Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1965 tasiorman

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
[M11] 1965 tasiorman <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 23:11, 26 Lut 2008 Temat postu:







DZięki lehoom. Jutro będzie na pewno następna porcja zdjęć i opisu wykonanych prac
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 21:56, 27 Lut 2008 Temat postu:







Tak jak obiecałem następna porcja zdjęć i opis wykonanych prac.
Dziś od godziny 7.00 rano wziąłem się za dalsze szlifowanie błotnika przedniego, po godzinie pracy poszedłem do domu na śniadanie i przypomniała mi się wczorajsza rozmowa z Doli_M11 i stwierdziłem że jednak ramę wypiaskuję. Zadzwoniłem do kolegi, który pracuje w firmie gdzie naprawiają tiry i tam również piaskują. Zapytałem kumpla ile wezmą za wypiaskowanie wszystkich części mojej SHL, powiedział żebym przyjechał i sam z szefem pogadał jak pojechałem okazało się że ładują drewno na opał pomogłem trochę i pojechaliśmy z kumplem piaskować, wypiaskowaliśmy i poszedłem się zapytać ile za to mam zapłacić, a szef powiedział, że gratis, ale jak mam dobre serce to ,,coś" do kolacji by się przydało, więć pojechałem kupiłem 0,7 Zawisza i wszystkie części mam wypiaskowane.
Po powrocie do domu od razu zabrałem się za malowanie podkładem, ledwo co skończyłem malować ramę, spalił mi się silnik od sprężarki i koniec malowania SmutnySmutnySmutnySmutnySmutny Nie wiem co mam teraz zrobić, bo nie mam kasy na nową sprężarkę, a wszystko jest wypiaskowane i może łatwo zardzewieć.

Oto koszty dzisiejszej pracy
1. 0,7 Zawisza (31zł)
2. godzinka pracy przy załadunku drewna
Efekt::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Wszystkie części motocykla wypiaskowane WesolyWesolyWesolyWesolyWesoly Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy Jezyk Jezyk Jezyk Jezyk Jezyk

Oto fotki ramy po piaskowaniu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A te tuż po pomalowaniu podkładem:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Proszę skomentujcie wszystko co tylko zauważycie


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 23:14, 27 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 22:02, 27 Lut 2008 Temat postu:







kiepsko z tą sprężarką... uważaj zebyś palcem niedotknął bo rdza wyjdzie odrazu... Spróbuj może podkładem NOVOL w sprayu pomalować żeby zabezpieczyć
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Śro 22:03, 27 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Niewiem gdzie trzymasz te części ale po piaskowaniu już dnia następnego jeśli będzie duża wilgotność możesz mieć nalot rdzy i pupa z tego wszystkiego. Jeśli masz możliwość złóż to w suchym miejscu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Śro 22:44, 27 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:17, 27 Lut 2008 Temat postu:







części leżą w samochodzie więc zardzewieć nie powinny, a dla tych którzy zaraz będą fanaberie z tego robić to powiem że dziś widziałem wypiaskowaną wczoraj z rana ramę od tzw. rozrzutnika wiecie do czego i nic jej nie było, a stoi w nieogrzewanym i nie ocieplonym warsztacie.
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 22:19, 27 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Nie wiem... może sie nie znam, ale nie rozumiem corey co miales na myśli pisząc "uważaj zebyś palcem niedotknął bo rdza wyjdzie odrazu... ". Z tego co wiem to ludzka skóra jest tłusta i dlatego przed malowaniem bazą trzeba wszystko odtłuścić. A tłuszcz zabezpiecza własnie przed rdzą...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doli_M11 dnia Śro 23:13, 27 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:27, 27 Lut 2008 Temat postu:







no chodziło o to, że po piaskowaniu części są bardziej podatne na rdze i gdzies w tv o mówili, że części po piaskowaniu lepiej niedotykać bo rdza wyjdzie.... A może to było o chemicznym oczyszczaniu??? Mniejsza o to... zrób coś szybko z tymi częściami bo szkoda byłoby widzieć zardzewiałą rame
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Śro 22:35, 27 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

