Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont M11 1967 PiotrG

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Remont M11 1967 PiotrG <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
PiotrG
PostWysłany: Pią 19:27, 06 Lut 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

Dziwne jest to, ze bagaznik nie jest zardzewialy tylko chrom sie luszczy. Zaryzykuje i pochromuje bez miedziowania, ale tylko bagaznik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 11:10, 07 Lut 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Jak będziesz trzymał motocykl w suchym, przewiewnym garażu, to nie powinno się nic dziać z chromem.
Raczej też miedzi nie mam na moich elementach, do tej pory jest wszystko ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Wto 21:27, 17 Lut 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ten bagażnik z alle.... jest z cieńszej rurki i pręty też. Rurka powinna mieć fi 11mm a prety fi 7mm a to z nierdzewki ma 10mm i 6mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 23:07, 17 Lut 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Czy na oko po zamontowaniu jest widoczna różnica? Moim zdaniem nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Czw 13:55, 01 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

Witajcie! po dluzszej przerwie Wesoly
Z braku czasu remont musialem odlozyc na kilka ladnych miesiecy.
Ale do rzeczy...
Blachy ostatecznie spakowalem i wyslalem do KickStartera

[link widoczny dla zalogowanych]

A tak wyglada silnik przed rozbiorka..

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Czw 14:14, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Pią 22:30, 02 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

No i wreszcie nadszedl dlugo oczekiwany czas na demontaz serca Heleny.
Po demontazu glowicy i cylindra ukazal sie mocno sponiewierany tlok,

[link widoczny dla zalogowanych]

Cylinder na szczescie nie oberwal i jest bez rys. W poniedzialek wal z cylindrem pojedzie do DOR-MAR-u.
Ponizej kilka fotek z demontazu,

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

I moj napredce zmontowany sciagacz magneta Kwadratowy

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiotrG dnia Pią 22:35, 02 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Wto 22:50, 13 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

Dzis odebralem wal i cylinder od szlifu
Calosc byla w nominale z epoki Wesoly
Cylinder ze wzgledu na zuzycie otrzymal drugi szlif.
Tlok polskiej produkcji owalizowany osobiscie przez szlifierza... recznie! nie wiem co o tym myslec... w kazdym razie zapewnial, ze bedzie OK....
Koszt szlifu 500 PLN-ow.

[link widoczny dla zalogowanych]

Dzis odebralem tez elementy silnika od szkielkowania.
Oto wybrane...
Cena szkielkowania silnika 170 PLN-ow.

[link widoczny dla zalogowanych]

A tu przygotowanie do polerki Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 23:58, 13 Gru 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Za szlif i regenerację zapłaciłem jak za zboże. Dużo polecanych zakładów robi taniej. Ale fakt o owalizowaniu nie slyszalem. Widać ślady ingerencji na tłoku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Śro 10:17, 14 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

Lubinski z Ilawy szlifuje calosc za 280zl na tlokach CX lub cos w tym stylu, nie pamietam juz. W kazdym razie sam szlifierz jak i tloki ktore montuje nie ciesza sie w ostatnim czasie dobra opinia.
DOR-MAR rzezczywiscie jest drogi, ale rowniez polecany przez inne fora.
Jako, ze jestem z Poznania zawiozlem calosc osobiscie. Na miejscu okazalo sie, ze DOR-MAR to szlifiernia walow. Cylindy szlifuje inny zaprzyjazniony z nimi warsztat, mieszczacy sie nieopodal. No to i cylinder zawiozlem osobiscie.
Przywital mnie starszy jegomosc w zasadzie powinien byl juz siedziec na emeryturze i wnuki bawic Mruga Powiedzial tak, ze albo jego tlok z jego owalizacja i bedzie na to gwarka albo inny tlok bez gwarki.. Tloki ktore on stosuje sa z dobrego materialu i nie mial z nimi problemow.
Zaleca stosowac mieszanke 1:25 przez caly okres uzytkowania. Po odpaleniu jezdzic, nie meczyc maszyny na postoju.
Wypytywal do czego bedzie mi sluzyl cylinder tzn. czy do motocykla czy traktora lub innej maszyny. Dlaczego? a dlatego, ze w zaleznosci od przeznaczenia stosuje rozne pasowania!
Kilka fotek tloka w roznych plaszczyznach:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 13:46, 14 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

przecież łok ze zdjęć to dokładnie tłok CX (crossimpex) Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Śro 13:57, 14 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

nie wiem co mam powiedziec.... W kazdym razie twierdzil, ze on tloki owalizuje recznie, a jak ktos zalozy tlok nieowalizowany sprzeta sie zacieraja...

A tak wyszly pokrywy,

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 14:54, 14 Gru 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Pięknie.
A tłok masz moim zdaniem najlepszy na rynku.
U mnie CX się sprawdza w każdym moto.
To owalizowanie to bujdy, bo jak można coś zrobić ręcznie.
Ale się nie przejmuj, masz trochę większy luz i gitarra.
Będzie śmigał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 15:04, 14 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

ja jeździłem na jednym CX i bez zastrzeżeń. ogólnie nie ma dramatu. to że komuś puchnie tłok itp to mogło wyjść że zrobił za ciasne pasowanie. ja profilaktycznie zawsze daję 1-2 setki większy luz niż podręcznik nakazuje, bo jak wiadomo dzisiejszy materiał jest INNY niż ówczesny Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrG
PostWysłany: Śro 15:47, 14 Gru 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

Panowie mam prosbe.. Kupilem na aukcji taki oto kpl uszczelek --->>> [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety, nie ma tam kilku oringow. Musialbym nabyc inny kpl uszczelek ---->>> [link widoczny dla zalogowanych] dla kilku uszczelniaczy. I moje pytanie w zwiazku z tym, czy znacie numery ew. rozmiary brakujacych mi uszczelek ?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 8:51, 15 Gru 2016 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Simmeringi
-20x47x10 mały karter
-20x35x7 w tulei odległościowej prawej
-oring jak pod łożysko 47 "pierścień uszczelniający" nachodzący na tuleję prawą (grubość podana na forum, ale jedna jest około 1,4 a druga 1,8 ale do sprawdzenia)
-20x35x7 w tulei odległościowej lewej
-oring jak pod łożysko 47 "pierścień uszczelniający" nachodzący na tuleję lewą (grubość jak wyżej)
-30x40x7 pod tryb zdawczy
-dwa małe oringi są pod kopniak i wałem zmiany biegów
-ta pełna guma to uszczelnienie na trybie zdawczym, ale tego w sklepie nie kupisz
-ten mały simmeringi nie mam pojęcia, w silniku go nie ma


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 9:03, 15 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 4 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont M11 1967 PiotrG
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group