Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 1967 Norbi303

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
SHL M11 1967 Norbi303 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 12:53, 10 Paź 2010 Temat postu:







Kiera po chromowaniu Wesoly

Mam pytanie co do siedzienia i klamek.

Otóż, moja SHL M11 jest z 67, czyli już ostatnia, czy te klamki występowały w nich? Chcę się upewnić.


Co do siedzenia: jest to oryginalne siedzenie, w nawet ładnym stanie co widać, ale dla mnie musi być igła, co polecacie zrobić?

Bo są niby nowe pokrowce, ale to juz nie oryginał, a tu znów nie ma paska i tych metalowych klamerek.

Co zrobić?








Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 12:58, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 21:11, 11 Paź 2010 Temat postu:







Hej Wesoly moja tez jest 67 rocznik Wesoly ale klamki mam inne, bez kulek na końcu Wesoly nie wiem też na ile moje są oryginalne Mruga

Ile dałeś za chromowanie kiery ??
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 16:08, 12 Paź 2010 Temat postu:







Za chromowanie kiery 40zł.
Powrót do góry
Jon M11
PostWysłany: Wto 18:11, 12 Paź 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Witam i chwalę świetną robotę, gdzie robiłeś chromy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 19:00, 12 Paź 2010 Temat postu:







Co do siedzenia.... spróbować podratować, lub dorobić pasek Wesoly a niestety moje siedzisko jest w gorszym stanie Wesoly i założenie pokrowca nowego Wesoly to nikt nie będzie pytał czy orginalne bo po 43 latach skórka tak długo nie wytrzyma Wesoly pozdrawiam
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 21:43, 13 Paź 2010 Temat postu:







Jon M11,kierę polerowałem pod chrom sam i dałem do galwanizacji na mieście,
ale resztę, tzn. bagażnik itp. dałem do profesjonalnej firmy, która się tym zajmuje Mruga

Chłopaki, a co z tymi klamkami? Były takie w SHL M11 '67 czy nie?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:46, 13 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Marcio
PostWysłany: Czw 22:35, 14 Paź 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Ile placisz za chromowanie reszty? I co to jest?

Ja właśnie oddałem kierownice z klamkami i mocowaniami do chromowania. Za kierownice z klamkami policzyli mi 200zl. Gosc zmierzył długość, poklepał w kalkulator i tyle sobie zyczy.

Klamki po 30zl sztuka. Do tego dorzucilem mocowania kierownicy, nakretke rury sterowej, oraz srubki do przykrecenia klamek i korki do obcadzenia linek. Mocowania dodatkowo sa do przegwintowania.

Wszystko łącznie 220zl netto.

Dobra cena?

Edit:

W cenie jest szlifowanie polerowanie i 4 bądż 5 powłok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcio dnia Czw 22:37, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 22:49, 14 Paź 2010 Temat postu:







hmm, więc powiem Ci tak, resztę, którą oddałem do chromowania, czyli:
-wszystkie śruby oryginalne, które oryginalnie są chromowane,
-4 kieliszki amortyzatorów,
-bagażnik tylni,
-i jeszcze coś pewnie, zapomniałem

Dałem, a raczej dam, bo odbieram chyba w sobote ok. 200zł bodajże.
Gość świetnie robi Mruga

Twoja cena?
Myślę, że jak za samą kierę i klamki i te pierdółki troszę drogo,
bo w tej cenie mam wszystko prawie do SHL, bardzo dobrze wykonane.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:27, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Marcio
PostWysłany: Czw 22:52, 14 Paź 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

A sam przygotowałeś powierzchnie?

Przynajmniej nie zaplace jak za krowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 9:24, 15 Paź 2010 Temat postu:







Nie, wszystko zrobi mi owa firma, czyli szlif/polerka/warstwy chromu.
Nie mam na to czasu za bardzo, kierę jeszcze sam przygotowywałem, ale tego to już za dużo.
Powrót do góry
rybamlooda
PostWysłany: Pią 10:42, 15 Paź 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

witam serdecznie. Wydaje mi się że o remoncie powinieneś założyć osobny temat w osobnym dziale i tam kontynuować rozmowę o swojej shl żeby nie było bałaganu Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rybamlooda dnia Pią 10:42, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 19:32, 15 Paź 2010 Temat postu:







Jak tu zaczęli pytać to tu będę odpowiadał.
Nie będę zakładał nowego tematu.