To nie są fanaberie a zrobisz jak chcesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:59, 27 Lut 2008 Temat postu:







Pisałem juz ze rama jest pomalowana podkładem więc ona juz mi nie zardzewieje, a przez nie całe 24h nic mi nie zardzewieje bo jest w suchym miejscu. Jutro czerwone się nie zrobią inne części a o 7 rano będę miał 2 sprężąrkę to pomaluję resztę.
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 23:07, 27 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

No to Corey chyba cos Ci sie pomyliło Wesoly
Przemek o czym piszesz "fanaberie"? O tym ze zardzewieje szybko? Gadam własnie z Tasiormanem na gg i rezta częsci jest w suchym miejscu takze myśle ze do rana nic sie z nimi strasznego nie stanie.

Jako ze pewien etap prac juz tasiorman wykonałes to chciałbym powiedziec co o tym wszystkim myślę. A więc tak... najwazniejsze- bardzo podoba mi sie i chciałbym Cie pochwalić za to czego mi brakuje, a mianowicie to ze jak juz cos zacząłes to doprowadzasz to od razu do końca a nie zabierasz sie w miedzy czasie za 5 innych rzeczy. Tzn. jak blacharka to blacharka- spawanie, szlifowanie, piaskowanie, podkład itp. zobaczymy jak Ci to dalej bedzie szło tj. szpachlowanie i baza Mruga Ale myśle ze efekt końcowy bedzie świetny, ale o tym przekonamy sie za jakis czas, chociaz jak widze Twoje tępo to spodziewam sie ze wszystko bedzie skończone w weekend Wesoly
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na dalszą dokumentację.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doli_M11 dnia Śro 23:23, 27 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:15, 27 Lut 2008 Temat postu:







no chyba to ze zmęczenia Jezyk no to jak jest pomalowane podkładem to nic się niestanie
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Śro 23:24, 27 Lut 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

musze zareagować bo juz sie niektórych postów czytać nie da, ja też sie jakoś nie spieszyłem z malowaniem mojej SHL, wisiała sobie nawe jakiś czas w podkładzie i jakoś nie zardzewiała, w dodatku była malowana w zimie, do dzisiaj lakier trzyma i nic nie pordzewiało, jakoś nie wierze żeby coś co jest pokryte podkładem mogło zardzewieć tak szybko no chyba że ktos to w wannie z wodą trzyma bo od kumpla simson już wisi 4 lata w podkładzie i jakoś rdzy na nim nie widać a wisi w szopie gdzie nawet ogrzewania nie ma, faktem jest że nie należy zwlekać zbytnio z malowaniem, to tyle z mojej strony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:32, 27 Lut 2008 Temat postu:







dzięki serdeczne za pochwały i ,,nagany". SM-500 również dziękuję. Tak jak Doli napisał: wziąłem się za blacharkę, to nie tknę nic innego do póki blacharka nie będzie zrobiona na glanc. Mam takie postanowienie że pierwszy
raz wsiądę na moją SHL gdy już wszystko będzie zrobione na glanc, a ostatnią rzeczą którą zrobię i założę będzie siedzenie, żeby mnie nie korciło
nią jeździć Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy Hyhy

PS: Doli z tym weekendem to trochę przesadziłeś Kwadratowy
Wielki szacunek dla ciebie, wspaniały z ciebie słuchacz. Rotfl Rotfl
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Śro 23:37, 27 Lut 2008 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

A więc jednak piaskowanie było Hyhy Poważnie mówiąc wygląda świetnie!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:38, 27 Lut 2008 Temat postu:







Dziękuję bardzo ronin, miałem trochę problemu żeby dobrać odpowiednią ilość utwardzacza do podkładu, ale ,mam nadzieję że dobrze to zrobiłem. Wesoly
pozdrawiam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny Strona 2 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[M11] 1965 tasiorman
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group