Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 z 1961 roku - OCEŃCIE

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
SHL M11 z 1961 roku - OCEŃCIE <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 1:33, 15 Lip 2011 Temat postu:







Witam...

Czy to są oryginalne osłony do SHL M11 ?

Czy może to jest do wsk-i ?


Pozdrawiam....

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 13:30, 20 Lip 2011 Temat postu:







Witam....

Ma ktoś może Fotkę jaka była oryginalna smarowniczka do motocykla shl M11 ?


Pozdrawiam... Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 0:53, 26 Lip 2011 Temat postu:







cześć Wesoly

to jest do shl-ki Wesoly?



[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 20:32, 26 Lip 2011 Temat postu:







Koleżko drogi.
A smarowniczki to kalamitki, bo to o co pytasz to zapewne tawotnica. A tawotnice mogły się nieznacznie od siebie różnić wyglądęm.

Co do lusterka z tego co ja wiem to opryginalnie M11 nie miała lusterek, dopiero miała je M17, jednak dużo ludzi montowało sobie takie lusterka do M11, fajnie to wygląda, ale oryginalnie (a napewno nie w 61 lusterek nie było. )

Oryginalnie to w kierownicy były zaślepki takie jak te wykonane z aluminium

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:37, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 23:15, 26 Lip 2011 Temat postu:







grubszy napisał:
Koleżko drogi.
A smarowniczki to kalamitki, bo to o co pytasz to zapewne tawotnica. A tawotnice mogły się nieznacznie od siebie różnić wyglądęm.

Co do lusterka z tego co ja wiem to opryginalnie M11 nie miała lusterek, dopiero miała je M17, jednak dużo ludzi montowało sobie takie lusterka do M11, fajnie to wygląda, ale oryginalnie (a napewno nie w 61 lusterek nie było. )

Oryginalnie to w kierownicy były zaślepki takie jak te wykonane z aluminium

[link widoczny dla zalogowanych]



Trudno mi w to uwierzyć że nie było....bo Ja widziałem że jednak były...


pozdrawiam...
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Śro 9:15, 27 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

WFM-SHL-WSK napisał:
Trudno mi w to uwierzyć że nie było....bo Ja widziałem że jednak były...


Wrzuć zdjęcia oryginalnego motocykla z lusterkami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 21:06, 15 Sie 2011 Temat postu:







A to nie było że w shl seryjna nie miała wy typowym wyposażeniu lusterka ?

Że trza było sobie dokupić ?
tak jak osłony itp.

kiedyś Sąsiad mi opowiadał że wski sprzedawali w sklepach bez lusterek dopiero trza było sobie dodatkowo kupić lusterko.

Tak jak idziemy do salonu samochodowego i nie raz się pytają czy chcemy radio czy klimę (dodatkowo za dopłatą) >?

tak samo chyba było kiedyś z Motocyklami ....

ale mogę się mylić...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:08, 15 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 12:50, 16 Sie 2011 Temat postu:







Po.1 wski zależy które, bo niektóre miały niektóre nie miały.
po.2 przcież wyraźnie pisze że M11 nie miały nigdy montowane lusterek, kierunków, itd. Z tego co wiem to część M17 wypuszczona była z lusterkiem z lewej strony.

I nie baw się narazie w bajery jak osłony, lusterka, tylko narazie poprostu poprawnie zrób sam motocykl na oryginał.
Bo musisz sobie odpowiedzieć na ważne pytanie, czy tylko ją uruchamiam, czy robie kompleksową odbudowe, bo jak odbudowujesz w pełni to licz się , że łanych parę tysięcy wydasz. Mnie same chromy kosztowały 1700zł prawie.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 12:58, 16 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Wto 15:49, 16 Sie 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Kolego, odkopujesz tematy, czepiasz się autora i na dodatek nie podpierając się niczym prócz domysłów wygłaszasz teorie wyssane z palca. Ja w swojej M11 mam oryginalne lusterko a LUX2 posiadał kierunkowskazy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Wto 16:43, 16 Sie 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

też mam fabryczne lusterko ale w luxie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 19:51, 16 Sie 2011 Temat postu:







grubszy napisał:
Po.1 wski zależy które, bo niektóre miały niektóre nie miały.
po.2 przcież wyraźnie pisze że M11 nie miały nigdy montowane lusterek, kierunków, itd. Z tego co wiem to część M17 wypuszczona była z lusterkiem z lewej strony.

I nie baw się narazie w bajery jak osłony, lusterka, tylko narazie poprostu poprawnie zrób sam motocykl na oryginał.
Bo musisz sobie odpowiedzieć na ważne pytanie, czy tylko ją uruchamiam, czy robie kompleksową odbudowe, bo jak odbudowujesz w pełni to licz się , że łanych parę tysięcy wydasz. Mnie same chromy kosztowały 1700zł prawie.


Witam .

To tak Jak byś mi chciał powiedzieć że SHL M11 nie miała oryginalnie wyposażenia do Motocykla,Ponieważ trudno nawet w ' googlach " znaleźć kompletne wyposażenie,takie jak sie znajduje w katalogu części na ostatniej prawie stronie. Na pewno te seryjne wersje nie miały lusterek osłon itp. tak jak i kapy na bak
Widziałeś może kolego taki pokrowiec na zbiornik Paliwa do SHL M11 ?

