Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->[M11] Luki

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Luki <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 17:55, 17 Lis 2010 Temat postu: [M11] Luki







Witam. Dziś udało mi się zrobić kilka zdjęć sprzęta. W tym miejscu stała sobie od roku 1989 i czekała aż ją kupię.

Pierwsza sprawa.

Panowie prosił bym o ustalenie roku produkcji, niestety nie widzę tabliczki znamionowej, a i dowodzie rejestracyjnym, w miejscu gdzie pisywany jest rok widnieje kreska.

Druga sprawa.

Prosił bym o ocenę stanu technicznego.
Fakt że z perspektywy oglądacza zdjęć nie jest łatwo ale choć w kilku zdaniach.

O resztę będę męczył w czasie trwania remontu.


























[/img]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:27, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
nowak
PostWysłany: Śro 18:31, 17 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno - Bielsko-Biała

Kolego jaki remont???? Zdziwiony Umyj,wyczyść wszystko,przesmaruj to co trzeba(łożyska,łańcuch)ewentualnie wymień.Jedyny remont jaki tu widzę to tylko silnika. Z bakiem można coś zrobić i przednimi kielichami bo widzę ,że farbka pędzęlkiem kładziona.Naprawdę szkoda jej ruszać.Nie warto-takie moje zdanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 18:35, 17 Lis 2010 Temat postu:







Witam widzę ze udało ci sie kupić bardzo dobra m11 co do nadwozia jest rewelacyjnie zachowane,ja bym nie remontował tylko ładnie wyczyścił.A co do silnika to na pewno po takim postoju będzie wymagał drobnej regulacji no i może jakiegoś przeczyszczenia np gaźnik.Naprawdę trafiłeś fajny egzemplarz pozdrawiam
Powrót do góry
Gumshield
PostWysłany: Śro 18:39, 17 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Po kapie silnika i zasowce na stacyjce wyglada na circa 1965 w gore.
Wymienic np. sruby do mocowania oslon bocznych. Sygnal powinien byc pod zbiornikiem i chyba masz urwana 'wajchę' od 'ssania', raczka od kranika chyba za krotka. Tyle ode mnie zapewne dluzej siedzacy w temacie wychwycą cos jeszcze.

Generalnie piekna sztuka!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shl1961
PostWysłany: Śro 18:49, 17 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wiekopolski-Odolanów

No ładna, ale sądząc jak zrobił kolega Iż`a to SHL`ka będzie wyglądać po remoncie lepiej jakby dopiero co wyjechała z fabryki Mruga

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 19:49, 17 Lis 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Piękna sztuka marzy mi się taka. Co do prac przy niej to podzielam zdania kolegów wyżej Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 21:11, 17 Lis 2010 Temat postu:







Dodałem jeszcze kilka zdjęć. Choć poprzedni właściciel podobno malował ją, więc to chyba nie oryginalny lakier, jutro się dokładnie przyjrzę.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Śro 21:46, 17 Lis 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

To nic ! ale ja bym tego nie ruszał, pięknie się prezentuje i wygląda na oryginał. Co najwyżej jak koledzy wyżej mówią, zrób remont silnika, tzn rozbierz i zobacz co i jak i tyle. A może, śie pochwalisz ile dałeś za takie cudo ? Bo jestem bardzo ciekaw..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 21:54, 17 Lis 2010 Temat postu:







Co do silnika to wiem, że tłok puchnie i tak jest ponieważ cylinder był nominał, a poprzedni właściciel wymienił tłok jednak na jakiś gówniany i po ok 15min pracy przyłapuje go.

Blachy fakt faktem na prawdę są OK zero rdzy, uszkodzeń, lub innych "ciekawostek"

Co do ceny liczba trzycyfrowa oczywiście w złotówkach, choć dużo nie brakowało do czterocyfrowej Mruga Mruga

A co do rocznika, nie dało by rady odczytać tego po numerze ramy lub silnika?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 22:16, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
jorgo
PostWysłany: Śro 22:34, 17 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

zmien tylko tą tylna lampe i pokrowiec siedzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 22:53, 17 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Numery wyślij SM-500 na priva on ma sporą bazę numerową to ustali ci w miarę dokładnie.
Licznik do wymiany. Powinien być z białą tarczką skalowany do 100.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 9:48, 18 Lis 2010 Temat postu:







Ok dzięki za namiar.

A co z amortyzatorem ciernym?

aha Panowie sprawa tłoka, Wy posiadając dużo większe doświadczenie w temacie gdzie kupić tłok do tegoż sprzęta, aby nie puchł oczywiście, i na ile setek go spasować aby nie przycierał. Co polecacie zrobić z wałem, regeneracja czy nowy jak nowy to gdzie, jak regeneracja to gdzie i na jakim łożysku. Wiem że może jeszcze za wcześnie na takie pytania ale wolę wcześniej wiedzieć.

Jeszcze jedno. Skoro wg. Was mam go nie picować, tylko silnik doprowadzić do pełnej sprawności, czy szkiełkować go czy tylko wymyć i zostawić jak jest, żadne polerowanie nie wchodzi w grę.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 9:54, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
ronin
PostWysłany: Czw 13:23, 18 Lis 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Wymień ten licznik, wymyj motocykl i ewentualnie zrób remont silnika. Masz piękny motocykl i nie potrzeba mu remontu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Czw 14:48, 18 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

zauważyłem uchwyt do stopki bocznej, czyzby wstęp do luxa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 15:19, 18 Lis 2010 Temat postu:







marcin2744 napisał:
zauważyłem uchwyt do stopki bocznej, czyzby wstęp do luxa?


nie wiem za bardzo jeszcze o co biega, mógł byś bardziej rozwinąć?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->[M11] Luki
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group