A jak się modom nie podoba niech kasują ten temat.
Powrót do góry
wild
PostWysłany: Sob 0:12, 16 Paź 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Norbi303 napisał:
Jak tu zaczęli pytać to tu będę odpowiadał.
Nie będę zakładał nowego tematu.

A jak się modom nie podoba niech kasują ten temat.


Hej, spokojnie.
Wg mnie temat powinien być przeniesoiny do działu remont. Szkoda że od początku tego nie zrobiłeś, powitalnia służy do krótkiego przedstawienia się.
Dałeś bardzo fajne foty i opisy, których u Nas mało, nikt tego tematu nie usunie na pewno, ale o przenosiny mógłbyś sam śmiało poprosić.
Mnie osobiscie drażni takie podejście do tematu, gdy wszyscy olewaja regulamin..

Teraz czas na remont:
Siedzenie bym zostawił, więcej znaczy dla znawców reszta bedzie narzekać że stare. Szkoda niszczyć je bo jest w dobrym stanie. Zawsze mozesz je odnowić, co nie działa w drugą stronę i czasem takie okazy już kolekcjonerskie staja się dzisiejszą imitacją.
Srebrny na baku z tych zdjeć trochę mi nie pasuje, jakby za ciemny.
Szparunki bardzo fajne, moze na baku mogły być troszke bliżej srebrnych pól, ale i tak jest ok.
Rama proch czy akryl? Silnik już gotowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek
PostWysłany: Sob 9:27, 16 Paź 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

Witam zapowiada sie bardzo ładna shl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 9:46, 16 Paź 2010 Temat postu:







wild napisał:


Hej, spokojnie.
Wg mnie temat powinien być przeniesoiny do działu remont. Szkoda że od początku tego nie zrobiłeś, powitalnia służy do krótkiego przedstawienia się.
Dałeś bardzo fajne foty i opisy, których u Nas mało, nikt tego tematu nie usunie na pewno, ale o przenosiny mógłbyś sam śmiało poprosić.
Mnie osobiscie drażni takie podejście do tematu, gdy wszyscy olewaja regulamin..

Teraz czas na remont:
Siedzenie bym zostawił, więcej znaczy dla znawców reszta bedzie narzekać że stare. Szkoda niszczyć je bo jest w dobrym stanie. Zawsze mozesz je odnowić, co nie działa w drugą stronę i czasem takie okazy już kolekcjonerskie staja się dzisiejszą imitacją.
Srebrny na baku z tych zdjeć trochę mi nie pasuje, jakby za ciemny.
Szparunki bardzo fajne, moze na baku mogły być troszke bliżej srebrnych pól, ale i tak jest ok.
Rama proch czy akryl? Silnik już gotowy?


Rzeczywiście, żeby nie było zbędnego bałaganu, poproszę moda o przeniesienie tematu do działu Remont.

wild, srebrny jak i czarny został dobierany w lakierni z oryginalnego, b.dobrze zachowanego baku od SHL, oczywiście oryginalnego, być może to wina foty, robiłem to w nocy, przy świetle lampy błyskowej, ale wiadomo, każdy ma swoje zdanie Wesoly

heh, przy robieniu szparunków kładłem chyba największy nacisk, bo wymierzyłem z oryginalnej m11 znajomego odległości, szerokości, aby było zgodne z oryginałem.

Rama, akryl.

Silnik niestety jeszcze nie zaczęty, skupiłem się na przygotowaniu reszty, ale z tym problemu nie będzie, w zapasie mam 3 kolejne, a ten był przed rozbiórką motocykla sprawny, tyle że do remontu Wesoly

Z siedzeniem zrobię chyba jak wild podpowiada, wiadomo- co oryginał, to oryginał, z czasem to potęguje Mruga

wild, a co myślisz z tymi moimi klamkami? Oryginalne są? Były takie w M11?




No to zapodam Wam jeszcze zdjęcie SHL przed remontem:



Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 10:10, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 1967 Norbi303
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group