moto.
To owalizowanie to bujdy, bo jak można coś zrobić ręcznie.
Ale się nie przejmuj, masz trochę większy luz i gitarra.
Będzie śmigał.

Jednak nie bujdy. Pomierzylem tlok i jest maly owal po stronie otworu na sworzen. Na minusie 0,05mm do 0,1mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Pon 23:22, 19 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 0:07, 20 Gru 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2229
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Każdy tłok musi być owalizowany, a proces ten jest wykonany w fazie produkcji, a nie przez majstra w szlifierni. CX ma owalizację, jednak każdy tłok bez względu na odlewnie powinien być owalizowany, w przeciwnym razie będzie się przycierał. To nie bujdy, to rozszerzalność materiału !!! Hyhy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Wto 0:08, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 Strona 5 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont M11 1967 PiotrG
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group