Bo Ja Tylko na allegro widziałem raz a teraz widziałem do M04

Tak to wygląda :
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja była identyczna...tylko miała na środku otwór na wlew Paliwa...

Teraz nie dawno m się udało zdobyć zamiennik do M11 .

Więc Mi nie mów Kolego że nie było,Bo M11 To był Polski Motocykl luksusowy i były cuda do tego Modelu.

Tak jak taka lampa :

[link widoczny dla zalogowanych]

lub ten daszek :

[link widoczny dla zalogowanych]

Było wiele rzeczy,na które mogli sobie pozwolić tylko bogaci ludzie.


Jak masz takie podejście do tych motocykli do daleko nie zajedziesz w taki sposób....

Motocykl trzeba kochać i szanować a przede wszystkim go czuć i rozumieć,on Ma po prostu duszę... a szczególnie M11.

Jak tego nie rozumiesz to szkoda czasu,na tłumaczenie.
A co do Mojej shl to Ją już składam od ponad roku,i nie jestem z tych którzy pomalują sprejem i pojada poszpanować... Ponieważ M11 jest teraz już moim 36 motocyklem i liznąłem już troszku Polskiej Motoryzacji.A co o tysiącach to już mi nie musisz wcale mówić bo wiem i przekonałem się ostatnio ponieważ wydałem już 6tyś w shl a jeszcze jest rozebrana i nie pomalowana i nawet nie wypiaskowana,mało tego jeszcze nie ma silnika zrobionego.

Więc nie musisz mnie uczyć.... co i jak....

To już chyba na tyle co chciałem powiedzieć....


Pozdrawiam serdecznie.... Wesoly
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Śro 20:16, 17 Sie 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Pięknie powiedziane "WFM-SHL-WSK" ale troszku przesadziłeś z tymi wydatkami no chyba że ze złota części kupujesz zwłaszcza że jak piszesz wiele przy niej nie zrobiłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 21:42, 17 Sie 2011 Temat postu:







mruty napisał:
Pięknie powiedziane "WFM-SHL-WSK" ale troszku przesadziłeś z tymi wydatkami no chyba że ze złota części kupujesz zwłaszcza że jak piszesz wiele przy niej nie zrobiłeś.



To było tak.

Kupiłem swoja ukochaną SHL-kę aż za 3tyś Zalamany

Wiem że za tą kasę miał bym naprawdę ładny okaz...ale to się dla mnie nie liczyło,Ponieważ mam straszny sentyment do tej SHL a zwłaszcza tej co mam,wiele dla mnie znaczy i wkładam w nią prawie wszystkie oszczędności co mam....

A co do części to kupuje tylko z epoki Oryginalne a nie dzisiejszego wyrobu,tak jak uszczelki tłoki nawet teraz kupiłem nowa oponę na przednie koło do niej Wesoly ...

Od niedawna kolega mi powiedział abym,założył zeszyt i pisał ile wydaje na cześć do swojej shl.i tak zrobiłem...pospisywałem wszystkie ceny do zeszytu z allegro i nie tylko,i zabrałem się do podliczenia moich wydatków...

I na końcu kalkulator podał cenę 6105zł O rany...

W szoku byłem...ale tu 100zł tam 20 tu 50 i się uzbierało...

dziś mi przyszła nowa guma do akumulatora razem z pręcikiem do bagażnika.

I tak się uzbiera górka oszczędnościowa....

Ale powiem wam że nie żałuje...i nawet jak bym miał dać temu Panu za nią 4tyś to bym dał Wesoly

Może niektórzy tego nie rozumną,ale naprawdę warto i to się chyba nazywa prawdziwy sentyment i poszanowanie Motocykla ; )



Pozdrawiam wszystkich Posiadaczy tych pięknych Motocykli Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 20:56, 22 Sie 2011 Temat postu:







Niestety ale tak wychodzi, moja kosztowała już 7 tysa i został do położenia jeszcze lakier.
Pasuje tu hasło kto nie smaruje ten nie jedzie, ale nie kasa się tu liczy.
Bo druga od pierwszego właściciela w super stanie i 100% oryginał z wyposażeniem kupiłem za 2,400zł.
A robiąc motor porządnie nie da rady taniej.
A odpada mi cała mechanika, która robie sam, a nie oddaje motoru do mechanika.
Same chromy pełne dobrze zrobione to koszt 1,400-1,800zł.

I różnica w malowaniu, koleś za 1800 pomaluje mi recznie szparunki i zrobi porządnie, a z lakierem akrylowym i klejone szparunki powiedział 1200 więc jest róznica.

A ceny licze tylko koszt zakupu części, bo nie licze, że jechałem 100km do jakiegoś wiejskiego sklepiku po oryginalny łańcuch itd.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 20:59, 22 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 21:15, 22 Sie 2011 Temat postu:







Mi jak dobrze pójdzie to będę malował szparunki u tego Pana Jezyk

[link widoczny dla zalogowanych]

U Pana Piotra Kwałka Wesoly blisko mnie mieszka Wesoly

wielki człowiek jak dla mnie Wesoly



Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 4 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 z 1961 roku - OCEŃCIE
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group