Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[WSK M21W2 kobuz] wylany akumulator

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[WSK M21W2 kobuz] wylany akumulator <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pawe86
PostWysłany: Śro 20:06, 10 Wrz 2008 Temat postu: [WSK M21W2 kobuz] wylany akumulator


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

ostatnio poczas tak ok 100km przejazdzki zaczął mi na wolnych obrotach gasnac motocykl, zbagatelizowalem to( oczywiscie jazda na pelnym oswieytleniu) w pewnym momencie na swiatlach wogole nei chcial jechac, po zatrzymaniu zobaczylem ze dioda LED kontrolna zaplonu sie nei swieci( diody sam sobie zrobilem), i zobaczylem ze silnik i wachacz tylny sa juz biale z jakiegos syfu, to byl kwas z aku, teraz pytanie dlaczego kwas opuscil swoje miejsce??? oraz jak to naprawic, jak dolalem do stanu aku kwas to ciegle pokazuej napiecie ale strasznie maly prad daje(zarowki 21W nie zaswieci) a aku ma dopiero 1rok:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 23:35, 10 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Przeładowałeś akumulator, co w przypadku Wsk M21 jest rzeczą nierealną Hyhy
Masz gdzieś zwarcie najprawdopodobniej wewnętrzne, co spowodowało wygotowanie elektrolitu. W kiepskich jakościowo akumulatorach dzieje się tak od wstrząsów. Płyty opadają i robi się zwarcie. Sprawdź napięcie na akumulatorze miernikiem.
Jeszcze jest jedna ewentualność ,ze zwarcie spowodowała instalacja elektryczna, w tym przypadku masz szczęście ,że akumulator Ci nie wybuchł.
Niestety przykrą wiadomością jest to ,ze w obu przypadkach aku nadaje się do wyrzucenia.
Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 8:54, 11 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

a neiw iesz czy gwarancja odejmuje takowe zniszczenie aku. zreszta byc moze go przeladowalem ale od dluzszego czasu byl slaby(nawet klakson na zgaszonym silniku nei dzialal)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 9:46, 11 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Niestety nie obejmuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 18:34, 11 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

dobra dzieki ale tym razem chyba kupie zelowy...
a nei wiesz moze czegos na temat regulatoruw napiecia w WSK ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 23:42, 11 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Alternator w silniku WIATR daje tak niski prąd ładowania ,że regulator napięcia nie jest potrzebny wiec go nie zastosowano. Regulatorem napięcia jest sam akumulator. Przy dobrych wiarach(jazda bez świateł postojowych, stopu na wysokich obrotach) prąd ładownia może sięgnąć ok. 3A. Najczęściej się jednak waha w granicach od 0,5-1,5 A , więc aby przeładować akumulator musiał byś jeździć 12 godzin ciągle bez postoju. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bitels dnia Czw 23:44, 11 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[WSK M21W2 kobuz] wylany akumulator
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group