Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->SHL M11 z silnikiem wfm vs wiatr

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
SHL M11 z silnikiem wfm vs wiatr <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
CZESIO1958
PostWysłany: Pią 20:30, 02 Gru 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

JunaKiszka napisał:
Najlepiej mieć oba modele M11 i M11W i po problemie Wesoly

Przychylam się do tej opinni
A po za tym to...
przemineło z Wiatrem Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Pon 17:27, 12 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

W2 jest silnikiem przystosowanym do wyższych obrotów - dzięki temu ma wyższe osiągi. Sam fakt, że nie ma tam ciężkiego koła zamachowego powoduje, że lepiej się wkręca. Dane techniczne też określają prędkość przelotową dla tego silnika na 70km/h a s32 na 60km/h. Czuć też większą moc jednostki podczas jazdy - czasem się to przydaje.
Jednostka s32 zdecydowanie bardziej lubi średnie obroty. Można ją kręcić też na wysokich obrotach, ale czuć wtedy, że silnik się wtedy męczy. Mi bardziej pasuje ta właśnie charakterystyka wolnoobrotowa.
Co do wyższości konstrukcji - W2 jest nowszą konstrukcją wzorowaną na innych konstrukcjach tamtych czasów. Która jest lepsza - jeśli sprawuje się bezawaryjnie to każda z nich jest dobra
Podobnie można porównywać silniki rometa polski i jawoski...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pon 17:47, 12 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Cytat:
Sam fakt, że nie ma tam ciężkiego koła zamachowego powoduje, że lepiej się wkręca.

Przecież w silniku w2a też jest magneto Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Pon 18:54, 12 Gru 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

gawin napisał:
W2 jest silnikiem przystosowanym do wyższych obrotów - dzięki temu ma wyższe osiągi. Sam fakt, że nie ma tam ciężkiego koła zamachowego powoduje, że lepiej się wkręca. Dane techniczne też określają prędkość przelotową dla tego silnika na 70km/h a s32 na 60km/h. Czuć też większą moc jednostki podczas jazdy - czasem się to przydaje.
Jednostka s32 zdecydowanie bardziej lubi średnie obroty. Można ją kręcić też na wysokich obrotach, ale czuć wtedy, że silnik się wtedy męczy. Mi bardziej pasuje ta właśnie charakterystyka wolnoobrotowa.
Co do wyższości konstrukcji - W2 jest nowszą konstrukcją wzorowaną na innych konstrukcjach tamtych czasów. Która jest lepsza - jeśli sprawuje się bezawaryjnie to każda z nich jest dobra
Podobnie można porównywać silniki rometa polski i jawoski...


kolega porównał silnik w2 z gazeli z m11 a tu godzi o inne porównanie Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Wto 17:04, 13 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

sorki za zamieszanie, myślałem, że w shl m11 też montowali W2, ale to były raczej wsk i gazela.
w książce pancewicza jest za to instrukcja jak przystosować m11 do W2. ciekawe czy ktoś skorzystał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 17:23, 13 Gru 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

ja.. Wesoly A raczej mój tato, gdy pękła mu rama od wiatra. A konkretniej to chodzi Ci o W2A, tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 20:16, 27 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

A czy można jeszcze dostać gdzieś kute wodziki od zmiany biegów???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Sob 0:35, 28 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

zobacz na skuetr debica ale chyba krzywego nie maja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 12:40, 28 Sty 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

na allegro kupisz dosyć tanio, ja za kute zapłaciłem 10 zł + wysyłka Wesoly I w bdb stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 14:19, 28 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Drix1994 mam prośbę, czy mógłbyś wrzucić zdjęcie takiego wodzika, bo ja mam silnik jeszcze w jednym kawałku i jest on przywalony innymi gratami, a po woli zacząłbym już sobie kompletować coś niecoś, żeby mieć już na remont. Z góry dzięki!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 16:38, 28 Sty 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Kute - takie jak był w WSK 175 to jest jeden tzw. prosty: [link widoczny dla zalogowanych]
i drugi:
[link widoczny dla zalogowanych] - lipna jakoś bo robione telefonem jakiś czas temu.
Jeśli to Ci wystarczy to dobrze, a jak nie to wieczorem zrobię foty, bo teraz to szczerze mi się nie chce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Nie 12:10, 29 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ja tylko nadmienie ze oryginalne w silniku w2a były blaszane a nie kute ale to tylko tak jak bys chciał składac według oryginału Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Nie 13:37, 29 Sty 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Dzięki za informacje. Myślałem wcześniej i chyba tez czytałem, że wodziki Wiatra SHL-ki różnią się od Wiatra WSK-i, ale już wiem czego szukać. Dzięki jeszcze raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 15:06, 29 Sty 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Bo się różnią, podstawowa różnica to wiadomo - materiał, a druga sprawa, że przynajmniej ja u siebie musiałem szlifować je na grubość i rozstaw tych "ramion", żeby do zębatek pasowały i w końcu założyłem oryginalne, blaszane

Tu w moim temacie masz co nieco info o różnicach w tych 2 silnikach:
http://www.shlka.fora.pl/informacje,3/wsk-175-wiatr-i-shl-m11,1319.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 15:09, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WSR
PostWysłany: Nie 17:41, 29 Sty 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Kute są 2 typy węższe i szersze, bez przeróbek pasują węższe (w rowki w trybach) szersze były w późniejszych WSKach i występowały razem z krótszymi przełożeniami 2 i 3 biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->SHL M11 z silnikiem wfm vs wiatr
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group