|
SHL M11 1967 Norbi303 |
<-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat-> |
Autor |
Wiadomość
|
wild
|
Wysłany: Sob 23:38, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Tak - co do kolorów to zazwyczaj są inne niź real.
Szparunki - jeżeli tak to zwracam honor i wszystko tłumaczę moją największą wadą w dziedzinie Shl - poprostu kwestie detali oraz oryginalności niektórych częście to moja pięta Achillesowa i do znawców pokroju SM`a, bitelsa czy picka mi daleko. Możesz dać tu wymiary - przydadzą się z pewością.
Ja staram się zawsze szukać tych "-". Mój moto też ma ich mnóstwo więc bierz to raczej jako "pozytyw".
Z mojej wiedzy wynika że te klamki są nieoryginalne i pochodzą one z Wsk.
Powinieneś mieć chyba takie:
http://www.shlka.fora.pl/remont,37/m11-1967-szpecgos,2136-30.html
Jest też tutaj ciekawe malowanie - bez przerwy. Widziałem oryginalne Shl z takimi bakami.
Siedzenie - fajnie że zostawiasz, ja też bedę miał stary oryginał z małymi peknięciami. Dobrze byłoby je tylko porządnie wymyć - szmatka i gabka z vanich. Później krem nivea?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wild dnia Sob 23:41, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:04, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
No i dobrze, że szukasz "-", bo dzięki temu można np. je zniwelować
Kurcze, czyli będę musiał zaopatrzyc się w odpowiednie klamki.
Co do malowania tamtego motocykla, też byłem zdziwiony, nie wiedziałem że takie występowało, ale już wiem
Wymiary szparunków podam niebawem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:45, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
|
Mały up
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 19:46, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|