Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 z Częstochowy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL M11 z Częstochowy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 20:28, 19 Lip 2010 Temat postu: SHL M11 z Częstochowy







Moje nowe wraczysko SHL M11

nr. ramy to 0023xx więc rok 61

Parę fotek mojego złomu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:12, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 21:09, 19 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1885
Przeczytał: 29 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Teraz czeka cię KUPA roboty Wesoly
Rozbieranie , sprawdzanie , czyszczenie itd.
Ale jaka będzie satysfakcja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:44, 20 Lip 2010 Temat postu:







To wiem. Jednocześnie walcze z rudą na maluszkach. Zaskoczyła mnie jakość zabezpieczenia baku. Zero kurzu i syfu. Odkręcam korek a pod korkiem eleganckie sitko, wyjmuje sitko, a tam zero syfu, a bak ładnie zalany olejem. Niestety gorzej ze skrzynką narzędziową i skrzynką filtra powietrza bo zjadło je doszczętnie, ale siedzenie dość przyjemne.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 20:48, 19 Paź 2012 Temat postu:







Odświerzam, gdyż dużo się zmieniło .
Było jak było a teraz RED LADY 1961 z pełnym papiurkiem, tabliczką, silnikiem i ramą zgodnymi, wygląda tak jak widać.
Starałem się nawiązać do 61 ale nie trzy,małem się tego sztywno, tzn, żadnyc chińskich, czy współczesnych części poza linkami, ale amorki, osłona stacyjki i pare drobnostek od wersji późniejszych.
ENJOY:)
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:49, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Nie 12:58, 21 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Po prostu piękna. Komu się nie podoba jego sprawa dla mnie to cudo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 17:48, 21 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1885
Przeczytał: 29 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

No i kurde SHLki się sypią jak z rękawa Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
template
PostWysłany: Nie 18:58, 21 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Felgi chromowałeś?? Możesz polecić jakiś zakład??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez template dnia Nie 18:59, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 21:59, 17 Lis 2012 Temat postu:







Koła oczywiście chromowałem...a co do zakładu.
Robiłem w Częstochowie w dwóch zakładach, na pewno nie polecam galwanizera koło Huty Częstochowa.
Najpierw komplet felg zniszczył mi jego szlifierz z Rząsawskiej, bo otwory przeszlifował mi tak, że nyple przelatywały, a potem chrom położył tak, że został centymetrowej szerokości pas w poprzek felgi bez chromu od zawieszki, gdy zwróciłem mu uwagę, że zrypał sprawą, zaczął wymyślać, że mi łaskę robi, itd, wziął do poprawy i tak poprawił, że drugi chromiarz zdjął chrom ręką. Nie ma to jak ktoś Ci łaskę za prawie 600zł robi.
Drugi gość na ul. Rocha nie powiem , może bez rewelacji, ale poprawnie i ładnie, tyle że droższy.
A szprychy są natomiast ocynkowane na biało.


A tutaj pare fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]

apropo fotek, na jednej z nich widac fotke, z drugim zbiornikiem w innej wersji malowania z pelnym boczkiem i bez tla pod logo.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 22:32, 17 Lis 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
towot
PostWysłany: Nie 11:58, 18 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Piękna robota, widzę, że malowanie na bordowo jest coraz popularniejsze.
Mam pytanie odnośnie szkła lampy, czy uśmiech nie powinien być odwrotnie? Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Nie 16:25, 18 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Jak dla mnie przekombinowałeś ze szparunkami na osłonach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 21:54, 18 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2205
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Smutna jakaś taka Smutny Odwróć szkło lampy i od razu będzie lepiej Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 2:14, 19 Lis 2012 Temat postu:







Co do lampy to shlka jeszcze nie jest złożona w 100% jak widać.

Co do szparunków tak jak pisałem nie trzymałem się maksymalnie oryginalu. bo 100% oryginał już mam, zrobiłem tak jak mi się podobalo, a w/g mnie na blachach, ktore mialy przetłoczenie powinien być pełnej długości szparunek, bo jak jest jedynie w tylnej części, dla mnie wygląda jak niedokończona robota;) A tak szczerze...gdyby robić ją na 100% fabrycznie, to musiałbym dać okrągłe główki amorków przednich, korek w chromie, szklanki górne pomalować a nie chrom, zlikwidować osłonkę kluczyka stacyjki i boczki oraz osłonę łańcucha malować na srebrno siwy kolor a nie kremowy, ale wtedy czym by się wyróżniała od setek odremontowanych jako oryginał?
Grunt, że wszystkie części ma oryginalne. A krytykę rozumiem , bo zawsze się znajdzie ktoś, któremu coś się nie spodoba.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 z Częstochowy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group