Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Zloty, imprezy->Oldtimerbazar Katowice 08.03.09 kto bedzie?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Oldtimerbazar Katowice 08.03.09 kto bedzie? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Suchy
PostWysłany: Nie 23:31, 08 Mar 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

EEE kurde, nie miałem jeszcze baku, a to było takie stoisko troche koło krzaków?? Gość był volvo z przyczepką? To tam byłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafalg
PostWysłany: Nie 23:35, 08 Mar 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlice

Ja byłem rano spotkałem się tylko z roninem, niestety nic ciekawego nie kupiłem.
ps.
dzięki ronin za podwiezienie:-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Nie 23:53, 08 Mar 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Suchy napisał:
EEE kurde, nie miałem jeszcze baku, a to było takie stoisko troche koło krzaków?? Gość był volvo z przyczepką? To tam byłeś?


No z pośpiechu biegłem węsząc przy ziemi, Rotfl więc żadnych samochodów nie widziałem...ale idąc dołem,obok pomnika ofiar tragedii MTK, było to dość wcześnie,chyba pierwszy rząd w prawo...dość duże stoisko...a te 60 zł już miałem dać, bo wał miał czopy ok., ale w końcu jechałem po kurtkę! Kwadratowy Przez kolegę, z którym jechałem byliśmy tak późno.. Kwasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 7:57, 09 Mar 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Już wiem, które stoisko, czy to był może długi wał? Możliwe, że ja się o niego wtedy pytałem. Może mnie widziałeś, byłem ubrany na czarno, czarna czapka z daszkiem i wojskowy plecak na plecach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Pon 8:59, 09 Mar 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Ja w ogóle nie spojrzałbym na ten wał,szybko przejrzałem pobieżnie stoiska bo miałem inny główny cel..a pytać o części odechciało mi się na pierwszym stoisku(tam gdzie stały dwa Komarki, w tym najstarszy był niebieski)- tam gostek krzyczał 450 zł za prądnicę z mz-ki,która przydałaby się do Turista... No ale za 450 wolę kupić jednak prądnicę z motorem do remontu,przy okazji.. Rotfl
Pamiętam tylko że jak ktoś zapytał o cenę wału, to po usłyszeniu ceny zdjął plecak pod nogi ...a czy potem kupił ten wał to nie wiem...
Szkoda że jasno nie dałeś wieści na PW że będziesz na pewno,Suchy.. Wesoly Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Pon 12:25, 09 Mar 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

rafalg napisał:
Ja byłem rano spotkałem się tylko z roninem, niestety nic ciekawego nie kupiłem.
ps.
dzięki ronin za podwiezienie:-)


Nie ma za co ralag Wesoly Fajnie żeśmy się spotkali, zimno było jak cholera... Myślę że może nastepnym razem uda się spotkać w większym gronie Wesoly prawda Doktorku? Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Pon 13:40, 09 Mar 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Nie ma sprawy, jak dożyję....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 14:03, 09 Mar 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Doktor napisał:
Nie ma sprawy, jak dożyję....


No lekarze to chyba nie chorują Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ronin
PostWysłany: Pon 16:38, 09 Mar 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice (Jaworzno)

Doktor napisał:
Nie ma sprawy, jak dożyję....



Myślę że do 24 maja dociągniesz Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Zloty, imprezy->Oldtimerbazar Katowice 08.03.09 kto bedzie?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group