Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Problem z zaplonem

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Problem z zaplonem <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 12:13, 24 Cze 2012 Temat postu: Problem z zaplonem







Witam,
Posiadam SHL m11 1961 rocznik i jest problem z zaplonem. Zaczelo sie od tego ze troche kombinowalem przy zabezpieczaniu zaplonu i podczas pracy silnika odpiolem niebieski kabelek od stacyjki bo jak glupi myslalem ze moze uda mi sie jakos dodadkowo zbezpieczyc ale chodzila dalej wiec wpialem go z powrotem chcialem wylaczyc klyczykiem a ona chodzila dalej wiec sciagnalem fajke potem prubowalem odpalic i stracilem iskre kombinowalem dalej i kupilem nowa cewke i kondensator nie odpalila puzniej okazalo sie ze trzeba zaizolowac ten kabel przy stacyjce tak jak w oryginale bo przy zakladaniu klosza lampy metalowa oprawka zarowki go dotyka i nie ma iskry. Potem udalo sie go odpalic ale osiagi nie byly zadowalajace wiec pomyslalem o regulacji zaplonu bo przy wymianie ruszalem stojanem a w ogule okazalo sie ze przerwa jest ustawiona na 0,20 wiec wyregulowalem zaplon i z nowu nie mam iskry kombinowalem przy regulacji ale dalej nic nawet powrucilem do starych "ustawien"
kupilem tez nowa fajke
pytanie czy moglem cos przepalic ta regulacja

Wybaczcie za ta ilosc tekstu ale chcialem przedstawic cala histrorie tych problemow
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Nie 17:53, 24 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Zmień mechanika tyle Ci powiem albo.... zacznij czytać forum a nie tylko zadawać pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 10:40, 25 Cze 2012 Temat postu:







Nie to nie! Tylko sie pytalem w nadzieji ze ktos mnie oswieci ale widze ze tu zawsze dajecie takie odpowiedzi. A forum i nie tylko czytalem w tym temacie wiele razy.
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Pon 20:26, 25 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Jak byś nie wiedział to pod nickiem masz liczbę przeczytanych tematów, a u Ciebie widzę cyfrę 8 więc raczej nie czytałeś.
1. http://www.shlka.fora.pl/silnik-i-skrzynia-biegow,15/pegaz-i-pozycja-wyjsciowa-troche-wiedzy-o-regulacji-pegaza,2901.html
2. [link widoczny dla zalogowanych]


A tu masz super tabelę ze wszystkimi ustawieniami zapłonu do większości motocykli
[link widoczny dla zalogowanych]

Do tego polecam zaopatrzyć się w książkę Jerzego Panacewicza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Pon 20:35, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:46, 26 Cze 2012 Temat postu:







Dobra ale czytalem to forum duzo wczesniej przed rejestrowaniem zeby nie zadawac glupich pytan i o zaplonie i o gazniku zdazylem duzo poczytac a linki ktore mi poslales sa mi dobrze znane, w ksiazke tez jestem zaopatrzony.
Powrót do góry
cinek89
PostWysłany: Śro 9:20, 27 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kotlin

Sprawdź dokładnie wszystkie przewody dotyczące zapłonu. Może gdzieś przycisnąłeś przewód, uszkodziłeś izolacje i styka się z masą. Zobacz czy przewód wysokiego napięcia i fajkę masz dobre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 16:40, 27 Cze 2012 Temat postu:







Problem juz rozwiazalem ale fakt ze przyszedlem tu po jakas sugestie a dostalem taka wcine mnie wkuzyl bo nie prosilem o zadna podpowiedz przy regulacji zaplonu czy cos tylko o sugestie w kwestii braku iskry!!
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Śro 17:04, 27 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

skoro rozwiązałeś problem to warto by napisać co nim było , żeby następni wiedzieli po użyciu szukajki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 21:58, 27 Cze 2012 Temat postu:







Po sciagnieciu klosza przedniej lamy pojawiala sie iskra z poczatku pomyslalem ze moze kable juz przerywaja ale okazalo sie ze zapomnialem zaizolowac ten niebieski kabel i po zalozeniu klosza zwieral z ta metalowa oprawka zarowek i nie bylo iskry.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:59, 27 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Śro 22:35, 27 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Nikt tu wróżką nie jest i jak się zostawia odsłonięte przewody to tak to bywa że się w końcu zewrą do masy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Problem z zaplonem
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group