Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->Koła w M11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Koła w M11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
szczesk
PostWysłany: Pon 17:27, 28 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Ja uważam że restaurowanie moto ma sens tylko jeśli doprowadzamy go do pełnego oryginału. Jak ktoś chce mieć np choppera to niech sobie kupi współczesne moto a nie przerabia zabytkowy i kultowy motocykl Wsciekly . Zabytkowe motocykle powinniśmy doprowadzić do 100% oryginału i zostawić dla przyszłych pokoleń, a na razie cieszyć się jazdą. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 20:21, 28 Lis 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jak sam napisałeś tak uważasz Ty więc tyczy się to Twoich motocykli nie cudzych. Jeśli ktoś ma inne poglądy uszanuj to. Nie muszę chyba przypominać że Easy Rider'a nakręcono w 1969 roku ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pon 21:04, 28 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Szanuję to i dlatego nie wypominam nikomu że robi niezgodnie z oryginałem, chyba że jego działania zmierzają do nieodwracalnego zniszczenia motocykla Zly , to wtedy staram się interweniować Wesoly . Co do Easy Ridera to uważam że te Harleye lepiej wyglądały w oryginale. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 21:55, 28 Lis 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

szczesk napisał:
nie wypominam nikomu że robi niezgodnie z oryginałem, chyba że jego działania zmierzają do nieodwracalnego zniszczenia motocykla Zly , to wtedy staram się interweniować Wesoly

I tutaj się zgadzamy Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 22:42, 28 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Ja jestem zwolennikiem robienia jak najbliżej oryginału, ale nic na siłę Mruga Zależy też, czy ktoś swój motocykl odrestaurowuje, czy remontuje Jezyk Delikatne przeróbki, które mają na celu poprawę fabryki są ok. Tylko serce mi pęka, a język robi się czerwony od przekleństw, jak widzę piękne polskie klasyki przerobione na crossy czy trójkołowce. Niestety dla wielu ludzi SHL, czy jakikolwiek inny motocykl, to jest po prostu stary motocykl i nie przywiązują do nich takiej wagi jak my. Dlatego później oglądamy tuningowe "cuda" bo jakiś gówniarz naoglądał się amerykańskich bajek typu szybcy i wściekli a później znalazł w stodole "stary, nikomu niepotrzebny" motocykl albo kupił golfa III i wszyscy wiemy jak to się kończy....

Wracając do tematu kół. Moje felgi zdają się być krzywe. Szprychy to już całkiem złom... Będę zmuszony kupić to wszystko, najprawdopodobniej nowe. Problem jest taki, że kupując oryginalne obręcze ciężko trafić na dobry egzemplarz. Zdjęcia są kiepskiej jakości, w sensie perspektywy, bo na żadnym nie widać, czy obręcz idzie prosto. Co do jakości współczesnych wyrobów to nie będę się już wypowiadał. Dodatkowo, można kupić tylko "chromowane". Więc co byście doradzali? Kupić nowe, zedrzeć chrom i pomalować na srebrno?... cały czas mam nadzieję, że moje okażą się w lepszym stanie, niż wyglądały na pierwszy rzut oka Wesoly Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 22:45, 28 Lis 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

A musisz je koniecznie malować ? Moja rada kup aluminiowe i pomaluj, łatwiej je przygotować do malowania a po pokryciu lakierem nikt nie pozna że to nie oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 23:06, 28 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Chciałbym, żeby była jak najbliżej oryginału Mruga Dzięki za podpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 13:37, 09 Gru 2011 Temat postu:







Problem z obręczami jest taki, że np. na allegro są i nawet tanie ale to chińskie badziewie a poza tym one są szerokości 1,60 czyli za wąskie - oryginały mają 1,85 - nie ważne czy 18 czy 19 calowe. Wydaje mi się że najlepiej kupić oryginały, piaskowani i malowanie - byle były proste. Malowanie proszkowe - kolor można łatwo dobrać i ładnie wyglądają. W SHL M11 były malowane na srebrno a nie chromowane (tylko w LUX).
Powrót do góry
gazownik
PostWysłany: Pon 16:47, 12 Gru 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Ja mam 19 same felgi są w miarę proste ale muszę kupić nowe szprychy. Tak więc będą chromowane. Co do drobnych zmian to nie mam nic przeciwko ( typu malowanie ). Przecież to nie jest nie odwracalna ingerencja. No ale przerabianie na crosa bądź jakieś inne cudo ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Pon 19:42, 27 Lut 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

ja swoje wypiaskuje pomaluje na kolor jak sa boczki baku szprychy mam stare tylkko 2 do wymiany nyple ok chyba ze nie a to stwierdzi ten co je bedzie zakładał Wesoly


a koła tez bym chromowal ale troche mnie nie stac Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 17:29, 03 Mar 2012 Temat postu:







Co myślicie o felgach czarnych 19 x 1.85 36 szprychowych. Są na alledrogo, jednak cena zaporowa... z numerów jak z oryginalnej wczesnej SHL-ki...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->Koła w M11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group