Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->[M11] 1963/Gumshield....i u mnie bedzie remont :)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M11] 1963/Gumshield....i u mnie bedzie remont :) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bitels
PostWysłany: Nie 11:57, 14 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wklej lepsze zdjęcie , ale wygląda na Wiatrowski do ilu jest skalowany? 120?

Wyciąg go z lampy na dole puszki masz bitą datę produkcji licznika.


Często trafiały się z czarnymi cyferblatami skalowane do 120 ale takie można było bez problemu kupić w handlu i ludzie często przekładali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Nie 12:01, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Nie 11:59, 14 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Skalowany do 100, po 15.00 wkleje lepsze foto

p.s dopiero teraz zauwazylem ze to foto co wkleilem jest nie tym ktore chcialem Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Nie 12:00, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Nie 17:57, 14 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Poprawiłem fotkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 19:47, 14 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

WSK M06 lata 60

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Nie 19:48, 14 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

bitels napisał:
WSK M06 lata 60

Znaczy kolejna rzecz do wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 19:56, 14 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

No, ale shlowy znajdziesz bez problemu.
Ja wpadłem już w taka skrajność, mam już trochę rożnych liczników ,że dobieram puszki rocznikowo do motocykla Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Nie 20:06, 14 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

bitels napisał:
No, ale shlowy znajdziesz bez problemu.
Ja wpadłem już w taka skrajność, mam już trochę rożnych liczników ,że dobieram puszki rocznikowo do motocykla Mruga

To może masz ładny luźny rocznik 63? Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 20:51, 14 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Liczników nie rozsprzedaję z jednej prostej przyczyny:
90% polskich motocykli w licznikach mają takie same bebechy to co mam traktuje jako rezerwę części zamiennych.
Ale jak będę miał trochę czasu to zobaczę czy w moim składzie nie ma puszki z rokiem produkcji 1963. Resztę sobie sam przełożysz . Licznik do shl-i nie kosztują wiele na aledrogo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Pon 19:34, 15 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Bitels dzieki za pamiec.

Dzisiaj mialem troche czasu rozkrecilem silnik od strony skrzynki biegow i glowice cylindra.
Glowica wyglada bardzo dobrze, nawet stara uszczelka zachowala sie w dobrym stanie.
Cylinder ma sporo nagaru, na razie go nie czyscilem..bo szczerze to nie wiem czym to zebrac. Prysnalem WD i cos tam zeszlo ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie mechanicznie zeskrobac ale czym? jakas packa plastikowa? Czy wogole jest sens? a moze lepiej od razu wymieniac na nowy?

Skrzynka biegow wyglada calkiem niezle, choc remonnt konieczny.
Lancuszek wyciagniety, zeby zebatce średnio, polksiezyc do polowy zeby zjechane prawie na zero. Przez to w obudowie kartera powstal ubytek od udezen połksiezyca. Czy jest on w jakis sposob 'szkodliwy' dla pracy silnika? czy tez startera? Czy nie powinno w tym miejscu byc jakiegos ogranicznika?

Zjechane zeby i ow ubytek, zaznaczylem strzalkami.















Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 8:12, 17 Lis 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Nagar to ja czyściłem pędzelkiem i naftą Wesoly A ten ubytek, myślę, że nie będzie w niczym przeszkadzać, ale jakoś tak mi się wydaje, że to nie jest sprawka półksiężyca..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Śro 18:33, 17 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Drix myslisz ze poprzedni wlasciciel utracil troche karteru bo byl wyrobiony polksiezyc i mu nie chcial palic od kopki?? Heh mozesz miec racje Wesoly. Ja dzisiaj grzebiac przy WSK znalazlem zamiast popychacza sprzegla /chyba tak to sie fachowo nazywa/ włożonego gwoździa Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Śro 18:46, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Śro 18:20, 24 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Kilka brakujących oryginalnych przedmiotów już dotarło:
- zamki
- gumy pod bak
- szara guma na bak
- bakelitowe śruby do osłon
- ładny błotnik z lampą [po oczyszczeniu bylo jeszcze widać biala pieczęć z ceną]
- śruba do mocowania osłony łańcucha




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Śro 18:21, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 21:16, 24 Lis 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No ładnie a ile dałeś za zamki jeżeli wolno się spytać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Czw 16:56, 25 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Zamki to koszt kolo 30-36 zl juz dokładnie nie pamiętam. Zauwazylem ze zamki do SHL byly rozne..tzn. mialy inne klucze 'lewe' i rawe'.
Mam stary zamek wlozony w glowce ramy i nie moge go wyciągnąć[pewnie nie obejdzie sie bez wiertarki] probowalem wlozyc jeden z kluczy ze zdjecia i w ogóle nie moglem wcisnąc.

Same kluczyki ledwo zipią- musze dorobic kopie bo te maja juz zjechane zabki i ledwo da sie nimi otwierac i zamykać. O tyle fajne fanty bo są od kompletu tj. jeden i drugi zamek jest taki sam a i kluczyki sa identyczne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Sob 15:04, 27 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Dzisiaj od rana wzialem sie za czyszczenie kranika- z trzech zrobilem ładna jedna sztukę Wesoly
W jednym znalazlem uszczelke ktora byla chyba bublem fabrycznym bo nie miala wycietych otworow a same zarysy i ktos wczesniej nacial je gwozdziem co i tak zapewne dalo mierny efekt.

Pozniej zerknalem sobie do cylindra[ cos kolo 61,4 mm] i tłoka[ sygnowany 5/II i na gorze chyba 2?] i tu rozczrowanie chyba trzeba robic nowy szlif..tlok przelatuje prze cylinder bez zadnego oporu a i na czesci obwodu cylindra da sie wyczuc minimalny prog.

Macie jakiegos sprawdzonego speca od szlifowania?






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gumshield dnia Sob 15:50, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->[M11] 1963/Gumshield....i u mnie bedzie remont :)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group